Промокампанія п’єси про Моцарта: турецька агенція створила музичний шрифт

Перший у світі музичний шрифт, який можна прослухати та зіграти, є справжнім витвором мистецтва. Його було створено турецькою брендинговою агенцією Happy People Project для комунікацій, присвячених п’єсі Пітера Шеффера «Амадей».

Коли перед агенцією постало питання, як візуалізувати для турецької аудиторії геніальність Вольфганга Амадея Моцарта, креативна команда спитала себе, що б вона зробила, якби сам композитор звернувся до них із проханням розповісти його історію людям у найбільш творчий з можливих способів.

За основу, навколо якої створювався цей музичний шрифт, команда взяла нотний стан і розмістила на ньому літери замість нот. Чотирнадцять із цих літер та цифр відповідають нотам та октавам нотного стану. А загалом креативники розробили для цього проєкту 574 символи та об’єднали їх у велике сімейство шрифтів.

Додатково, вони записали цим музичним шрифтом листи Моцарта, що якийсь час вважалися втраченими. Ці тексти, написані 250 років тому, у такий спосіб також були перетворені на музичний твір і зіграні піаністом.

«Коли ми поставили музичний шрифт Амадей в центр креативної кампанії, всі її послання та всі заголовки постерів стали унікально гармоніювати з музикою Моцарта. У той час, як людина читає кожне слово, вона також отримує можливість прослухати його ж у вигляді відповідної музичної фрази», – пояснюють креативники агенції Happy People Project.

Загалом, креативна команда переконана, що їм вдалося знайти найбільш креативний спосіб, розповісти публіці історію Моцарта.

Джерело

Читайте також:

Дещо інший підхід до мистецького озвучення текстів реалізувала компанія LG на прикладі листів Марії Анни Моцарт, яка була не менш талановитою, ніж її брат, але чиї власне музичні твори були загублені історією.

А якщо кому цікаво уявити, як жилося б Моцартові у нашому, двадцять першому, столітті, радимо звернути увагу на інтерактивний роман Доржа Бату «Моцарт 2.0».

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Avon започатковує продаж брошок, щоб змінити життя жінок на краще

Компанія AVON розпочала в Україні продаж благодійних брошок. Мета ініціативи — зібрати кошти на допомогу жінкам у розв’язанні двох великих ...

Фільми для незрячих людей: SWEET.TV долучився до проєкту «Доступне Кіно»

Онлайн-кінотеатр SWEET.TV розпочав співпрацю з агенцією «Доступне Кіно», що працює в межах громадської організації «Боротьба за права». Мета співпраці — щоб якісних, легальних, доступних для ...

Sheba випустила нічне відео для власників котів

Відомий виробник кормів для тварин Sheba разом із агенцією AMV BBDO підготував фільм для власників котів, яким доводиться прокидатися вночі, ...

Спогади із покинутого міста: MEGOGO запустив документальний аудіосеріал «Прип’ять»

21 квітня на медіасервісі MEGOGO з’явився документальний аудіосеріал «Прип’ять» до 35-ої річниці пам’яті катастрофи на Чорнобильській АЕС. Це шість епізодів ...

Creative Digest CIAU. Випуск #036

Конкурс до Дня дизайнера. Нові проєкти від Google. Вебінари про ефективні комунікації для культурних та креативних проєктів. А також нова ...

Талантам — роботу, тваринкам — дім. Креативна агенція TWID шукає своїх людей

TWID Creative Studio запускає ініціативу, в рамках якої шукає людей до себе в команду та допомагає знайти дім безпритульним тваринам, ...