Для тих, хто ось-ось наважиться підійти до коханої з головним питанням, компанія Pepsi створила незвичайну діамантову каблучку на заручини. Напередодні Дня закоханих Pepsi оголосила унікальний конкурс для своїх палких фанатів. Тобто для тих, хто знається на романтиці та обожнює Pepsi. Отже, зустрічайте діамантову каблучку, зроблену з напою Crystal Pepsi!

Каблучка на заручини від Pepsi має два ключові інгредієнти: справжній діамант та справжня Crystal Pepsi. Приурочивши цю свою нову кампанію до дня святого Валентина, Pepsi оголосила у соцмережах конкурс, у якому вона пропонує фанатам поділитися своїми ідеями, щодо того, яким має бути дійсно романтичне освідчення у коханні. Винагородою переможцю стане та сама каблучка – вирощений у лабораторії штучний діамант на 1,53 карат у платиновій оправі.

Конкурс розпочався учора і триватиме до 6 березня. Проводиться він у соцмережі Twitter. Весь цей час бренд збиратиме сміливі, творчі та чудернацькі ідеї щодо того, як можна освідчитися у коханні. Ідеї йдуть з тегами #PepsiProposal та #Contest. Переможця конкурсу буде оголошено 16 березня. Тут слід зазначити, що невдовзі після завершення конкурсу, 20 березня, у США святкують Національний день освідчень у коханні.

Діамантова каблучка Pepsi була створена компанією спільно з агенцією VaynerMedia. Ця ж агенція зняла також невеличкий промо-ролик, витриманий цілком у дусі весільної реклами.

Діамант із Pepsi

Бренд запевняє, що для того, щоб створити діамантову каблучку, іконічний напій компанії Pepsi у його «кришталево прозорому» варіанті – Crystal Pepsi – кип’ятили та випаровували, аж доки не отримали осад у порошку, який складається з найбільш базового елементу напою – з вуглецю. Цей порошок був використаний для того, щоб виростити у лабораторії діамант. За цією технологією крихітний шматочок природного діаманта занурюють у вуглецевий порошок, після чого їх піддають високому тиску та температурі.

Що таке CrystalPepsi?

Напій Crystal Pepsi почали випускати у 1992 році у США та Канаді. Проте цей продукт зазнав невдачі на ринку, і вже в 1994 році компанія перестала його випускати. З того часу Crystal Pepsi ще кілька разів поверталася на полиці магазинів у якості лімітованої серії. Останнє з таких повернень було у 2017 році. Цього разу успіх продукту був нечуваним. Зокрема, завдяки вдалій маркетинговій кампанії.

Діамантова каблучка Pepsi – далеко не перша і не остання спроба бренду показати себе, виготовляючи нетипові для нього продукти. Серед іншого, цей бренд випускав у 2019 році власне рожеве вино для BravoCon. А цієї весни він планує почати випускати ще й кавові напої.

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Рейтинг популярних сайтів за березень 2020 від Kantar

Рейтинг популярних сайтів за березень 2020 від Kantar

Згідно з даними Kantar CMeter, новинні ресурси та освітні портали для школярів суттєво збільшили свої охоплення у березні. Також українці шукали лікарські ...

Шедеври світового живопису закликають протистояти коронавірусу

Міністерство культури та інформаційної політики України підтримало інформаційну кампанію «Мистецтво Карантину», ідея якої належить креативній агенції LOOMA. Надзвичайна ситуація, масова ...

Людяність та співчуття, або Якими бренди повинні стати у новій нормальності

У цей період глобальної тривоги та невизначеності відома британська рекламістка Кейт Смітер стверджує, що співпереживання та людяність сьогодні є життєво ...

Співачка Grimes випустила кліп на фоні зеленого екрану, з яким можна експериментувати досхочу

Із сучасним програмним забезпеченням кліп на фоні зеленого екрану легко перетворюється на канву, з якою креатор може робити що завгодно.

NASA at Home

Ініціатива NASA at Home робить космос ближчим

Ініціатива NASA at Home включає в себе добірку відео, подкастів, електронних книжок і навіть тури у віртуальній та доповненій реальності.

public-FIAT---500E---81585906322--default--1280_1

Світломузика для електрокарів: Fiat співпрацює з модними брендами

В рамках нової місії компанія Fiat співпрацює з італійськими модними брендами та закликає всіх до підтримки екології у своєму житті.