• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Що спільного між бібліотекою та банком: анімаційно про статистику, дані та відповідальність

5 Серпня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Як показати важливість соціальної статистики і закликати людей відповідальніше ставитися, як до тієї інформації, що вони самі подають про себе, так і до тієї, що збирається про них? В цих двох нових кампаніях бюро кредитних історій з Об’єднаних Арабських Еміратів і Австралійське бюро статистики спробували анімаційно та лаконічно пояснити, що і навіщо вони роблять, тобто навіщо їм збирати дані про людей.

Кожне дотримане слово

Ця зворушлива історія під назвою Majd and The Librarian була створена агенцією Serviceplan Middle East для бюро кредитних історій Al Etihad (AECB). Вона доволі оригінально провела паралель між позичанням книжок в бібліотеці та отриманням позики в банку.

В цій історії чоловік знаходить на горищі бібліотечну книжку, яку він колись ще зовсім малим хлопцем взяв та так і забув повернути. Він повертається з нею до бібліотеки і бачить, що того літнього бібліотекаря, який колись йому цю книжку видав, вже немає. Але дівчина, яка прийшла на його місце, відчиняє шафку, і там «боржник» бачить давній-давній лист від бібліотекаря до себе малого і купу книжок, які старий бібліотекар колись для нього підготував.

Відео просто і без зайвих слів показує, як важливо дотримувати обіцянку повернути позичене, чи це буде книжка, а чи банківський кредит.

Ахілеш Бхагрі, старший креативний директор Serviceplan Middle East, прокоментував цю кампанію так: «Намагаючись донести до аудиторії дуже складне послання, ми вирішили звернутися до алегорії. Хлопчик позичає книжку, яку йому потім не вдається повернути, за що сумління його ще довго гризе. А коли згодом, подорослішавши, він нарешті повертає її в бібліотеку, він бачить, що ніщо не щезає безслідно. Цей приклад певно знайде відгук у багатьох із нас, адже книжки, взяті в бібліотеці – це, мабуть, перший момент в житті кожного, коли ми, обіцяючи повернути їх, беремо на себе своєрідне кредитне зобов’язання».

Кожен пункт розповідає історію

Австралійська кампанія в підтримку перепису населення також спробувала показати анімаційно, які дані про людей збираються і чому це важливо для кожного.

Загалом-то всі знають, що дані перепису мають враховуватися в різних урядових рішеннях щодо транспорту, шкіл, охорони здоров’я, забудови і дорожньої інфраструктури. А от про те, що ці дані використовуються не лише «десь там», а й на місцевому рівні, на рівні спільноти, багато хто не знає.

Тому-то основним посланням кампанії і стало те, що «Кожен пункт розповідає історію». На доказ цього анімаційне відео наводить реальні приклади того, як зібрані дані здатні змінити на краще життя на рівні спільноти, родини та кожного особисто.

Джерело 1, 2

Теги: анімаціякреативмаркетинг і комунікаціїсуспільство

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

20 років Effie в Україні: тримай марку ефективності

11 Червня, 2025
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025
Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.