• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Відповідальність

Важливість донорства не залежить від сезону: Нові етапи поширення проєкту «Крапля до краплі»

19 Серпня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Важливість донорства не залежить від сезону: Нові етапи поширення проєкту «Крапля до краплі»
Share on FacebookShare on Twitter

Добрі справи варто робити незалежно від пори року за вікном, і літо — не виняток. Липень став місяцем, упродовж якого вдалося масштабно проаналізувати донорство зсередини та піднести його на абсолютно новий рівень. Цьому сильно сприяє діяльність довгострокової благодійної ініціативи «Крапля до краплі», створеної у жовтні 2020 року двома партнерами — проєктом «ДонорUA» та брендом «Природне Джерело».

Завдяки «Крапля до краплі» кожен донор в центрі крові після донації отримує в подарунок пляшку артезіанської води «Природне Джерело», що насичена корисними речовинами, зокрема, кальцієм, магнієм, калієм, натрієм, йодом, тому сприяє відновленню сил.

На сьогодні до проєкту вже долучені найбільші міста України, серед яких Київ, Дніпро, Кривий Ріг, Львів, Одеса, Харків тощо. Якщо людина не може стати активним учасником донорського руху через тимчасові чи абсолютні протипоказання, то придбавши воду саме цього бренду, вона вже зробить добру справу: частина прибутку від продажу води «Природне Джерело» перераховується на розвиток донорського руху в Україні. Завдяки ініціативі «Крапля до краплі» станом на кінець липня вже зібрано 1 209 663 грн, залучено 8 208 донорів та врятовано 24 624 життя. Дані постійно оновлюються на сайті https://pd.donor.ua, де встановлено інтерактивний лічильник.

Також цей місяць запам‘ятається яскравим відкриттям виставки найкращих робіт ІІІ Міжнародного фестивалю-конкурсу DonorUA ART Project. Учасники із різних куточків світу — Бразилії, США, Нової Зеландії, Грузії, України, Китаю тощо — надіслали близько 78 робіт на тему донорства: анімації, малюнки, фотографії та навіть вишиванки. Оцінювали отримані матеріали Катерина Лихач, Надія Ткаченко, Надія Кушнір та Аліна Головльова, і згодом обрали цьогорічну переможницю — Ірину Руснак, чия робота стала символом донорства.

Виставка робіт проходила у приміщенні Південного вокзалу в Києві. Відкривали її президентка ГО «Всеукраїнська асоціація донорів України» Ірина Славінська-Ріцнер, директор філії «Вокзальна компанія» Володимир Коваль, заступниця виконавчого директора філії «Центр охорони здоров‘я» АТ «Укрзалізниця» Тетяна Ігнатюк, директорка з комунікацій ГК «Нові Продукти» Олена Селютіна та інші. Захід відвідали багато представників ЗМІ, активних донорів та прихильників мистецтва. Окрім того, до перегляду мистецьких робіт долучались люди з усіх куточків країни, котрі опинялися на території вокзалу.

«Розвиток та формування культури донорства залежить від кожного з нас. Шлях, який ми обираємо для популяризації, – це мистецтво. Віримо та бачимо, що воно найбільш точно передає цінність та необхідність донорства. Про важливе через красу, так би мовити. Сподіваємося, що ми зможемо зацікавити тих, хто ще не є донорами, та надихнути всіх, хто вже є частиною цієї великої сім’ї», — коментує подію засновниця ДонорUA, Ірина Славінська-Ріцнер.

У межах реалізації ініціативи «Крапля до крапля» активістам ДонорUA та бренду «Природне Джерело» вдалось запустити масштабне всеукраїнське опитування щодо донорства крові та компонентів крові, яке може пройти кожен, хто проживає на території України та досяг 18-річного віку.

Збирати, узагальнювати та аналізувати інформацію допомагає організація Big Data. Завдяки отриманим результатам буде зрозуміло, із якими проблемами зіштовхуються донори, як краще й ефективніше залучати людей до донорського руху. Популяризацією опитування щодня займаються місцеві центри крові, газети, телебачення, десятки та часом навіть сотні людей у всіх соціальних мережах. Також до цієї справи долучилися Міністерство охорони здоров‘я України, Національний інститут хірургії та трансплантології імені О. Шалімова, IDonor: Всеукраїнська платформа донорства.

«Просвітницька діяльність вкрай важлива у аспекті донорства, оскільки ця тема і досі залишається недостатньо висвітленою для суспільства. Робота із обізнаністю у питанні безпосередньо впливає на розвиток донорського руху, оскільки щобільше людей отримуватимуть достовірну інформацію, тим менше залишатиметься упереджень та хибних уявлень. І так щодня все більше людей матимуть бажання долучитися до цієї доброї справи, — здавати кров, еритроцити, тромбоцити чи плазму, або ж робити свій внесок у порятунок життів завдяки альтернативному механізму доброчинності», — розповідає Олена Селютіна, директорка з комунікацій Групи Компаній «Нові Продукти», виробника питної води «Природне Джерело».

Окрім того, команда ДонорUA щотижня запускає локальні опитування та тести на своїх сторінках у соціальних мережах. Завдяки цьому вдалося дізнатися, зокрема, що донорським організаціям варто робити акцент на тому, що можна вживати до та після процедур. Також вдалося з’ясувати, що люди не знають про існування штучної крові, про те, що є рідкісний нульовий резус-фактор Rhnull тощо. Такі невеличкі тести та опитування допомагають ефективніше залучати людей до донорства і доступно поширювати інформацію із законодавства і наукових джерел щодо донорства.

За всіма актуальними новинами та активностями всі охочі можуть стежити на офіційній Facebook-сторінці та сайті «ДонорUA». Пам’ятаймо, що одна крапля – це вже внесок у благодійність, а «Крапля до краплі — море життя».


Читайте також:

Тепер у дітей є ще один спосіб пиляти своїх екологічно несвідомих батьків

Теги: благодійністьздоров'ясуспільство

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle
Ідеї

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle

29 Квітня, 2025

Агентство стратегічного маркетингу MAKE SENSE кинула виклик звичним уявленням про засоби особистої гігієни, і презентувала креативну кампанію для бренду Naturelle, що поєднує чистоту з бездоганним стилем. Минулого року, компанія Sunvita...

Читати даліDetails

Як відвідування офлайн-подій допомагає Силам Оборони: Quests Inc проводить челендж для підтримки армії

БФ «Твоя опора» та агенція Trembita PR нагадали про дітей з вродженими вадами серця у емоційному ролику із зірками

РЕКОМЕНДОВАНО

Відео

135 окремий батальйон ТрО разом із McCANN Kyiv запустив нетипову рекрутингову кампанію

28 Квітня, 2025
Інсайти

Ребрендинг автоматів AQUABOX: від технічного продукту до стильного міського сервісу

23 Квітня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Global Best of the Best Effie Awards: міжнародна можливість для переможців Effie Awards Ukraine
Інсайти

Global Best of the Best Effie Awards: міжнародна можливість для переможців Effie Awards Ukraine

9 Травня, 2025
MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою
Відео

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

12 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.