• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Інсайти

Перші результати дослідження YOUкраїна: наразі українці відчувають себе «більш- менш»

31 Березня, 2020
Час прочитання: 1 хв.
A A
YOUкраїна від Factum Group Ukraine
Share on FacebookShare on Twitter

Згідно результатів дослідження, майже 30% опитаних українців вважають, що карантин триватиме ще місяць. Ще 40% опитаних українців вважають, що карантин триватиме ще близько 2 місяців.

Уже зараз кожний п’ятий говорить про те, що його відправили в неоплачувану відпустку. 

Серед метрик дослідження YOUкраїна — Індекс самопочуття, розрахований за методикою ІІСС-20 відомих українських соціологів Є. І. Головахи та Н. В. Паніної, а також усереднені показники рівня поінформованості українців, їхнього емоційного стану та намірів щодо власних дій у поточній ситуації.

Індекс самопочуття становить наразі 42 бали за шкалою від 20 (найнижчій) до 60 (найвищий) і свідчить про середню оцінку українцями того, наскільки задоволені соціальні потреби у даний момент часу.  

5.7 становить індекс поінформованості українців за 10-бальною шкалою: вважають себе середньо поінформованими з питань актуального економічного стану (5.5), політичного стану (5.8) та стану охорони здоров’я (5.8).

Емоційний стан має нижчу оцінку — 4.6 за 10-бальною шкалою, а отже, показники дещо нижче середнього рівня. За шкалою емоційної стійкості, що оцінює ступінь внутрішнього контролю над ситуацією на противагу панічним настроям, українці мають показник 5.8 — дещо вище середнього, тобто не схильні оцінювати свій настрій як панічний.

А ось в оцінці впевненості в завтрашньому дні (шкала оптимізму) показник становить лише 4.3 бали. У відчутті згуртованості українців оцінки на даний момент часу — ще нижче — 3.7, де 1 означає найнижчий показник, погодження з твердженням «кожен сам за себе», а 10 — максимальну оцінку згуртованості.

В оцінці власних намірів середній показник становить 4.8, і складається він із намірів змінювати ситуацію (на противагу тому, щоб приймати все, як є) — за ним середнє значення дорівнює 4.9 за 10-бальною шкалою, аналогічний показник (4.9) намірів допомагати іншим людям (окрім власної родини). Схожий статистично за рівнем і намір залишатися в Україні, не іммігрувати (4.7): це означає, що українці в середньому не схиляються на разі до жодного з полюсів.

YOUкраїна
YOUкраїна

Дослідження охоплює низку інших запитань, які регулярно публікуватимуться на веб-сторінці проєкту.

Нагадаємо, YOUкраїна — соціальний проект, ініційований дослідницькою компанією Factum Group Ukraine. Він передбачає щотижневий моніторинг з наданням достовірної статистичної інформацію щодо настроїв українців. Щотижнева вибірка становить 400 інтерв’ю з максимальною статистичною похибкою не більше 5%. Цільова аудиторія: міське населення України 18-55 років (інтернет-користувачі, міста з населенням 50тис+)

Теги: Factum Group UkraineYOUкраїнаринки та дослідженняУкраина

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

16-й Рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно доходів за 2022 рік
Маркетинг і Комунікації

16-й Рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно доходів за 2022 рік

5 Лютого, 2024

Наприкінці року ми підбили підсумки розвитку галузі маркетингових сервісів та активності агентств за 2023 рік. Але зараз ще раз хочемо згадати 2022 рік. Повномасштабна війна зупинила активності, залишивши лише найнеобхідніші...

Читати даліDetails

Що купують українці під час війни — дослідження

Прогнози Atlas, Ukrainian Fashion Week, КМЕФ та EIF: яким буде майбутнє івент-індустрії?

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

2 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025
Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції
Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.