Організація Грети Тунберг саркастично рекламує втечу із Землі на Марс

Чому ми витрачаємо мільярди, заради того, щоб потрапити на Марс, замість того, щоб спрямувати ці кошти на відновлення Землі? Таке питання задає організація Грети Тунберг Fridays For Future у своєму відео «1%», оприлюдненому напередодні прибуття на Марс марсоходу NASA «Персеверанс». Відео, розроблене агенцією Fred & Farid Los Angeles, набуло форми саркастичної реклами марсіанського туризму. А звернене воно до тих 99% населення планети, які ніколи не зможуть дозволити собі втечу із Землі на Марс.

Зрештою, життя на Землі зараз не те щоб приємна штука. Ми дихаємо крізь маски, сидимо по домівках на карантині, і чимало речей, які давали життю смак (подорожі, вечірки з друзями, живі концерти, обійми тощо) все відкладаються й відкладаються на невизначений час. Нинішня «нова норма» багатьох змушує замислитися про те, яке майбутнє ми готуємо прийдешнім поколінням: війни, насильство, пандемії, забруднення… і все це на планеті, охопленій зміною клімату.

Порятунок не для всіх

Бажання втекти звідси у якийсь новий Едем, відкрити незвідані землі та збудувати кращий світ, зараз сильне як ніколи. Втіленням цієї фантазії стала ідея колонізації Червоної планети, на яку витрачаються численні мільярди доларів. Сьогодні, 18 лютого, марсохід «Персеверанс» висадиться на поверхню Марсу. І це слідом за арабським та китайським орбітальними зондами «Надія» і «Тяньвень-1», які вийшли на навколомарсову орбіту кількома днями раніше. Спочатку марсоходи, потім люди… А Ілон Маск практично впевнений, що SpaceX висадить людей на Марс до 2026 року.

Новини, здавалося б непогані. Але непогані вони лише для мільярдерів та можновладців. Всім іншим навряд чи можна на щось розраховувати.

Тому-то фільм, влучно названий «1%», саркастично рекламує марсіанський туризм. Він обіцяє глядачам втечу на Марс, де немає воєн, злочинності, пандемій та забруднення. А наприкінці одним рядком спускає нас із небес на землю, нагадуючи, що тим 99% населення, які нікуди не полетять, краще б зупинити зміну клімату. Адже, як зазначає організація Грети Тунберг, ніхто нас не врятує, якщо ми не врятуємо себе самі.

Це – вже третя колаборація між Fred & Farid Los Angeles та Fridays For Future. Першою спільною роботою стала для них ініціатива House on Fire. А тепер ці дві організації вирішили створити фільм, який дійсно мотивуватиме людей діяти і послання якого неможливо буде проігнорувати.

Креативна команда, зокрема, зазначає, що жанри ретрофутуризму та пропаганди є, мабуть, найбільш дієвими та провокативними, коли треба підкреслити шокуючи дані.

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Business Culture HubBusiness Culture Hub

Український культурний фонд запрошує до участі в Business Culture Hub

Український культурний фонд об’єднує круті культурні проєкти та бізнес, який розвиває КСВ! Саме тому УКФ запрошує усіх на другу онлайн-зустріч Business ...

З 1 до 5 березня 2021 року на LIONS Live розпочнеться чергова онлайн-сесія креативного розвитку

З 1 до 5 березня 2021 року на черговій онлайн-сесії LIONS Live організатори Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions представлять новий ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Target, Walmart і CVS шукають високотехнологічну альтернативу пластиковим пакетам

Заснована цими трьома ритейлерами інвестиційна фірма Closed Loop Partners має на меті пошук, тестування та впровадження інноваційних альтернатив.

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Держкіно презентує онлайн-довідник національних фільмів

Онлайн-довідник «База національних фільмів України» – найповніша база даних за національними фільмами, професіоналами кіновиробництва та компаніями-виробниками України. Держкіно має на меті ...