Організація Грети Тунберг саркастично рекламує втечу із Землі на Марс

Чому ми витрачаємо мільярди, заради того, щоб потрапити на Марс, замість того, щоб спрямувати ці кошти на відновлення Землі? Таке питання задає організація Грети Тунберг Fridays For Future у своєму відео «1%», оприлюдненому напередодні прибуття на Марс марсоходу NASA «Персеверанс». Відео, розроблене агенцією Fred & Farid Los Angeles, набуло форми саркастичної реклами марсіанського туризму. А звернене воно до тих 99% населення планети, які ніколи не зможуть дозволити собі втечу із Землі на Марс.

Зрештою, життя на Землі зараз не те щоб приємна штука. Ми дихаємо крізь маски, сидимо по домівках на карантині, і чимало речей, які давали життю смак (подорожі, вечірки з друзями, живі концерти, обійми тощо) все відкладаються й відкладаються на невизначений час. Нинішня «нова норма» багатьох змушує замислитися про те, яке майбутнє ми готуємо прийдешнім поколінням: війни, насильство, пандемії, забруднення… і все це на планеті, охопленій зміною клімату.

Порятунок не для всіх

Бажання втекти звідси у якийсь новий Едем, відкрити незвідані землі та збудувати кращий світ, зараз сильне як ніколи. Втіленням цієї фантазії стала ідея колонізації Червоної планети, на яку витрачаються численні мільярди доларів. Сьогодні, 18 лютого, марсохід «Персеверанс» висадиться на поверхню Марсу. І це слідом за арабським та китайським орбітальними зондами «Надія» і «Тяньвень-1», які вийшли на навколомарсову орбіту кількома днями раніше. Спочатку марсоходи, потім люди… А Ілон Маск практично впевнений, що SpaceX висадить людей на Марс до 2026 року.

Новини, здавалося б непогані. Але непогані вони лише для мільярдерів та можновладців. Всім іншим навряд чи можна на щось розраховувати.

Тому-то фільм, влучно названий «1%», саркастично рекламує марсіанський туризм. Він обіцяє глядачам втечу на Марс, де немає воєн, злочинності, пандемій та забруднення. А наприкінці одним рядком спускає нас із небес на землю, нагадуючи, що тим 99% населення, які нікуди не полетять, краще б зупинити зміну клімату. Адже, як зазначає організація Грети Тунберг, ніхто нас не врятує, якщо ми не врятуємо себе самі.

Це – вже третя колаборація між Fred & Farid Los Angeles та Fridays For Future. Першою спільною роботою стала для них ініціатива House on Fire. А тепер ці дві організації вирішили створити фільм, який дійсно мотивуватиме людей діяти і послання якого неможливо буде проігнорувати.

Креативна команда, зокрема, зазначає, що жанри ретрофутуризму та пропаганди є, мабуть, найбільш дієвими та провокативними, коли треба підкреслити шокуючи дані.

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

«360 хвилин про театр» — нам є, про що сказати!

8 квітня, з 12:00 до 18:00 триватиме онлайн-марафон для театралів та глядачів — «360 хвилин про театр». Понад 360 днів, нарівні зі світовим, український театр перебуває у кризі, ...

Національний відбір на #ViralCreativeExpress 2021 розпочато

Клуб арт-директорів України ADC*UA запрошує всіх молодих креаторів взяти участь у Національному відборі на європейську програму ADC Europe — #ViralCreativeExpress ...

Сильвестр Сталлоне зніме фільм про братів Кличків

Сильвестр Сталлоне зніме фільм «Брати-легенди», присвячений Віталію та Володимиру Кличкам. Герой серіалу «Роккі» виступить режисером і сценаристом стрічки. Спочатку зйомки ...

Ogilvy Warsaw

Ogilvy Warsaw та Lego пропонують відбудувати нову Польщу

У межах глобального позиціонування Lego «Відбудуй світ» Ogilvy Warsaw створив локальну рекламну кампанію, спрямовану на нову зростаючу генерацію поляків. У ...

Depositphotos запустив новий онлайн-інструмент для зручної роботи з контентом

Міжнародний фотобанк Depositphotos запустив безкоштовний онлайн-інструмент для автоматичного видалення фонів, який не потребує навичок дизайну. Він працює на базі штучного ...

Автомобілебудівник Volvo назвав головний креш-тест

Креативна команда справді вирушила за Арктичне полярне коло, щоб зняти для Volvo відео про головний креш-тест сьогодення.