• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Reebok зробив AR-застосунок, щоб кожен сам намалював собі баскетбольний майданчик

6 Серпня, 2021
Час прочитання: 3 хв.
A A
Reebok зробив AR-застосунок, щоб кожен сам намалював собі баскетбольний майданчик
Share on FacebookShare on Twitter

Там, де хтось побачить просто безлюдні провулки, пусті паркмайданчики і розмальовані графіті стіни, інші побачать цілком придатне поле для гри в баскетбол, яке так і кличе до себе любителів поганяти м’яча. Тому спортивний бренд Reebok, який попри всю свою історію зараз переживає не найкращі часи, вирішив у своїй новій кампанії апелювати саме до таких завзятих вуличних баскетболістів. До випуску своєї нової моделі кросівок Question Mid Iverson 4 бренд Reebok створив мобільний AR-застосунок, який допомагає користувачам розмітити собі баскетбольний майданчик всюди, де їм заманеться.

Як розповіла виданню Muse Інга Стента, провідна маркетологиня Reebok в США, нестача подвір’їв у центрі великих міст змушує юних спортсменів шукати нові підходи до гри. Тому-то бренд і вирішив дати їм можливість самим створювати собі баскетбольні майданчики там, де їх немає.

За допомогою цього вебінструменту гравці можуть скористатися камерою та вимірювальним обладнанням свого телефону, щоб накреслити лінії на полі.

Відтак, Reebok пропонує любителям баскетболу завжди мати в кишені шматок крейди, щоб розкреслити собі поле де завгодно і тренуватися на ньому з друзями чи наодинці.

Така ідея від агенції M&C Saatchi, може, й не видасться надто практичною (хто ж буде всюди тягати з собою крейду?), але вона влучно передає популярність гри в баскетбол і чималий культурний пласт, пов’язаний із нею.

А щоб популяризувати свій AR-застосунок, бренд Reebok спільно з місцевими митцями встановив у різних занедбаних місцях, де можна облаштувати баскетбольний майданчик, вуличні інсталяції. Зроблені вони з усякої всячини, але кожній з них знайдеться своє застосування на полі для гри в баскетбол. Як, наприклад, ось цій конструкції, розміщеній у Брукліні творчим колективом New York Sunshine Install Team:

Далі розвиваючи цю тему, креативний віцепрезидент Reebok Кербі Джин-Раймонд зняв відео CrateMaster, присвячене ролі баскетболу в житті бруклінців.

Як пригадує Інга Стента, Кербі просто йшов собі вулицею, коли побачив, як діти грають в баскетбол. Він прямо там зупинився і разом із ними відзняв мініфільм про вуличний баскетбол. Бо він розумів, що кому, як не їм, знати все про здатність баскетболу об’єднувати людей і створювати свою власну культуру.

Джерело


А ось ці кольорові баскетбольні майданчики різних країн світу доволі далеко відійшли від своїх розкреслених крейдою економ-варіантів.

Теги: доповнена реальністьмаркетинг і комунікаціїмобільні додаткиспортсуспільство

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Everton оголошує про партнерство з українським брендом Nemiroff
Інсайти

Everton оголошує про партнерство з українським брендом Nemiroff

25 Листопада, 2024

Футбольний клуб Everton, один із найстаріших і найбільш впізнаваних клубів Англійської Прем’єр-ліги, оголосив про співпрацю з преміальним українським брендом горілки Nemiroff. Офіційна заява з’явилася на сайті клубу, позначивши Nemiroff як...

Читати даліDetails

Світло переможе: Gusev Art Lab розробили креатив для веломарафону Київська Сотка 2024

Спецпроєкт “Багатогранність нації”. Говоримо про інклюзивність та толерантність

РЕКОМЕНДОВАНО

Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025
Відповідальність

ВРК створює нову категорію в комунікаціях – Військова реклама (Military advertising)

20 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025
Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції
Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.