У червні 2020 року стартував громадський проєкт ISOLATED

У червні 2020 року розпочався соціально значущий проєкт ISOLATED для підтримки людей, які роками перебувають у вимушеній ізоляції. Основне посилання проєкту: кожен може у своєму будинку допомогти самотнім людям, пенсіонерам, людям з інвалідністю та ДЦП.

На сайті проєкту запропоновано низку простих дій, які може зробити кожен. Перший крок — роздрукувати й наклеїти у своєму під’їзді плакат, який допоможе організувати сусідів для допомоги тим, хто цього потребує.

На плакаті є окремі поля, щоби вписати контакти тих, кому потрібна допомога, і тих, у кого є можливість і бажання приєднатися. Ініціатива пропонує два види допомоги: нематеріальна й матеріальна. Перша включає повсякденні речі: просто поспілкуватися, допомогти спуститися або піднятися на поверх, прогулятися у дворі, допомогти по дому. А матеріальна: купити необхідні продукти й ліки, забезпечити засобами комунікації, підключити інтернет, викликати кваліфікованого фахівця для лікування або проведення процедур, придбати допоміжні засоби для інвалідів.

У червні 2020 року стартував громадський проєкт ISOLATED

Для тих, у кого немає можливості роздрукувати плакат самостійно, організована можливість зробити це безкоштовно — інформація доступна на сайті.

«Наша головна мета сьогодні — розвинути культуру соціального спілкування і взаємовиручки серед людей, які перебувають найближче — сусідів у твоєму під’їзді, — пояснюють організатори. — Допомагати людям — одна з найбільш значущих цінностей нашого часу. Ми хочемо, щоб у цьому проєкті люди знайшли новий сенс у питанні благодійності, щоб особиста допомога наповнювала людей і давала можливість більше віддавати», — говорять автори проєкту.

Проєкт ISOLATED організований і підтримується українськими компаніями, кожна з яких робить внесок власними ресурсами й можливостями.


В тему:

Зрозумілість і ненасильницьке спілкування, або Як креативно говорити на гострі соціальні теми.

Як говорити на соціальні теми без нудьги, менторства і сумних очей.

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Creative Digest CIAU. Випуск #037

Добірка креативних рекрутингових кампаній. Інсайти з вебінару про контент-стратегію в SMM. Гумор у комунікації брендів. А також цікаві книги від ...

Віртуальна вишиванка: український бренд UkrLook розробив першу у світі колекцію цифрового етно-одягу

Український бренд UkrLook розробив і випустив першу у світі віртуальну колекцію етно-одягу. Про це для bit.ua розповіли творці бренду UkrLook. ...

Одеський кінофестиваль представив офіційний постер

12-й Одеський міжнародний кінофестиваль, який відбудеться з 14 до 21 серпня, представив офіційний постер. Оскільки цього року Україна святкуватиме 30-річчя незалежності ...

Деконструкція, біомімікрія, екоактивізм: як архітектура здатна протидіяти зміні клімату

Від принципів безвідходності та озеленення міст до лобіювання екологічних законопроєктів – ось десять способів, як архітектура може протидіяти зміні клімату.

Американська фотографиня задокументувала замасковані вежі мобільного зв’язку

В Америці замасковані вежі мобільного зв’язку часом прикидаються соснами, часом – кактусами, а іноді навіть хрестами на церкві.

Бренд Liquid Death допомагає надсилати пластикові пляшки туди, звідки вони беруться

Від думок про те, як можна применшити власний внесок у забруднення одноразовим пластиком, часом аж голова пухне. Тому бренд води ...