• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Добірки

Сміття та футболки на все життя: що продавали британські екоініціативи у Чорну п’ятницю 2020

30 Листопада, 2020
Час прочитання: 3 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Ці три британські екоініціативи у Чорну п’ятницю 2020 скористалися нагодою привернути увагу до таких проблем як пластикове забруднення, вимирання диких тварин та вуглецеві викиди. Цілком в стилі цього дня вони запропонували людям можливість долучитися до справи захисту довкілля, позиціонуючи це як розпродаж.

Buy More Rubbish (Public Fibre, The Ocean Cleanup)

Цієї Чорної п’ятниці лондонський модний бренд Public Fibre скористався своєю платформою, щоб «продавати» ті десять речей, які найчастіше можна побачити серед сміття, що плаває в океані.

Ця незалежна ініціатива поставила собі за мету зібрати кошти на користь некомерційної організації The Ocean Cleanup, яка намагається почистити моря від пластикового сміття. Проєкт також проливає світло на проблему надмірного споживання, оскільки кожної Чорної п’ятниці численні упаковки від товарів додаються до тих обсягів пластикового сміття, що вже існують у світі.

Таким чином серед речей, які екоініціативи у Чорну п’ятницю 2020 пропонують людям в них купити, опинилися обгортки від їжі, пластикові пляшки, кульки, одноразовий посуд, соломинки для напоїв, скляні пляшки, алюмінієві бляшанки, пластикові кільця від пивних бляшанок, автомобільні шини і та річ, яка стала життєвою необхідністю в 2020 році – медична маска.

Nature’s Closing Down Sale (ENGINE, Born Free Foundation)

Born Free Foundation також вирішила у Чорну п’ятницю 2020 взяти приклад з реклами розпродажів. Кампанія Nature’s Closing Down Sale закликала свою британську аудиторію стати спонсорами тварин, які перебувають під загрозою вимирання, доки ще не пізно. Адже пожертва на підопічну тварину становить якихось три фунти стерлінгів на місяць.

Для цього агенція ENGINE випустила рекламний ролик, де комедійний актор Гаррі Пікок зіграв аж надто енергійного продавця. Він ледве з екрану не вискакує, пояснюючи, що кількість диких тварин у світі скоротилася на 70% за останні 50 років. І це стосується навіть таких улюбленців публіки як тигри, слони та носороги.

Архівні записи тварин з «Червоної книги» перекриваються графіками продажів з численними гострими стрілками. А продавець в цей час без упину агітує налітати й купувати.

Кеті Гопкінс, креативна директорка ENGINE, пояснила, що та атмосфера поспіху, яку зазвичай нагнітає реклама розпродажів, є ідеальним способом підкреслити розпачливе становище дикої природи.

Another Tee (20something, SeaTrees)

Ще одним прикладом того, як діяли екоініціативи у Чорну п’ятницю 2020, є проєкт креативної компанії 20something. Вона виклала у продаж футболки, які повністю компенсують вуглецевий слід, що лишає по собі пересічна людина за все життя. Коштує така футболка 3600 фунтів стерлінгів.

Зроблена вона з тканини EarthPositive, яка є кліматично нейтральною. Виготовляється така тканина на фабриках, що працюють на зеленій, відновлюваній енергії, з сировини, виробництво якої не шкодить довкіллю.

Вуглецева компенсація, яка становить більшу частину ціни такої футболки, реалізується шляхом насадження прибережних мангрових лісів, що витягують з повітря вп’ятеро більше вуглецю, ніж тропічні ліси суходолу.

Але оскільки мало хто може дозволити собі більше однієї такої футболки, креативна команда також створила футболку за 39 фунтів стерлінгів. Вона компенсує річний вуглецевий слід жителя Євросоюзу.

Історія створення цієї футболки прямо на ній і написана: вуглецева нейтральність, ефект мангрових дерев та посилання на сайт, де її можна купити.

Елліотт Старр, старший копірайтер 20something, зазначив, що однієї лише вторинної переробки недостатньо, щоб звести до нуля викиди парникових газів до 2025 року. Ключова роль тут належить розумному споживанню. Але навіть якщо люди купуватимуть менше, вони не перестануть купувати футболки. Тому й була створена Another Tee.

Джерело 1, 2, 3

Теги: екологіямаркетинг і комунікаціїсоціальна відповідальністьсуспільство

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

135 окремий батальйон ТрО разом із McCANN Kyiv запустив нетипову рекрутингову кампанію
Відео

135 окремий батальйон ТрО разом із McCANN Kyiv запустив нетипову рекрутингову кампанію

28 Квітня, 2025

Підрозділи ТрО давно виконують бойові завдання на рівні з іншими частинами, але нових бійців змушені залучати власними силами. У цій ситуації два колишні рекламники, які служать у 135 окремому батальйоні...

Читати даліDetails

GET Business Festival об’єднав український бізнес заради розвитку під час війни

Український феномен відновлюваної енергетики: як формується попит на сонячні станції в умовах війни

РЕКОМЕНДОВАНО

Аналітика

18-й Рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно доходів за 2024 рік

16 Червня, 2025
Бізнес та Інновації

40+ експертів, 500+ учасників і нескінченна кількість інсайтів: як пройшов MRKTNG MRTHN 2025

10 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025
«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України
Відповідальність

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України

24 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.