Згідно результатів дослідження, майже 30% опитаних українців вважають, що карантин триватиме ще місяць. Ще 40% опитаних українців вважають, що карантин триватиме ще близько 2 місяців.
Уже зараз кожний п’ятий говорить про те, що його відправили в неоплачувану відпустку.
Серед метрик дослідження YOUкраїна — Індекс самопочуття, розрахований за методикою ІІСС-20 відомих українських соціологів Є. І. Головахи та Н. В. Паніної, а також усереднені показники рівня поінформованості українців, їхнього емоційного стану та намірів щодо власних дій у поточній ситуації.
Індекс самопочуття становить наразі 42 бали за шкалою від 20 (найнижчій) до 60 (найвищий) і свідчить про середню оцінку українцями того, наскільки задоволені соціальні потреби у даний момент часу.
5.7 становить індекс поінформованості українців за 10-бальною шкалою: вважають себе середньо поінформованими з питань актуального економічного стану (5.5), політичного стану (5.8) та стану охорони здоров’я (5.8).
Емоційний стан має нижчу оцінку — 4.6 за 10-бальною шкалою, а отже, показники дещо нижче середнього рівня. За шкалою емоційної стійкості, що оцінює ступінь внутрішнього контролю над ситуацією на противагу панічним настроям, українці мають показник 5.8 — дещо вище середнього, тобто не схильні оцінювати свій настрій як панічний.
А ось в оцінці впевненості в завтрашньому дні (шкала оптимізму) показник становить лише 4.3 бали. У відчутті згуртованості українців оцінки на даний момент часу — ще нижче — 3.7, де 1 означає найнижчий показник, погодження з твердженням «кожен сам за себе», а 10 — максимальну оцінку згуртованості.
В оцінці власних намірів середній показник становить 4.8, і складається він із намірів змінювати ситуацію (на противагу тому, щоб приймати все, як є) — за ним середнє значення дорівнює 4.9 за 10-бальною шкалою, аналогічний показник (4.9) намірів допомагати іншим людям (окрім власної родини). Схожий статистично за рівнем і намір залишатися в Україні, не іммігрувати (4.7): це означає, що українці в середньому не схиляються на разі до жодного з полюсів.
Дослідження охоплює низку інших запитань, які регулярно публікуватимуться на веб-сторінці проєкту.
Нагадаємо, YOUкраїна — соціальний проект, ініційований дослідницькою компанією Factum Group Ukraine. Він передбачає щотижневий моніторинг з наданням достовірної статистичної інформацію щодо настроїв українців. Щотижнева вибірка становить 400 інтерв’ю з максимальною статистичною похибкою не більше 5%. Цільова аудиторія: міське населення України 18-55 років (інтернет-користувачі, міста з населенням 50тис+)