Україна приєдналася до глобальної соціальної кампанії в цифровій зовнішній рекламі

Оператор зовнішньої реклами PRIME Group долучився до наймасштабнішої всесвітньої соціальної кампанії в цифровій зовнішній рекламі — «Наш другий шанс». Проєкт створено всесвітньою організацією OOH-реклами (WOO). Підтримали проєкт креативна агенція New Commercial Arts, DOOH продакшн-студія Grand Visual та провідні OOH-оператори зі всього світу.

Ініціатива покликана нагадати про загальнолюдські цінності у світі, що стрімко змінюється.

«Кампанія “Наш другий шанс” неупереджено відображає новий постпандемічний світ і фокусується на можливості, наданій людям в усьому світі, переглянути пріоритети та прагнення, — говорить президент WOO Том Годдард. — New Commercial Arts створила приголомшливу кампанію, яка змальовує галузь OOH-реклами в її кращому прояві, і нагадує рекламодавцям і агенціям: в той час, як світ знову відкривається для бізнесу, out of home залишається єдиним справді глобальним широко охоплюючим медіа».

Кампанія розпочалася наприкінці липня і триватиме до кінця серпня. Статичні та динамічні сюжети розміщено на тисячах цифрових рекламоносіях у понад тридцяти країнах на п’яти континентах. В Україні кампанія проходить на цифрових носіях PRIME Group.

«Ми раді можливості стати частиною глобальної галузевої ініціативи, що об’єднала OOH-операторів, а відтак і їх аудиторію — мільйони людей з усього світу. Попри економічні негаразди, цифровий сегмент OOH-медіа продовжує кількісно і технологічно розвиватися в усьому світі, і наша країна теж живить цей тренд», — говорить керівна партнерка PRIME Group Катерина Храмова.

PRIME Group OurSecondChance - Україна приєдналася до глобальної соціальної кампанії в цифровій зовнішній рекламі
Україна приєдналася до глобальної соціальної кампанії в цифровій зовнішній рекламі

Читайте також:

Щоб зробити повітря у Лондоні чистішим та запобігти поверненню до тих рівнів забруднення, які спостерігалися в місті до карантину, благодійна організація Global Action Plan розмістила білборди, які вимірюють забруднення повітря (Breathable Billboard). На них зображено вкриті квітами легені, які допомагають візуалізувати чистоту повітря поблизу від білборда.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Креативна агенція IAMIDEA створила нову комунікацію для «Будинку Іграшок»

Креативна агенція IAMIDEA створила нову комунікацію для «Будинку Іграшок»

За певний час «Будинок іграшок» став місцем вибору подарунків дітям переважно за великої, особливої нагоди. При цьому асортимент товарів величезний ...

Під стінами Верховної Ради встановили мистецьку інсталяцію «Йдеш у політику не одна»

Під Верховною Радою встановили лабіринт, який відтворює шлях жінок у політику. Подія відбулась у рамках запуску кампанії з підтримки гендерної ...

Діджиталізація білбордів: 10 прикладів інтерактивної digital outdoor реклами

Діджиталізація білбордів та їх широке застосування в маркетингу – не випадкова тенденція в умовах наростання популярності соцмереж та цифрових технологій.

Ukrainian Young Book Design Awards-2020 оголосив переможців

У 2019 році видавництво «Основи» разом зі студією L / Y (колишня Hooga.design) започаткували міжнародний конкурс книжкового дизайну Ukrainian Young Book Design Awards. Цього ...

House of Europe представляє 5 нових грантів для українських креативних бізнесів та організацій

House of Europe — програма ЄС, що пропонує можливості для творчості та професійного обміну, — представляє 5 нових грантів для ...

Стартував проєкт «Екземпляри XX», присвячений літературно-мистецьким часописам минулого століття

Проєкт «Екземпляри XX. Літературно-мистецька періодика XX століття» спрямований на вивчення знакових періодичних видань про літературу і мистецтво XX століття, які ...