У Лондоні з’явилися білборди, які вимірюють забруднення повітря

Щоб зробити повітря у Лондоні чистішим та запобігти поверненню до тих рівнів забруднення, які спостерігалися в цьому мегаполісі до карантину, благодійна організація Global Action Plan разом із креативною компанією Wonderhood Studios та медіакомпанією Ocean Outdoor розмістила у Лондоні білборди, які вимірюють забруднення повітря (Breathable Billboard). На них зображено вкриті квітами легені, які допомагають візуалізувати чистоту повітря поблизу від білборда.

Залежно від розташування білборда, зелені легені на ньому реагують на локальні дані про забруднення, які відображає Daily Air Quality Index. Коли рівень забруднення повітря низький, тло зображення лишається яскравим та світлим, а легені розквітають. Але якщо рівень забруднення високий або взагалі перевищує допустимі законом норми, тло стає темнішим, квіти тьмяніють та в’януть. Послання змінюється відповідно.

Звернення до суспільної свідомості

Пандемія COVID-19 змусила всіх переосмислити те, що вони досі вважали нормою. І забруднення повітря це теж стосується. До карантину неприпустимо високі рівні забруднення щороку призводили до 36000 смертей у Великобританії. Проте під час карантину по всій країні вміст вихлопних газів у повітрі став на 20–30% меншим за так звану норму. А оскільки у цей час на дорогах було значно менше автомобілів, повітря в містах Великобританії стало чистішим, ніж воно було за останні кількадесят років.

Білборди, які вимірюють забруднення повітря, скеровують публіку до онлайн-хабу, де можна дізнатися, що треба робити, щоб знизити рівень забруднення. Хоча рух на дорогах зараз починає повертатися до своєї допандемічної інтенсивності, нещодавні дослідження продемонстрували, що вибір способу пересування дійсно суттєво впливає на рівень забруднення в містах. Зокрема, у тих районах Лондона, де люди не користувалися автомобілями, менше їздили та працювали вдома, рівень забруднення знизився вдвічі.

Організація Global Action Plan сподівається, що її білборди, які вимірюють забруднення повітря, нагадають лондонцям про необхідність відповідальніше ставитися до того, як вони пересуваються містом, щоб забруднення не повернулося до «старої норми».

Лариса Локвуд (Larissa Lockwood), очільниця Global Action Plan з питань здоров’я та чистоти повітря, пояснила: «Під час карантину ми одного прекрасного ранку в буквальному сенсі прокинулися та вдихнули чистіше повітря. Забруднення повітря переважно лишається невидимим, але нещодавно всі ми відчули різницю. І тепер ми знаємо, що для того, щоб зберегти повітря чистішим, треба менше їздити машинами і натомість більше ходити пішки чи користуватися велосипедами. Нам дуже важливо було візуалізувати проблему, щоб ці зображення легень нагадували людям про те, як їх поведінка впливає на ситуацію».

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

IAMIDEA agency створила стратегію та рекламну кампанію 49-го кінофестивалю «Молодість»

Новий слоган – КІНО НЕ БЕЗ ПИТАНЬ. Кінофестиваль «Молодість» — перший міжнародний кінофестиваль на території України, що функціонує з 1970 ...

Вітрини ЦУМ визнали найкращими на міжнародному конкурсі VMSD’s 2020 International Visual Competition

Проєкт оформлення новорічних вітрин ЦУМ «Фабрика Подарунків» був визнаний кращим проєктом року за версією американського журналу VMSD (Visual Merchandising and ...

Додаток Doodlar вгадує намальовану тварину та відтворює її в AR

Новий додаток Doodlar дозволяє вам «оживити» намальовану на папері або на екрані смартфону тварину, надавши їй реалістичного тривимірного вигляду в AR.

П’ять найкумедніших пивних роликів десятиліття за версією Ace Metrix

З нагоди Міжнародного дня пива аналітична фірма Ace Metrix назвала п’ять найкумедніших пивних роликів десятиліття на думку самих любителів пива.

R Agency актуалізувала дизайн пакування «Актуалю» від Danone

«Актуаль» — літній освіжаючий напій, у якого є big idea:«”Актуаль” завжди актуальний». Тому, щоб це завжди залишалось правдою, у R ...

NONPAREIL

Співзасновники агенції LLIWELL запустили подкаст про дизайн

Співзасновники брендингової агенції LLIWELL Нонна Старущенко та Гліб Капоріков запустили подкаст на Радіо Аристократи про дизайн та комунікаційну культуру. Подкаст ...