PayphoneX та фонд «Таблеточки» провели благодійну акцію #станькумиром

Акція #станькумиром пройшла напередодні Міжнародного дня захисту дітей. В ній взяло участь понад 50 українських знаменитостей. За допомогою онлайн-сервісу PayphoneX всі охочі могли з 1 по 3 червня замовити в улюбленого музиканта, телеведучого, блогера або спортсмена лот, а всі отримані кошти направлялися в фонд «Таблеточки». За три дні команді організаторів вдалося зібрати понад 112 тис. гривень, хоча підрахунок ще ведеться, а деякі учасники вирішили продовжити збір коштів.

Учасники акції

Серед учасників акції Tayanna, Марта Адамчук, Олег Скрипка, Даша Коломієць, Alloise, Тимур та Інна Мірошниченко, Злата Огневич, футболісти клубу «Динамо» (Київ). До акції долучились і закордонні артисти —  французький музикант, лідер групи Space Дідьє Маруані, а також фронтмен відомої німецької групи De Phazz Карл Фрієрсон.

PayphoneX та фонд «Таблеточки» провели благодійну акцію #станькумиром

«Для багатьох публічних особистостей акція #станькумиром стала єдино можливим способом традиційно проявити благодійність у День захисту дітей. Ми змогли забезпечити персональне спілкування, підтримати зв’язок зірок із шанувальниками в умовах самоізоляції, і забезпечити прозоре надходження коштів до БФ “Таблеточки”», —  повідомив керівник проєкту PayphoneX Олексій Пилипчук

На цю мить найпопулярніші лоти — м’яч з автографами футболістів клубу «Динамо» (Київ), варення від Даші Малахової та персональна медитація з Катею Джейкобс. А в топ унікальних пропозицій потрапили: спільна подорож з Фаготом з гурту ТНМК, вечеря в заміському будинку Тетяни Гриньової й дегустаційна прогулянка по Хрещатику з заходом в хмільні місця разом з Юрієм Марченко.

«День захисту дітей — це важливий день для всіх дорослих, тому що нагадує про відповідальність за світ навколо нас, в якому ростуть наші діти. Я дуже хочу, щоб в цьому світі жодна дитина не знала, що таке біль і страждання. І кожна дитина відчувала любов та мала повноцінне дитинство, повне радості. Зробити світ таким в наших з вами руках!», — прокоментувала подію Світлана Пугач, директорка зі стратегічних партнерств благодійного фонду «Таблеточки».


До Дня захисту дітей ми також зібрали глобальні соціальні кампанії, які привертають увагу до проблем та ситуацій, з якими миритися не можна: від примусової праці дітей до цькування в інтернеті.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Якими були б Google Карти 200 років тому: проєкт відтворення історичного вигляду міст

Онлайн-карта з відкритим кодом дозволяє побачити з висоти пташиного польоту та у режимі перегляду вулиць, як з часом змінювалися американські міста.

Бритви, барабани та безпечні автівки: кампанії, що сприяють безбар’єрності та інклюзивності

Під час Cannes Lions 2019 кампанії, що сприяють безбар’єрності та інклюзивності, становили більше половини номінантів нової категорії Creative Strategy.

Проєкції SmartThings: компанія Samsung облаштувала будинок з привидами

Компанія Samsung перетворила 300-річний дім, споруджений ще у 18 столітті, на будинок з привидами, використавши для цього проєкції SmartThings.

Що принесло водою: агенція McCann повністю обставила квартиру річковим сміттям

Спочатку креативна команда планувала облаштувати кілька таких «апартаментів з річки» у вантажних контейнерах, які були б цілодобово відкриті для публіки.

Купуй українське: в Україні стартує Тиждень малих українських виробників

Купуй українське: в Україні стартує Тиждень малих українських виробників

З 27 жовтня до 1 листопада в Україні вперше відбуватиметься Тиждень малих українських виробників. Його мета — підтримати представників малого ...

Найбіліший білий колір як спосіб боротьби з глобальним потеплінням

Американські науковці отримали найбіліший білий колір у світі, який так ефективно відбиває світло, що охолоджує поверхню, яка в цей колір пофарбована.