Під стінами Верховної Ради встановили мистецьку інсталяцію «Йдеш у політику не одна»

Під Верховною Радою встановили лабіринт, який відтворює шлях жінок у політику. Подія відбулась у рамках запуску кампанії з підтримки гендерної рівності у політичному житті «Йдеш у політику не одна».

До заходу долучились перша заступниця Міністра закордонних справ України Еміне Джапарова, народна депутатка України Інна Совсун, народний депутат України Андрій Мотовиловець, головна виконавча директорка Horizon Capital Олена Кошарна, директорка Фонду Олени Пінчук Ольга Руднева, віце-президентка Спілки українських промисловців Владислава Магалецька, юристка та правозахисниця Альона Шкрум, головна редакторка медіа «Українська правда» Севгіль Мусаєва, політолог Микола Давидюк, засновниця Startup Ukraine Анна Петрова. У такий спосіб українські лідери та лідерки продемонстрували публічну підтримку всім жінкам, які вирішили балотуватися на місцевих виборах 2020 року.

Про лабіринт стереотипів

Мистецьку інсталяцію площею 80 м² презентували під стінами Верховної Ради. Всередині лабіринту знаходиться 8 інтерактивних кімнат. Перша знайомить із контекстом проблеми. Наступні 6 кімнат створені, щоб занурити відвідувачів в атмосферу бар’єрів, стереотипів та шаблонів. Остання кімната символізує підтримку жінок, які йдуть у політику.

Під стінами Верховної Ради встановили мистецьку інсталяцію «Йдеш у політику не одна»

Кожна із кімнат містить авторські роботи відомих українських ілюстраторок, лауреаток українських та міжнародних конкурсів у сфері дизайну Анни Сарвіри, Євгенії Гайдамаки, Тетяни Якунової, Анни Іваненко, Євгенії Полосіної, Варвари Перекрест.

Під стінами Верховної Ради встановили мистецьку інсталяцію «Йдеш у політику не одна»

Усі ілюстрації допомагають відвідувачам позбутися упереджень та спростувати стереотипи, застосувавши технологію доповненої реальності. Серед стереотипів і бар’єрів, що висвітлені в лабіринті, є, зокрема, такі: «головне покликання жінки — бути берегинею», «жінки — окраса сесійної зали», «жінки — слабка стать», «політика — це чоловічий клуб».

«Йдеш у політику не одна» — це проєкт, покликаний продемонструвати переваги рівноправної участі жінок та чоловіків у політичному житті та виказати підтримку всім жінкам, які балотуватимуться на місцевих виборах 2020 року.

Мета кампанії «Йдеш у політику не одна» — заохотити українців підтримувати всіх жінок, які балотуватимуться на місцевих виборах 2020. А також підвищити обізнаність населення щодо стереотипів, проявів сексизму та насильства проти політично активних жінок. За даними дослідження громадської думки, яке провів Національний Демократичний Інститут, 65% українців прагнуть більшої рівності жінок та чоловіків у політичному житті.

Проєкт реалізовано за участі громадських організацій «Український Жіночий Фонд» та «Інститут Розвитку Регіональної Преси», а також платформи «Жінки — це 50% успіху України» і кампанії проти сексизму в медіа та політиці «Повага» за підтримки Національного Демократичного Інституту, Швеції та Міністерства міжнародних справ Канади. Ідея, дизайн, розробка та реалізація складників кампанії належить технологічній креативній агенції ISD Group.

Джерело


Також нагадаємо, що House of Europe — програма ЄС, що пропонує можливості для творчості та професійного обміну, — представив 5 нових грантів для українців та українських креативних бізнесів та організацій.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

TWIGA Ukraine поєднала Pepsi та Львів у новому лімітованому дизайні

TWIGA Ukraine поєднала Pepsi та Львів у новому лімітованому дизайні

Бренд Pepsi випустив нову лімітовану банку, присвячену одному з найгарніших міст України — Львову. Колекція була створена ексклюзивно для цього ...

Нарбут

Вийшла друком книга «Нарбут» з унікальною обкладинкою кожного примірника в накладі

Вийшла друком книга «Нарбут» — перша книга в Україні, кожний екземпляр якої має унікальну обкладинку, згенеровану алгоритмом. Дизайн книжки та ...

2Crack від Roshen

Saatchi & Saatchi Ukraine перекусила «запару» у новому ролику

На перший погляд, це історія про новий ролик Saatchi & Saatchi Ukraine (входить до складу Publicis Groupe Ukraine) для бренду ...

Регіональна кампанія Uklon від IAMIDEA

Дозвіл на хуліганство. Регіональна кампанія Uklon від IAMIDEA

Нещодавно Uklon та IAMIDEA розказали всім про нову стратегію і ключове повідомлення: «Твій рух — твої правила». За результатами першої ...

Lions Live: речниця Bacardi радить шукати суперфанатів і деконструює фокус-групи

Компанія Bacardi останнім часом почала орієнтуватися на ті 10% аудиторії, які є її суперфанатами, а не на 90% людей, які становлять основну масу покупців.

Підсумки першого дня Lions Live від Ани Анджелік, однієї з найвпливовіших CMO світу

Підсумки першого дня Lions Live було підведено Аною Анджелік, яка назвала п’ять ключових інсайтів, які варто винести для себе з понеділкових сесій Lions Live.