Ліванська газета друкує чорнилом із кров’ю

Ліванська газета An-Nahar не вперше застосовує креативність, щоб зробити сміливу політичну заяву. Нещодавно у своєму випуску, що вийшов на День святого Валентина, вона зробила доволі специфічну першу сторінку. Її було надруковано чорнилом, змішаним зі справжньою кров’ю, щоб виразити у такий спосіб любов, пам’ять та спротив.

Випуск Bloodline Edition має на першій сторінці зображення кедра (символ Лівану, розміщений на його прапорі), який росте із анатомічно правильного серця. Таким чином видання виводить причинно-наслідковий зв’язок вбивства ліванського прем’єр-міністра Рафіка Харірі у 2005 році й неспокійної політичної ситуації та суспільного розколу, які відтоді можна спостерігати в Лівані.

Цей випуск Bloodline Edition був підготований агенцією Impact BBDO і став центральним символом руху за справедливість End the Bleed.

Розповідаючи про свій проєкт, креативна команда пояснює: «Ліван – країна, що стікає кров’ю. Навіть Валентинів день для нас заплямований кров’ю, оскільки саме у цей день відбулося вбивство прем’єр-міністра. Але навіть у найскладніші часи все це не зупинить нас від того, щоб висловити любов до своєї країни. У день святого Валентина газета An-Nahar випустила Bloodline Edition як послання любові, пам’яті та спротиву. Тому ми і надрукували цю газету чорнилом, змішаним зі справжньою кров’ю. Це – данина всій тій крові, яку проливали у боротьбі за справедливість, і нагода спитати самих себе: чи любимо ми й досі цю країну, попри її нинішній занепад. Також це стало посланням руху опору: #EndTheBleed».

Не перша смілива кампанія…

Співпраця газети An-Nahar та агенції Impact BBDO вже приносила свої результати у вигляді доволі сміливих кампаній. В 2019 році вони отримали Гран-при в категорії Print & Publishing на фестивалі креативності Cannes Lions за свою кампанію Blank Edition. Тоді ця газета висловила своє розчарування політиками відмовою друкувати будь-які новини. А в 2020 році їх кампанія, яка закликала змінити гімн Лівану так, щоб у ньому мова йшла й про жінок, увійшла в четвірку кампаній з усього світу, які здобули Immortal Award.

Джерело

Зрештою, кому, як не журналістам бути соціальними активістами

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Балет для перегляду на смартфоні: Австралія проводить конкурс в карантинних умовах

Кожен виступ представляє одного з номінантів Telstra Ballet Dancer Awards–2020, закликаючи глядачів обрати, кому присудити Приз глядацьких симпатій.

Оголошено півфіналістів та експертів докторинг-майстерні PITCH UA 3

Третій сезон конкурсу соціально вагомого контенту про єдину та різноманітну Україну PITCH UA стрімко набирає обертів. Цього року до PITCH ...

X-Ray

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

2020 рік зруйнував усі плани, змусив дивитися на світ інакше, відкрив нові грані бізнесу. У 2020 році неважливі брифи. Адаптуйся ...

мобільний павільйон House of Europe

House of Europe шукає креативні команди в українських містах, які готові прийняти мобільний павільйон

Минулого року разом з молодими українськими архітекторами Іваном Протасовим, Яною Бучацькою, Дмитром Міхєєвим і Тарасом Бараном команда House of Europe розробила мобільний павільйон. Це ...

Google запустив новий проєкт «Навчайтеся разом з Google Arts & Culture» для школярів, вчителів та батьків

Google запускає новий проєкт «Навчайтеся разом з Google Arts & Culture». Мета проєкту — допомогти вчителям, учням та їхнім батькам ...

Організація Грети Тунберг саркастично рекламує втечу із Землі на Марс

Саркастична реклама марсіанського туризму звернена до тих 99% населення планети, які ніколи не зможуть дозволити собі втечу із Землі на Марс.