У Лондоні з’явилися білборди, які вимірюють забруднення повітря

Щоб зробити повітря у Лондоні чистішим та запобігти поверненню до тих рівнів забруднення, які спостерігалися в цьому мегаполісі до карантину, благодійна організація Global Action Plan разом із креативною компанією Wonderhood Studios та медіакомпанією Ocean Outdoor розмістила у Лондоні білборди, які вимірюють забруднення повітря (Breathable Billboard). На них зображено вкриті квітами легені, які допомагають візуалізувати чистоту повітря поблизу від білборда.

Залежно від розташування білборда, зелені легені на ньому реагують на локальні дані про забруднення, які відображає Daily Air Quality Index. Коли рівень забруднення повітря низький, тло зображення лишається яскравим та світлим, а легені розквітають. Але якщо рівень забруднення високий або взагалі перевищує допустимі законом норми, тло стає темнішим, квіти тьмяніють та в’януть. Послання змінюється відповідно.

Звернення до суспільної свідомості

Пандемія COVID-19 змусила всіх переосмислити те, що вони досі вважали нормою. І забруднення повітря це теж стосується. До карантину неприпустимо високі рівні забруднення щороку призводили до 36000 смертей у Великобританії. Проте під час карантину по всій країні вміст вихлопних газів у повітрі став на 20–30% меншим за так звану норму. А оскільки у цей час на дорогах було значно менше автомобілів, повітря в містах Великобританії стало чистішим, ніж воно було за останні кількадесят років.

Білборди, які вимірюють забруднення повітря, скеровують публіку до онлайн-хабу, де можна дізнатися, що треба робити, щоб знизити рівень забруднення. Хоча рух на дорогах зараз починає повертатися до своєї допандемічної інтенсивності, нещодавні дослідження продемонстрували, що вибір способу пересування дійсно суттєво впливає на рівень забруднення в містах. Зокрема, у тих районах Лондона, де люди не користувалися автомобілями, менше їздили та працювали вдома, рівень забруднення знизився вдвічі.

Організація Global Action Plan сподівається, що її білборди, які вимірюють забруднення повітря, нагадають лондонцям про необхідність відповідальніше ставитися до того, як вони пересуваються містом, щоб забруднення не повернулося до «старої норми».

Лариса Локвуд (Larissa Lockwood), очільниця Global Action Plan з питань здоров’я та чистоти повітря, пояснила: «Під час карантину ми одного прекрасного ранку в буквальному сенсі прокинулися та вдихнули чистіше повітря. Забруднення повітря переважно лишається невидимим, але нещодавно всі ми відчули різницю. І тепер ми знаємо, що для того, щоб зберегти повітря чистішим, треба менше їздити машинами і натомість більше ходити пішки чи користуватися велосипедами. Нам дуже важливо було візуалізувати проблему, щоб ці зображення легень нагадували людям про те, як їх поведінка впливає на ситуацію».

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Arriba! придумали «пазлтеллінг» для DoDo

Стартувала рекламна кампанія українського виробника пазлів DoDo Toys. Задачу комунікаційної стратегії для закріплення на західному ринку, зокрема, на Amazon, вирішувала ...

Golem_SEfilm_production_stills

The New York Times визнав фільм українського продакшну одним із найстрашніших

Напередодні Хелловіну The New York Times включив фільм «Голем» українського продакшну SE film production до своєї добірки 13-ти найстрашніших фільмів, ...

Creative_Digest_2020_fin_TEMPLATE_Halloween_creativity_ua_mainpageCreative_Digest_2020_fin_TEMPLATE_Halloween_creativity_ua_post&banner

Creative Digest CIAU. Випуск #013

А чи знали ви, що майже 99% гарбузів, що продаються перед Хелловіном, використовуються для створення ірландських «ліхтарів Джека»? Коли світ ...

У жовтні Rozetka запускає власну марку техніки RZTK візуальний стиль якої розробили Fedoriv Agency

Техніку RZTK розробляє європейська компанія спільно з корейськими інженерами на заводах Китаю. Уже зараз у виробництво запущені дрібна побутова техніка, ...

SHOTS и No Stars остановили мир в ролике для «Киевстара»

Креативное агентство SHOTS стало партнером национального мобильного оператора «Киевстар» и уже запустило первую рекламную кампанию. Стас Качановский, креативный директор SHOTS: ...

У Києві представили інноваційні проєкти в рамках Нідерландського тижня дизайну

В інноваційному парку UNIT.City відбулась виставка українських проєктів в рамках Нідерландського тижня дизайну — найбільшої в Північній Європі події в ...