У Сінгапурі притулки для тварин об’єднали свої зусилля, щоб запустити спільну кампанію. Вона покликана привернути увагу до певного упередження, з яким люди ставляться до собак, які потрапили до притулків. А особливо до тих тварин, які потребують особливого догляду, тобто старих або скалічених.

Агенція Edelman Singapore разом із рядом притулків для тварин створила кампанію, яка має на меті знайти цим собакам нових хазяїв. У центрі відео — історії дев’яти місцевих жителів та дев’яти місцевих собак, чиї долі чимось перегукуються. Оскільки ці люди пережили такі само травматичні події, з якими зіткнулися собаки, і постійно мають справу з таким же упередженим ставленням до себе, креатори вирішили, що їм не знайти кращих кандидатів, аби донести до публіки розповідь про нелегку та несправедливу собачу долю.

Собача доля: стереотипи стосуються і собак також

«Роками ми боремося з тим стереотипом, який вкоренився у свідомості людей, що собаки з притулку для тварин є аж надто побитими життям, а отже надто проблемними, щоб брати їх до себе додому. Мовляв, вони того не варті. Тому ми б хотіли переконати людей втриматися від таких квапливих і несправедливих висновків, коли вони судять про тварин, яких ще навіть в очі не бачили», — пояснила Крістін Бернадетт (Christine Bernadette), співзасновниця організації Causes for Animals Singapore.

«Насправді більшість наших підопічних — найдобріші на світі істоти, яким просто потрібно трохи турботи та спілкування з людьми. На жаль, вони не можуть самі про себе розповісти. Тому, щоб вирішити цю проблему, ми запросили людей взяти участь в цій кампанії та позичити собакам свій голос».

Короткий фільм дозволяє почути особисті сумні історії групи людей, які говорять не лише самі за себе, але й від імені собак, якими опікуються сінгапурські притулки для тварин. Звідси й назва кампанії — «Дубляж» (Voiceovers).

Джон Керр (John Kerr), гендиректор Edelman Singapore, так пояснив залучення своєї агенції до створення цієї кампанії: «У Edelman ми добре усвідомлюємо, наскільки важливою є інклюзивність для будь-якої культури. А основою інклюзивності є емпатія та розуміння. Через упередження щороку гинуть тисячі безпритульних собак. А притулки для тварин переповнені тими, кому просто потрібен дім. Ми сподіваємося, що ця кампанія не лише поінформує публіку про проблему, але й відчинить перед цими нещасними тваринами двері у краще життя».

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

MGID

MGID запускає контекстний фільтр статей зі згадками COVID-19

Міжнародна платформа нативної реклами MGID розширює можливості свого brand safety рішення для рекламодавців, запустивши новий контекстний фільтр. Він дозволить оминати ...

NESCAFE_3in1_XXL_Informer_040220b

Розмір стіка має значення. Запуск Nescafé 3в1 у новому XL-форматі

Чим більший стік, тим більше позитивних вражень. І кожний рекламний матеріал став відображенням цього твердження у новій кампанії Publicis Ukraine ...

Cannes Lions

Cannes Lions 2020 скасовано

Фестиваль та нагородження робіт Левами у 2020 році не відбудуться. Про це організатори Фестивалю оголосили на своєму офіційному сайті. Також ...

Креативна Практика створює «Добре портфоліо»

Креативна Практика створює «Добре портфоліо»: волонтерські дизайн-проєкти для соціальних ініціатив

Минулого року в Україні запустилася освітня платформа для фахівців креативних індустрій — Креативна Практика (Creative Practice). В рамках навчання на ...

Havas PR Київ анонсує перезапуск: новий топ-менеджмент, концепція та стратегія

Агентство Havas PR Kyiv, яке входить до складу Havas Creative Group Ukraine, анонсує перезапуск команди. Даниїл Ваховський став керуючим партнером ...

Італійський фотограф знімає на вебкамеру

Італійський фотограф робить фотосесії через вебкамеру

Фотограф Алесіо Альбі (Alessio Albi) з міста Перуджа, Італія, знайшов спосіб займатись улюбленою справою під час карантину. Він почав фотографувати ...