• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Відео

Шість кампаній, які покликані допомогти боротися із залежністю від телефону

4 Серпня, 2020
Час прочитання: 1 хв.
A A
Шість кампаній, які покликані допомогти боротися із залежністю від телефону
Share on FacebookShare on Twitter

За даними компанії RescueTime, ми щодня в середньому проводимо три години та п’ятнадцять хвилин «у телефоні». А від початку пандемії цей час ще збільшився. Тому пропонуємо вашій увазі шість креативних кампаній, які покликані допомогти боротися із залежністю від телефону та й взагалі відпочити від витріщання у маленький екран.

«Time is Precious» (Nike, Wieden+Kennedy Portland, 2017)

Кожен момент, який ви витрачаєте перед телевізором, — час, який можна було б витратити на спорт. Компанії Nike вдалося донести до аудиторії цю думку за допомогою роботи, яка є доволі простою, але одразу впадає в око. Її послання, написані білим по чорному, вклинилися на екрани та у свідомість людей, присоромивши глядачів та спонукавши їх більше часу приділяти спорту.


«Phone Stack» (KFC, BBDO Kuala Lumpur, 2014)

Мережа KFC заохотила людей до цифрової детоксикації, пропонуючи безкоштовну смажену курочку. Але лише тим, хто на неї заслужив. Щоб боротися із залежністю від телефону, споживачі мали встановити додаток KFC та відкласти телефони в сторону. У такий спосіб бренд KFC водночас розширив коло користувачів свого мобільного додатка і поліпшив атмосферу за родинним столом. Це наочний приклад того, як можна сполучити цифрову детоксикацію з промокампанією.


«Orange» (Orange, Mother London, 2004)

Цій серії мініфільмів понад десятиліття належало почесне місце на екранах британських кінотеатрів перед показом кінострічок. Вони нагадували глядачам вимкнути телефони перед сеансом. У відео ми бачимо, як цікаві сценарії голлівудських зірок зазнають краху через цей пекельний винахід — телефон. А мораль тут у чому? А в тому, що не можна дозволяти мобілці зіпсувати вам насолоду від перегляду кіно. Це хороший приклад того, як можна створити в свідомості аудиторії асоціацію між своїм брендом та насолодою.


«Unicef Tap Project» (UNICEF, Droga5 New York, 2014)

Більшість з нас вважає смартфони предметом першої необхідності, забуваючи, що в житті є набагато важливіші речі. Наприклад, питна вода. І доступна вона, на жаль, не всім. Щоб донести до людей існування цієї проблеми, в кампанії використовують порівняння та контраст. А також дають можливість робити благодійні внески, не витрачаючи грошей, що стало хорошим приводом для того, щоб (о диво!) відкласти телефони подалі. Перетворення пожертв на діяльність, що йде на благо самому спонсору (менше часу, змарнованого перед екраном) — оригінальний спосіб переконати людей долучатися до кампанії.


«Pepper Hacker» (Mars, BBDO Australia, 2015)

Ця робота показала, що симпатії бренда Dolmio перебувають цілковито на боці його цільової аудиторії: мам. Цей FMCG-бренд помітив, як засмучує батьків те, що їхні діти під час вечері не відриваються від своїх смартфонів. Тому, щоб боротися із залежністю від телефону серед підлітків, бренд підготував сюрприз, що глушить сигнал та вимикає пристрої. «Хакерський» млинок для перцю в дії виявився цікавим видовищем і водночас привернув увагу до бренда.


«The Social Media Sitter» (Ibis/Accor Hotels, Jung Von Matt/Limmat Zurich, 2019)

Складно розслабитися у відпустці, якщо всі ваші думки крутяться навколо того, як був сприйнятий читачами ваш новий пост в Instagram. Тому мережа готелів Ibis розробила для молоді систему, яка дозволяла задіяти інфлюенсерів для того, щоб ті розповіли в соцмережах, де та як ви відпочиваєте. А самі відпочивальники у цей час могли спокійно забути про свої телефони. Така співпраця з експертами у сфері соціальних медіа стала хорошою піар-кампанією для готелів Ibis.

Джерело

Деякі технологічні рішення для боротьби з телефонною залежністю увійшли до спеціального пакету додатків від Google.

Теги: відеокреативсоціальні мережісуспільство

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025
Бізнес та Інновації

40+ експертів, 500+ учасників і нескінченна кількість інсайтів: як пройшов MRKTNG MRTHN 2025

10 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025
Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.