PayphoneX та фонд «Таблеточки» провели благодійну акцію #станькумиром

Акція #станькумиром пройшла напередодні Міжнародного дня захисту дітей. В ній взяло участь понад 50 українських знаменитостей. За допомогою онлайн-сервісу PayphoneX всі охочі могли з 1 по 3 червня замовити в улюбленого музиканта, телеведучого, блогера або спортсмена лот, а всі отримані кошти направлялися в фонд «Таблеточки». За три дні команді організаторів вдалося зібрати понад 112 тис. гривень, хоча підрахунок ще ведеться, а деякі учасники вирішили продовжити збір коштів.

Учасники акції

Серед учасників акції Tayanna, Марта Адамчук, Олег Скрипка, Даша Коломієць, Alloise, Тимур та Інна Мірошниченко, Злата Огневич, футболісти клубу «Динамо» (Київ). До акції долучились і закордонні артисти —  французький музикант, лідер групи Space Дідьє Маруані, а також фронтмен відомої німецької групи De Phazz Карл Фрієрсон.

PayphoneX та фонд «Таблеточки» провели благодійну акцію #станькумиром

«Для багатьох публічних особистостей акція #станькумиром стала єдино можливим способом традиційно проявити благодійність у День захисту дітей. Ми змогли забезпечити персональне спілкування, підтримати зв’язок зірок із шанувальниками в умовах самоізоляції, і забезпечити прозоре надходження коштів до БФ “Таблеточки”», —  повідомив керівник проєкту PayphoneX Олексій Пилипчук

На цю мить найпопулярніші лоти — м’яч з автографами футболістів клубу «Динамо» (Київ), варення від Даші Малахової та персональна медитація з Катею Джейкобс. А в топ унікальних пропозицій потрапили: спільна подорож з Фаготом з гурту ТНМК, вечеря в заміському будинку Тетяни Гриньової й дегустаційна прогулянка по Хрещатику з заходом в хмільні місця разом з Юрієм Марченко.

«День захисту дітей — це важливий день для всіх дорослих, тому що нагадує про відповідальність за світ навколо нас, в якому ростуть наші діти. Я дуже хочу, щоб в цьому світі жодна дитина не знала, що таке біль і страждання. І кожна дитина відчувала любов та мала повноцінне дитинство, повне радості. Зробити світ таким в наших з вами руках!», — прокоментувала подію Світлана Пугач, директорка зі стратегічних партнерств благодійного фонду «Таблеточки».


До Дня захисту дітей ми також зібрали глобальні соціальні кампанії, які привертають увагу до проблем та ситуацій, з якими миритися не можна: від примусової праці дітей до цькування в інтернеті.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

«360 хвилин про театр» — нам є, про що сказати!

8 квітня, з 12:00 до 18:00 триватиме онлайн-марафон для театралів та глядачів — «360 хвилин про театр». Понад 360 днів, нарівні зі світовим, український театр перебуває у кризі, ...

Національний відбір на #ViralCreativeExpress 2021 розпочато

Клуб арт-директорів України ADC*UA запрошує всіх молодих креаторів взяти участь у Національному відборі на європейську програму ADC Europe — #ViralCreativeExpress ...

Сильвестр Сталлоне зніме фільм про братів Кличків

Сильвестр Сталлоне зніме фільм «Брати-легенди», присвячений Віталію та Володимиру Кличкам. Герой серіалу «Роккі» виступить режисером і сценаристом стрічки. Спочатку зйомки ...

Ogilvy Warsaw

Ogilvy Warsaw та Lego пропонують відбудувати нову Польщу

У межах глобального позиціонування Lego «Відбудуй світ» Ogilvy Warsaw створив локальну рекламну кампанію, спрямовану на нову зростаючу генерацію поляків. У ...

Depositphotos запустив новий онлайн-інструмент для зручної роботи з контентом

Міжнародний фотобанк Depositphotos запустив безкоштовний онлайн-інструмент для автоматичного видалення фонів, який не потребує навичок дизайну. Він працює на базі штучного ...

Автомобілебудівник Volvo назвав головний креш-тест

Креативна команда справді вирушила за Арктичне полярне коло, щоб зняти для Volvo відео про головний креш-тест сьогодення.