Підопічний фонду «Таблеточки» показав, як живе на «твої» гроші

«Як я живу на твої гроші?». Так починається ролик нової благодійної кампанії, яку для «Таблеточок» створила агенція Leo Burnett Ukraine.

Починається так, бо є всього 6 секунд до кнопки «скіп», щоб привернути увагу інтернетера і мотивувати зробити внесок за лінком.

Ідея походить з найпоширенішого забобону щодо благодійності: «Хтозна, куди і на що підуть мої гроші?». Кампанія має розвінчати міфи про нецільове використання пожертв.

Герой ролика Артем — один з тих, хто завдяки внескам до фонду «Таблеточки» переміг рак і пройшов 5-річний рубіж після лікування. Саме стільки часу ремісії необхідно, щоб вважати дитину здоровою. 

Відповідь на провокативне запитання виявляється у простих речах, які повинні бути у дитинстві кожного. Бо після жахливого випробування для Артема звичне життя — немов лакшері. А глядачеві стає зрозуміло: найкоштовніша річ, яку можна купити «на твої гроші» — можливість допомогти дітям. Сказати їм: «далі буде».

Підопічний фонду «Таблеточки» показав, як живе на «твої» гроші

«Коли партнери з агентства розповіли нам про цю ідею, ми відразу загорілися нею. Це було дуже сміливо, свіжо, провокативно. Ми хотіли саме таку кампанію — яскраву й неординарну. І не помилились — буквально за тиждень вона зібрала для дітей більше половини мільйона гривень. Під час пандемії така підтримка для наших підопічних особливо цінна», — розповідає старша фахівчиня з комунікацій фонду «Таблеточки» Ганна Юровицька.

Приєднатися до збору коштів можна за посиланням.

Нехай класна історія Артема не буде останньою!


Раніше ми писали про те, що PayphoneX та фонд «Таблеточки» провели благодійну акцію #станькумиром. В акції взяли участь понад 50 українських знаменитостей.

А до Дня захисту дітей, який світ традиційно відзначає 1 червня, ми також зібрали глобальні соціальні кампанії, які привертають увагу до проблем та ситуацій, з якими миритися не можна: від примусової праці дітей до цькування в інтернеті.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Новорічна реклама без оленів від Bolt: кампанія з України здобула два золота Effie Awards Europe 2021

Новорічна реклама Bolt здобула два золота однієї з найавторитетніших європейських щорічних премій в галузі маркетингових комунікацій ― Effie Awards Europe ...

Плюшеве зайченя привертає увагу до хвороби, яку складно діагностувати

Плюшеве зайченя Барбару створюють на чарівній фабриці, але коли вона оживає, контроль якості швидко пожбурює її у сміття...

Ритейл та ескапізм: як мода і дизайн опановують віртуальний простір

Цифрова мода та віртуальний простір стають дедалі дивнішими, апелюючи до уяви та розмиваючи ті межі, у яких досі існував ритейл.

Дизайнери з Нідерландів розробили меблі-спортінвентар

Амстердамська дизайнерська студія H-O-TT придумала прототип концептуальних меблів, які за бажанням можна трансформувати в інвентар для занять спортом. Всього в ...

Міністерство закордонних справ та Український інститут запустили сайт про Україну для іноземних аудиторій

Міністр закордонних справ України Дмитро Кулеба представив сайт про сучасну Україну для іноземних аудиторій — UKRAINE.UA. «Ми створили сайт UKRAINE.UA, аби ...

ДТЕК представив ексклюзивну серію марок

З нагоди 15-річчя ДТЕК презентує ексклюзивну лімітовану серію марок. Ілюстратором філателійного набору став український художник Богдан Сиротинский. Детальніше про марки ...