Україна приєдналася до глобальної соціальної кампанії в цифровій зовнішній рекламі

Оператор зовнішньої реклами PRIME Group долучився до наймасштабнішої всесвітньої соціальної кампанії в цифровій зовнішній рекламі — «Наш другий шанс». Проєкт створено всесвітньою організацією OOH-реклами (WOO). Підтримали проєкт креативна агенція New Commercial Arts, DOOH продакшн-студія Grand Visual та провідні OOH-оператори зі всього світу.

Ініціатива покликана нагадати про загальнолюдські цінності у світі, що стрімко змінюється.

«Кампанія “Наш другий шанс” неупереджено відображає новий постпандемічний світ і фокусується на можливості, наданій людям в усьому світі, переглянути пріоритети та прагнення, — говорить президент WOO Том Годдард. — New Commercial Arts створила приголомшливу кампанію, яка змальовує галузь OOH-реклами в її кращому прояві, і нагадує рекламодавцям і агенціям: в той час, як світ знову відкривається для бізнесу, out of home залишається єдиним справді глобальним широко охоплюючим медіа».

Кампанія розпочалася наприкінці липня і триватиме до кінця серпня. Статичні та динамічні сюжети розміщено на тисячах цифрових рекламоносіях у понад тридцяти країнах на п’яти континентах. В Україні кампанія проходить на цифрових носіях PRIME Group.

«Ми раді можливості стати частиною глобальної галузевої ініціативи, що об’єднала OOH-операторів, а відтак і їх аудиторію — мільйони людей з усього світу. Попри економічні негаразди, цифровий сегмент OOH-медіа продовжує кількісно і технологічно розвиватися в усьому світі, і наша країна теж живить цей тренд», — говорить керівна партнерка PRIME Group Катерина Храмова.

PRIME Group_OurSecondChance
Україна приєдналася до глобальної соціальної кампанії в цифровій зовнішній рекламі

Читайте також:

Щоб зробити повітря у Лондоні чистішим та запобігти поверненню до тих рівнів забруднення, які спостерігалися в місті до карантину, благодійна організація Global Action Plan розмістила білборди, які вимірюють забруднення повітря (Breathable Billboard). На них зображено вкриті квітами легені, які допомагають візуалізувати чистоту повітря поблизу від білборда.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

NASA обрало рішення українського розробника для онлайн-мапи марсохода

Американське космічне агентство NASA використовує рішення українського розробника Володимира Агафонкіна для створення онлайн-мапи свого нового марсохода Perseverance. Про це сам ...

У паризькому Центрі Помпіду з’явиться зала з роботами українських митців

У Центрі Жоржа Помпіду в Парижі з’явиться колекція робіт українських митців. Завдяки ініціативі Українського клубу колекціонерів сучасного мистецтва в постійну колекцію ...

Оголошено конкурс з розробки айдентики до 30-ї річниці незалежності України

Оголошено конкурс з розробки айдентики до 30-ї річниці незалежності України

Міністерство культури та інформаційної політики оголосило конкурс з розробки айдентики до 30-ї річниці незалежності України. Айдентика має розкрити тематику Дня незалежності України ...

Українські рекламісти додали свої плейлисти на Twenty Songs — платформу музичних вподобань рекламників світу

Українські рекламісти зробили свій внесок у платформу, на якій зібрані музичні плейлисти креативників з кращих рекламних агенцій світу. У проєкті ...

Ненудний простір: якби дизайн офісів створювали діти

Агенція Jellyfish нещодавно запропонувала дітям своїх співробітників дати волю уяві і створити дизайн для офісу майбутнього.

Тайванські Центри з контролю захворювань зобразили в стилі аніме персоніфікації хвороб

Тайванські Центри з контролю захворювань (CDC) зображають антропоморфні персоніфікації різних хвороб, уявляючи їх як персонажів аніме.