UA Animals пропонує фотографуватися з сітілайтами замість живих тварин

У новій кампанії Гуманістичний рух за права тварин UA Animals вирішив допомогти людям, які так хочуть мати на пам’ять фото з тваринкою. Допомогти їм зробити це гуманно, не експлуатуючи живе створіння.

Після численних рейдів і спілкування з активістами з різних міст України було визначено, де саме фотопослуги з тваринами мають найбільший попит.

UA Animals пропонує фотографуватися з сітілайтами замість живих тварин

На основі цих даних завдяки підтримці патронів організації та партнерству з компанією bigmedia.ua, рух UA Animals встановив сітілайти з тими тваринами, яких експлуатують найчастіше: від мавп і поні до голубів і змій.

UA Animals пропонує фотографуватися з сітілайтами замість живих тварин

Уже сьогодні ці сітілайти можна побачити в Києві, Львові, Одесі, Миколаєві, Кропивницькому, Івано-Франківську, Рівному, Сумах, Хмельницькому, Харкові, Черкасах і Чернівцях.

UA Animals пропонує фотографуватися з сітілайтами замість живих тварин

На сторінці UA Animals у Facebook можна знайти мапу з розташуванням кожного сітілайту. Активісти руху закликають фотографуйтися на фоні цих сітілайтів та викладати фото в соцмережі. «Не експлуатуйте тварин, експлуатуйте наші сітілайти!», — закликає організація у пості на своїй сторінці.

UA Animals пропонує фотографуватися з сітілайтами замість живих тварин

Акція приурочена до 16 березня. Саме тоді відбудеться мітинг за ухвалення зоозахисних законів, зокрема про заборону фотопослуг і жебракування з тваринами.

Джерело


А ми нагадуємо, що у вересні 2020 року гуманістичний рух UAnimals закликав українців виходити на перший інста-мітинг за тварин. Учасники акції мали на меті привернути увагу суспільства до болючих проблем, а також закликати депутатів прийняти законопроєкти про заборону хутрових ферм, цирків з тваринами, а також покласти край тестуванню косметики на тваринах та іншої жорстокості.

Читайте також про те, як лондонський дизайнер створює в доповненій реальності зоопарк вимерлих тварин.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Серія онлайн-нетворкінгів «Креативної Європи»

Національні бюро програми ЄС «Креативна Європа» з України, Латвії, Італії, Іспанії та Нідерландів організовують серію онлайн-нетворкінгів для представників культурних та ...

Ребрендинг для чаю grace від banda

banda розробили нову бренд-стратегію та оновили айдентику для чаю grace. Не новачка на українському ринку чаїв потрібно було повернути у ...

Мистецьке непорозуміння: в Сеулі пара домалювала графіті вартістю в півмільйона доларів

На виставці сучасного мистецтва в Сеулі молода пара вирішила домалювати одну з картин, що знаходилася в експозиції. Графіті американського художника ...

AIFF Talent Meetings — онлайн-події для всіх, хто цікавиться кіновиробництвом

Фестиваль «Незалежність» спільно з America House запрошують на AIFF Talent Meetings — серію онлайн майстер-класів для всіх, хто цікавиться виробництвом кіно. Спікери AIFF ...

Літнім людям є що розповісти: Cadbury ділиться історіями і закликає спілкуватися

Cadbury і благодійна організація Age UK вирішили нагадати всім, що чимало людей, на жаль, так і залишаються на самоті навіть після локдауну.

У Києві з’явилися постери, що закликають місцян звернути увагу на масове отруєння собак

Після зафіксованих масових отруєнь собак у центрі Києва креативна агенція ANGRY Agency розробила серію постерів, що закликають місцян звернути увагу ...