Мобильный Pepsi

Не так давно компания Pepsi объявила о сотрудничестве с китайским производителем смартфонов Oppo, выпустив совместный девайс Oppo N1 Pepsi Edition с эксклюзивным оформлением и цифровым контентом. Аппарат не совершил революцию на рынке, и шумиха вокруг него быстро улеглась. Однако месяц назад стало известно, что Pepsi развернет полноценную кампанию по продвижению бренда на рынке мобильных устройств и выпустит телефон под собственной торговой маркой. И сегодня премьера официально состоялась – на азиатской краудфандинговой площадке JD появилась возможность оставить предзаказ на одну из двух версий смартфонов Pepsi – P1 или P1S, разница между которыми заключается в поддержке той или иной мобильной сети.

Для поступления в производство, а затем в продажу проекту необходимо набрать $470 000. На момент написания статьи Pepsi собрала уже около $90 000, при этом стоимость одного смартфона при заказе через JD составляет примерно $203.

Стоит отметить, что P1 предназначен для работы в сетях китайских операторов сотовой связи, а для использования за пределами Поднебесной подойдет P1S. В остальном смартфоны идентичны.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Українці стали на 83% частіше шукати віддалену роботу

Українці стали на 83% частіше шукати віддалену роботу

У період карантинних обмежень у топ найпопулярніших пропозицій з віддаленої зайнятості на OLX Робота увійшли Instagram-фахівці, офіс-менеджери, оператори, менеджери з ...

Укрпошта та USAID розвиватимуть експортний потенціал українського малого бізнесу

Укрпошта та USAID розвиватимуть експортний потенціал українського малого бізнесу

Укрпошта та Програма USAID «Конкурентоспроможна економіка України» запустили ініціативу «E-Export — твій ключ до успіху та розширення власної справи!». Ініціатива ...

Криза як найкращий час для відновлення. Медіа «Заборона» про свій перезапуск

Криза як найкращий час для відновлення. Медіа «Заборона» про свій перезапуск

Тезу про кризу і можливості повторюють всі і всюди. Але знайти реальні приклади того, як криза відкрила можливості для креативу ...

Українські срібні ворота в боротьбі з коронавірусом

Українські срібні ворота в боротьбі з коронавірусом

У зв’язку з пандемією COVID-19 відчутно збільшився попит на захисні та знезаражувальні засоби. Однак простої дезінфекції рук недостатньо. Вірус може ...

онлайн-ресторан Черноморка

В Україні розпочав свою роботу перший онлайн-ресторан

Українська мережа «Черноморка»™ запустила перший в країні онлайн-ресторан. У віртуальному закладі гості можуть поспілкуватися з офіціантами, зробити замовлення у реальному ...

Репутаційна безпека бренду в час, коли слово «коронавірус» у всіх чорних списках

Паблішери закидають маркетологам, що їх піклування про репутаційну безпеку бренда призвело до того, що слово «коронавірус» опинилося у всіх чорних списках.