Bambuk Production, що входить до складу агенції Bambuk Design Studio, спільно з BURO Creative Lab, стали творчим партнером українського бренду BEVZA та відзняли перший масштабний digital-показ у межах New York Fashion Week.
За реалізацію візуальної концепції ролику відповідав режисер fashion-фільмів Ігор Стеколенко, а арт-директором проєкту стала авторка самої колекції — Світлана Бевза.
Основна ідея — зародження чогось нового після глобальних змін, викликаних пандемією. Для того, щоб втілити творчий задум, була знайдена найбільша в Україні циклорама, яка символізувала чистий аркуш паперу, з якого все і починається.
«Робота була абсолютно змістовною і вільною у творчих проявах команди. Візуальна основа відео закладена в ідейній ДНК колекції — “чистий аркуш”, “вихідна точка”, “початок”, так ми пояснювали собі фактуру візуального ряду», — коментує Ігор Стеколенко, співзасновник BURO Creative Lab, режисер проєкту.
«Першочергово, ми розглядали варіант аутсайд-зйомки в полі, адже колекція — відсилання до української культури та цінностей. У перспективі, нескінченні засніжені простори донесли б ключове повідомлення дизайнерки. Але через температуру повітря, короткий світловий день і неможливість контролювати погоду в принципі, нам довелося від ідеї відмовитися. В межах локейшн-скаутингу, команда також їздила на Київське море, але локація мала більш скандинавський напрямок. Все ж таки, саме на закритому майданчику нам вдалося повністю передати дух колекції», — додає Марта Родіонова, co-founder Bambuk Production, продюсерка.
Головною музичною темою відео стала знана у всьому світі мелодія «Щедрик» в інтерпретації продюсерки Nastya Vogan.
Загалом, без урахування моделей, в проєкті було залучено 50 осіб.
Читайте також: Українська дизайнерка Світлана Бевза створила ексклюзивну урбан-колекцію спеціально до перезапуску програми Mastercard Більше. Речі з колекції неможливо купити за гроші, але можна отримати в обмін на оплати картками Mastercard®.