Щоб убезпечити людей від вірусу, Foursquare повідомляє, коли магазини майже пусті

Соціальне дистанціювання останнім часом перетворилося на новий спосіб життя. Щоправда, в багатолюдних містах може бути складно витримувати дистанцію, скажімо, в супермаркеті чи в аптеці. В цьому разі найкращий спосіб уникнути натовпу – ходити за покупками, коли магазини майже пусті. От тільки, якщо ви ходите по магазинах вдень, а не вночі, вгадати заздалегідь, буде в магазині багато людей чи ні, дуже складно.

Але у інформаційної компанії Foursquare, схоже, знайшлося рішення.

Ця компанія працює з даними про місцевість, і нещодавно вона разом з комунікаційною мережею LinkNYC та медіакомпанією Intersection запустила проєкт, який інформуватиме жителів Нью-Йорку, коли в магазини ходити найбезпечніше. Скориставшись даними Foursquare, мережа LinkNYC розмістила на своїх електронних дисплеях інформацію про середню погодинну відвідуваність найближчих продуктових магазинів та аптек. Ввечері на дисплеї виводяться дані, спрогнозовані на наступний день, щоб нью-йоркці могли планувати свій день заздалегідь.

Дані, які виводяться на дисплеї LinkNYC, розподіляються за поштовим індексом. Тобто кожен окремий дисплей виводить дані лише про ті магазини, які розташовані поблизу.

Наприклад, йде собі людина повз автобусну зупинку і бачить на дисплеї стовпчикову діаграму, яка показує, що період з десяти ранку до третьої години дня є протилежністю години пік в магазинах. Тобто найбезпечніше буде йти за покупками саме тоді, коли магазини майже пусті. Таким чином можна уникнути натовпу та запобігти поширенню COVID-19.

20200821 linkNYC 3x2 1 scaled - Щоб убезпечити людей від вірусу, Foursquare повідомляє, коли магазини майже пусті

Дані для цього проєкту Foursquare отримує від 13 мільйонів своїх користувачів.

Ця ініціатива охопила вже весь Нью-Йорк і надалі запроваджуватиметься й в інших містах.

Принцип «від протилежного»

Foursquare та LinkNYC за кілька років своєї співпраці вже запускали подібні проєкти. Проте раніше інформаційна компанія виводила на дисплеї LinkNYC відомості про найпопулярніші кафе, виставкові павільйони, магазини та нічні клуби, які можна знайти неподалік.

Компанії, що провадять політику гіперлокалізації, роками використовували такі дані про місцевість та відвідуваність, щоб вдосконалювати свої маркетингові стратегії. Але проєкт Foursquare, LinkNYC та Intersection є унікальним в тому сенсі, що дані, які зазвичай використовуються для націлювання на аудиторію та персоналізації маркетингу, натомість були використані, щоб убезпечити людей від інфікування.

Джерело

Вуличні дисплеї можуть також нагадувати про безпечну дистанцію за допомогою оптичних ілюзій.

Одним з місць, де найскладніше дотримуватися соціального дистанціювання, є, зокрема, салони літаків, але навіть для них зараз пропонуються різноманітні дизайнерські рішення.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Креативна агенція IAMIDEA створила нову комунікацію для «Будинку Іграшок»

Креативна агенція IAMIDEA створила нову комунікацію для «Будинку Іграшок»

За певний час «Будинок іграшок» став місцем вибору подарунків дітям переважно за великої, особливої нагоди. При цьому асортимент товарів величезний ...

Під стінами Верховної Ради встановили мистецьку інсталяцію «Йдеш у політику не одна»

Під Верховною Радою встановили лабіринт, який відтворює шлях жінок у політику. Подія відбулась у рамках запуску кампанії з підтримки гендерної ...

Діджиталізація білбордів: 10 прикладів інтерактивної digital outdoor реклами

Діджиталізація білбордів та їх широке застосування в маркетингу – не випадкова тенденція в умовах наростання популярності соцмереж та цифрових технологій.

Ukrainian Young Book Design Awards-2020 оголосив переможців

У 2019 році видавництво «Основи» разом зі студією L / Y (колишня Hooga.design) започаткували міжнародний конкурс книжкового дизайну Ukrainian Young Book Design Awards. Цього ...

House of Europe представляє 5 нових грантів для українських креативних бізнесів та організацій

House of Europe — програма ЄС, що пропонує можливості для творчості та професійного обміну, — представляє 5 нових грантів для ...

Стартував проєкт «Екземпляри XX», присвячений літературно-мистецьким часописам минулого століття

Проєкт «Екземпляри XX. Літературно-мистецька періодика XX століття» спрямований на вивчення знакових періодичних видань про літературу і мистецтво XX століття, які ...