Крафтова пивоварня Fargo Brewing Company з Північної Дакоти об’єдналася з місцевим притулком 4 Luv of Dog Rescue і створила пивні банки з фотографіями собак, яких можна забрати з притулку

У 4 Luv of Dog Rescue пояснили, що на банках надрукували фото тих собак, яким найважче знайти господарів: вони погано вживаються з іншими тваринами і мають бути єдиними в сім’ї.

View this post on Instagram

Join us Monday, November 4th at 5pm for a very special event with @4luvofdogrescue! This event will showcase some dogs who have had a difficult time finding their forever home. While they get along great with people, some of these dogs don’t socialize well with other dogs so we ask that you please keep your furry friends at home for this event! Here are just 2 of the great pups you can help find a home for on Monday! First is Nyx! Have you been missing the perfect welcome home committee in your life? Feeling sad when you walk in the door and there is no one excited to see you? Look no further — my name is Nyx, and I'd be very excited to meet you! I'm super smart, I love to do tricks, and I LOVE to love my humans. I love them so much that I prefer to have them all to myself. I hear I'm a really special girl — I hope you think so, too! Next is Bizzy! I'm a sweet, energetic lady with a whole lot of affection to give. I enjoy my daily playtime and exercise, but I'm ALWAYS ready for snuggles on the couch. I'm very smart and can learn anything as long as there's a treat involved! I don't mind meeting other dogs — I even walked with them in a parade! — but I prefer to share my home and love with my humans only.

A post shared by Fargo Brewing (@fargobrewing) on

“Ми сподіваємося: висвітлення фото цих собак на банках збільшить обізнаність і приверне увагу людей до тих, кого вони не помічають»‎, − сказали у пивоварні.

У компанії також зазначають, що частину виторгу від цієї партії передадуть у притулок.

Джерело

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

MGID

MGID запускає контекстний фільтр статей зі згадками COVID-19

Міжнародна платформа нативної реклами MGID розширює можливості свого brand safety рішення для рекламодавців, запустивши новий контекстний фільтр. Він дозволить оминати ...

NESCAFE_3in1_XXL_Informer_040220b

Розмір стіка має значення. Запуск Nescafé 3в1 у новому XL-форматі

Чим більший стік, тим більше позитивних вражень. І кожний рекламний матеріал став відображенням цього твердження у новій кампанії Publicis Ukraine ...

Комунікація в часи пандемії: як не справити враження опортуніста

З точки зору піару далеко не кожен підхід до комунікації у часи кризи буде правильним. А неправильний підхід може надовго підірвати репутацію бренда.

Havas PR Київ анонсує перезапуск: новий топ-менеджмент, концепція та стратегія

Агентство Havas PR Kyiv, яке входить до складу Havas Creative Group Ukraine, анонсує перезапуск команди. Даниїл Ваховський став керуючим партнером ...

Когда браузер становится боссом

В cookie-free рекламном ландшафте будущего браузеры и операционные системы встанут на страже цифрового маркетинга в качестве «привратников». И новый расклад ...

Спортсмени-олімпійці у соціальній рекламі від Visa закликають мити руки та сидіти вдома

Спортсмени-олімпійці у соціальній рекламі від Visa показали, що вони миють руки, не забувають про антисептик і взагалі тренуються вдома.