У червні 2020 року стартував громадський проєкт ISOLATED

У червні 2020 року розпочався соціально значущий проєкт ISOLATED для підтримки людей, які роками перебувають у вимушеній ізоляції. Основне посилання проєкту: кожен може у своєму будинку допомогти самотнім людям, пенсіонерам, людям з інвалідністю та ДЦП.

На сайті проєкту запропоновано низку простих дій, які може зробити кожен. Перший крок — роздрукувати й наклеїти у своєму під’їзді плакат, який допоможе організувати сусідів для допомоги тим, хто цього потребує.

На плакаті є окремі поля, щоби вписати контакти тих, кому потрібна допомога, і тих, у кого є можливість і бажання приєднатися. Ініціатива пропонує два види допомоги: нематеріальна й матеріальна. Перша включає повсякденні речі: просто поспілкуватися, допомогти спуститися або піднятися на поверх, прогулятися у дворі, допомогти по дому. А матеріальна: купити необхідні продукти й ліки, забезпечити засобами комунікації, підключити інтернет, викликати кваліфікованого фахівця для лікування або проведення процедур, придбати допоміжні засоби для інвалідів.

У червні 2020 року стартував громадський проєкт ISOLATED

Для тих, у кого немає можливості роздрукувати плакат самостійно, організована можливість зробити це безкоштовно — інформація доступна на сайті.

«Наша головна мета сьогодні — розвинути культуру соціального спілкування і взаємовиручки серед людей, які перебувають найближче — сусідів у твоєму під’їзді, — пояснюють організатори. — Допомагати людям — одна з найбільш значущих цінностей нашого часу. Ми хочемо, щоб у цьому проєкті люди знайшли новий сенс у питанні благодійності, щоб особиста допомога наповнювала людей і давала можливість більше віддавати», — говорять автори проєкту.

Проєкт ISOLATED організований і підтримується українськими компаніями, кожна з яких робить внесок власними ресурсами й можливостями.


В тему:

Зрозумілість і ненасильницьке спілкування, або Як креативно говорити на гострі соціальні теми.

Як говорити на соціальні теми без нудьги, менторства і сумних очей.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

TWIGA Ukraine поєднала Pepsi та Львів у новому лімітованому дизайні

TWIGA Ukraine поєднала Pepsi та Львів у новому лімітованому дизайні

Бренд Pepsi випустив нову лімітовану банку, присвячену одному з найгарніших міст України — Львову. Колекція була створена ексклюзивно для цього ...

Нарбут

Вийшла друком книга «Нарбут» з унікальною обкладинкою кожного примірника в накладі

Вийшла друком книга «Нарбут» — перша книга в Україні, кожний екземпляр якої має унікальну обкладинку, згенеровану алгоритмом. Дизайн книжки та ...

2Crack від Roshen

Saatchi & Saatchi Ukraine перекусила «запару» у новому ролику

На перший погляд, це історія про новий ролик Saatchi & Saatchi Ukraine (входить до складу Publicis Groupe Ukraine) для бренду ...

Регіональна кампанія Uklon від IAMIDEA

Дозвіл на хуліганство. Регіональна кампанія Uklon від IAMIDEA

Нещодавно Uklon та IAMIDEA розказали всім про нову стратегію і ключове повідомлення: «Твій рух — твої правила». За результатами першої ...

Lions Live: речниця Bacardi радить шукати суперфанатів і деконструює фокус-групи

Компанія Bacardi останнім часом почала орієнтуватися на ті 10% аудиторії, які є її суперфанатами, а не на 90% людей, які становлять основну масу покупців.

Підсумки першого дня Lions Live від Ани Анджелік, однієї з найвпливовіших CMO світу

Підсумки першого дня Lions Live було підведено Аною Анджелік, яка назвала п’ять ключових інсайтів, які варто винести для себе з понеділкових сесій Lions Live.