Підопічний фонду «Таблеточки» показав, як живе на «твої» гроші

«Як я живу на твої гроші?». Так починається ролик нової благодійної кампанії, яку для «Таблеточок» створила агенція Leo Burnett Ukraine.

Починається так, бо є всього 6 секунд до кнопки «скіп», щоб привернути увагу інтернетера і мотивувати зробити внесок за лінком.

Ідея походить з найпоширенішого забобону щодо благодійності: «Хтозна, куди і на що підуть мої гроші?». Кампанія має розвінчати міфи про нецільове використання пожертв.

Герой ролика Артем — один з тих, хто завдяки внескам до фонду «Таблеточки» переміг рак і пройшов 5-річний рубіж після лікування. Саме стільки часу ремісії необхідно, щоб вважати дитину здоровою. 

Відповідь на провокативне запитання виявляється у простих речах, які повинні бути у дитинстві кожного. Бо після жахливого випробування для Артема звичне життя — немов лакшері. А глядачеві стає зрозуміло: найкоштовніша річ, яку можна купити «на твої гроші» — можливість допомогти дітям. Сказати їм: «далі буде».

Підопічний фонду «Таблеточки» показав, як живе на «твої» гроші

«Коли партнери з агентства розповіли нам про цю ідею, ми відразу загорілися нею. Це було дуже сміливо, свіжо, провокативно. Ми хотіли саме таку кампанію — яскраву й неординарну. І не помилились — буквально за тиждень вона зібрала для дітей більше половини мільйона гривень. Під час пандемії така підтримка для наших підопічних особливо цінна», — розповідає старша фахівчиня з комунікацій фонду «Таблеточки» Ганна Юровицька.

Приєднатися до збору коштів можна за посиланням.

Нехай класна історія Артема не буде останньою!


Раніше ми писали про те, що PayphoneX та фонд «Таблеточки» провели благодійну акцію #станькумиром. В акції взяли участь понад 50 українських знаменитостей.

А до Дня захисту дітей, який світ традиційно відзначає 1 червня, ми також зібрали глобальні соціальні кампанії, які привертають увагу до проблем та ситуацій, з якими миритися не можна: від примусової праці дітей до цькування в інтернеті.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

crello

Створювати контент просто: Crello запускає глобальну бренд-кампанію

Crello, онлайн-редактор графіки для створення статичних та анімованих дизайнів, разом з маркетинговим агентством Fedoriv створили бренд-кампанію Design it your way. ...

Картонний вболівальник вирушає на пошуки пива у новій рекламі Bud Light

В цьому кумедному відео картонний вболівальник «Нью-Йорк Джаєнтс» раптом оживає і вирушає у епічний квест. Заради пива, звісно.

Страшенний вибір. Фокстрот показав у рекламі рімейк відомого фільму жахів

Для зйомок нового рекламного ролика бренд Фокстрот вирішив використати сюжет із популярного трилеру «Дзвінок» (The Ring) та відзняти одну з ...

Пиво та страхування: коли пес є обличчям рекламної кампанії

«Поганий пес» є обличчям рекламної кампанії Budget Direct, а в кампанії Budweiser він конкурує з людиною за право володіти диваном.

Ініціатива Walk Free через популярні в YouTube жанри показує проблему сучасного рабства

Щоб показати проблему сучасного рабства, відео імітує челендж з виготовлення іграшки, майстер-клас з макіяжу та екскурсію розкішним будинком.

Альтернативні емодзі шведського ілюстратора: мінімалізм та багатозначність

Разом із видавничим домом Nieves ілюстратор Андреас Самуельссон створив свої альтернативні емодзі, які не містять нічого зайвого.