Оператор зовнішньої реклами PRIME Group долучився до наймасштабнішої всесвітньої соціальної кампанії в цифровій зовнішній рекламі — «Наш другий шанс». Проєкт створено всесвітньою організацією OOH-реклами (WOO). Підтримали проєкт креативна агенція New Commercial Arts, DOOH продакшн-студія Grand Visual та провідні OOH-оператори зі всього світу.
Ініціатива покликана нагадати про загальнолюдські цінності у світі, що стрімко змінюється.
«Кампанія “Наш другий шанс” неупереджено відображає новий постпандемічний світ і фокусується на можливості, наданій людям в усьому світі, переглянути пріоритети та прагнення, — говорить президент WOO Том Годдард. — New Commercial Arts створила приголомшливу кампанію, яка змальовує галузь OOH-реклами в її кращому прояві, і нагадує рекламодавцям і агенціям: в той час, як світ знову відкривається для бізнесу, out of home залишається єдиним справді глобальним широко охоплюючим медіа».
Кампанія розпочалася наприкінці липня і триватиме до кінця серпня. Статичні та динамічні сюжети розміщено на тисячах цифрових рекламоносіях у понад тридцяти країнах на п’яти континентах. В Україні кампанія проходить на цифрових носіях PRIME Group.
«Ми раді можливості стати частиною глобальної галузевої ініціативи, що об’єднала OOH-операторів, а відтак і їх аудиторію — мільйони людей з усього світу. Попри економічні негаразди, цифровий сегмент OOH-медіа продовжує кількісно і технологічно розвиватися в усьому світі, і наша країна теж живить цей тренд», — говорить керівна партнерка PRIME Group Катерина Храмова.
Читайте також:
Щоб зробити повітря у Лондоні чистішим та запобігти поверненню до тих рівнів забруднення, які спостерігалися в місті до карантину, благодійна організація Global Action Plan розмістила білборди, які вимірюють забруднення повітря (Breathable Billboard). На них зображено вкриті квітами легені, які допомагають візуалізувати чистоту повітря поблизу від білборда.