Підопічний фонду «Таблеточки» показав, як живе на «твої» гроші

«Як я живу на твої гроші?». Так починається ролик нової благодійної кампанії, яку для «Таблеточок» створила агенція Leo Burnett Ukraine.

Починається так, бо є всього 6 секунд до кнопки «скіп», щоб привернути увагу інтернетера і мотивувати зробити внесок за лінком.

Ідея походить з найпоширенішого забобону щодо благодійності: «Хтозна, куди і на що підуть мої гроші?». Кампанія має розвінчати міфи про нецільове використання пожертв.

Герой ролика Артем — один з тих, хто завдяки внескам до фонду «Таблеточки» переміг рак і пройшов 5-річний рубіж після лікування. Саме стільки часу ремісії необхідно, щоб вважати дитину здоровою. 

Відповідь на провокативне запитання виявляється у простих речах, які повинні бути у дитинстві кожного. Бо після жахливого випробування для Артема звичне життя — немов лакшері. А глядачеві стає зрозуміло: найкоштовніша річ, яку можна купити «на твої гроші» — можливість допомогти дітям. Сказати їм: «далі буде».

Підопічний фонду «Таблеточки» показав, як живе на «твої» гроші

«Коли партнери з агентства розповіли нам про цю ідею, ми відразу загорілися нею. Це було дуже сміливо, свіжо, провокативно. Ми хотіли саме таку кампанію — яскраву й неординарну. І не помилились — буквально за тиждень вона зібрала для дітей більше половини мільйона гривень. Під час пандемії така підтримка для наших підопічних особливо цінна», — розповідає старша фахівчиня з комунікацій фонду «Таблеточки» Ганна Юровицька.

Приєднатися до збору коштів можна за посиланням.

Нехай класна історія Артема не буде останньою!


Раніше ми писали про те, що PayphoneX та фонд «Таблеточки» провели благодійну акцію #станькумиром. В акції взяли участь понад 50 українських знаменитостей.

А до Дня захисту дітей, який світ традиційно відзначає 1 червня, ми також зібрали глобальні соціальні кампанії, які привертають увагу до проблем та ситуацій, з якими миритися не можна: від примусової праці дітей до цькування в інтернеті.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

BT & Emma Hewitt directed by Histibe 004-1

Український режисер реалізував зйомки музичного кліпу в трьох країнах під час карантину

Зйомки музичних кліпів під час карантину наповнили музикантів новими викликами, яких ніхто не очікував. Але це змусило їх мислити більш ...

Ребрендинг Blockbuster Mall от Nebo ideas agency

Пока из-за карантина торгово-развлекательные центры не работали, Nebo ideas agency работало над айдентикой для торгово-развлекательного центра Blockbuster Mall. Перед агентством ...

Шість кампаній, які покликані допомогти боротися із залежністю від телефону

Пропонуємо вашій увазі шість креативних кампаній, які допоможуть боротися із залежністю від телефону та й взагалі відпочити від витріщання в екран.

Бразильська студія зняла анімаційний кліп про випалювання лісів Амазонії

Бразильська анімаційна студія Zombie створила для американського музиканта Moby кліп про випалювання лісів у її рідній країні.

Міністр культури Ткаченко про результати роботи, виклики та плани МКІП України

4 червня 2020 року Верховна Рада призначила Олександра Ткаченка новим міністром культури та інформаційної політики України. До цього ексгендиректор групи ...

Беремо і робимо. Комунікаційний перезапуск ПриватБанку

ПриватБанк — банк, який багато в чому перший. Наприклад, першим у світі зробив цифрові обкладинки для карток, першим в України надав можливість персоналізувати картки, ...