У червні 2020 року стартував громадський проєкт ISOLATED

У червні 2020 року розпочався соціально значущий проєкт ISOLATED для підтримки людей, які роками перебувають у вимушеній ізоляції. Основне посилання проєкту: кожен може у своєму будинку допомогти самотнім людям, пенсіонерам, людям з інвалідністю та ДЦП.

На сайті проєкту запропоновано низку простих дій, які може зробити кожен. Перший крок — роздрукувати й наклеїти у своєму під’їзді плакат, який допоможе організувати сусідів для допомоги тим, хто цього потребує.

На плакаті є окремі поля, щоби вписати контакти тих, кому потрібна допомога, і тих, у кого є можливість і бажання приєднатися. Ініціатива пропонує два види допомоги: нематеріальна й матеріальна. Перша включає повсякденні речі: просто поспілкуватися, допомогти спуститися або піднятися на поверх, прогулятися у дворі, допомогти по дому. А матеріальна: купити необхідні продукти й ліки, забезпечити засобами комунікації, підключити інтернет, викликати кваліфікованого фахівця для лікування або проведення процедур, придбати допоміжні засоби для інвалідів.

У червні 2020 року стартував громадський проєкт ISOLATED

Для тих, у кого немає можливості роздрукувати плакат самостійно, організована можливість зробити це безкоштовно — інформація доступна на сайті.

«Наша головна мета сьогодні — розвинути культуру соціального спілкування і взаємовиручки серед людей, які перебувають найближче — сусідів у твоєму під’їзді, — пояснюють організатори. — Допомагати людям — одна з найбільш значущих цінностей нашого часу. Ми хочемо, щоб у цьому проєкті люди знайшли новий сенс у питанні благодійності, щоб особиста допомога наповнювала людей і давала можливість більше віддавати», — говорять автори проєкту.

Проєкт ISOLATED організований і підтримується українськими компаніями, кожна з яких робить внесок власними ресурсами й можливостями.


В тему:

Зрозумілість і ненасильницьке спілкування, або Як креативно говорити на гострі соціальні теми.

Як говорити на соціальні теми без нудьги, менторства і сумних очей.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

Everydays – The First 5000 Days

Аукціонний дім Christie’s вперше виставив на аукціон цифровий витвір мистецтва

Аукціонний дім Christie’s вперше виставив на продаж цифровий витвір мистецтва — колаж «Everydays – The First 5000 Days» («Кожен день — ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Український діджей створив відеопроєкт, щоб допомогти малим виробництвам вина та їжі Північної Італії

Український діджей та засновник формації DJBuro Влад Фісун відібрав платівки італійських продюсерів та поєднав мікс із приватним відео, відзнятим торік ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

17 лютого в інноваційному парку UNIT.City відбулась презентація IP Guide для сфери інформаційних технологій. В ньому зібрані головні поради щодо ...