Pernod Ricard Ukraine запустила сайт-гру «Згадати все», що піднімає завжди актуальну тему, незалежно від ситуації за вікном, — відповідальне споживання алкоголю. Це тест-файтинг, що допоможе перевірити свої знання та дізнатись більше про ту саму норму. Аби вранці після вечірки місія «Згадати все» була успішно завершена навіть офлайн.
Розпочинаючи місію, на сайті треба обрати героя, який відображає настрій гравця. А потім гідно змагатись із різними персонажами гри, відповідаючи на їхні, інколи неоднозначні, питання. Усі події відбуваються в рамках вигаданого світу, який спеціально створила для Pernod Ricard Ukraine креативна команда Isobar Ukraine. Є шанс, що персонажі гри ще з’являться, тому з їхніми історіями можна ознайомитися на сайті. У фіналі подорожі, щоб потрапити на найкрутішу вечірку, на всіх чекатиме бій з таємничим суперником, який знає про всі слабкості гравця.
Мета платформи «Згадати все» – зайти на територію відповідального споживання алкоголю з нестандартного боку. Головне, донести правильний меседж мовою аудиторії: без менторського tone of voice й усіляких повчань.
Гра доступна за посиланням.
А тим часом, бренд природної мінеральної води «Моршинська» в рамках програми «Разом за природу» запускає соціально-екологічний проєкт «Зелена торба» — сервіс зі збору та переробки пластикових пляшок від напоїв з маркуванням PET1. Проєкт стартує в Києві та Одесі, але улюблений бренд українців «Моршинська» планує масштабувати програму на територію всієї України.