Новий відтінок червоного кольору Pantone випустив у співпраці зі шведським брендом товарів для інтимної гігієни INTIMINA. Відтінок під назвою «Менструція» (Period) створений в рамках кампанії INTIMINA «Побачено+почуто» (Seen+Heard). Мета кампанії — надихнути людей вільно та чесно говорити про менструацію, незалежно від гендеру. А також нормалізувати те, що є частиною повсякденного життя для мільярдів людей.
Глобальна бренд-менеджерка INTIMINA Данела Чагар (Danela Žagar) так прокоментувала цю колаборацію: «Попри те, що у мільярдів людей є менструація, історично до неї ставилися як до чогось, про що не слід говорити або бачити публічно. І якщо ми подивимося на популярну культуру, зображення місячних варіюються від дико неточних і безглуздих до жартівливих і глузливих. Досить, зараз 2020 рік. Чи не настав час припинити розглядати менструацію як особисту справу чи негативний досвід?».
А віце-президентка Pantone Лорі Прессман (Laurie Pressman) додала: «Для нас це велика честь співпрацювати з INTIMINA в створенні цього впевненого червоного відтінку, який символізує натхненне послання, виражене в новій кампанії “Побачено+почуто”. Активний і сміливий червоний відтінок підбадьоруює людей, у яких є менструація, пишатися тим, ким вони є».
Окрім запуску кампанії «Побачено+почуто», бренд INTIMINA також пожертвував 2000 фунтів стерлінгів міжнародній благодійній організації ActionAid. Організація працює з жінками та дівчатами, які живуть в умовах бідності.
Раніше французька технологічна компанія Heuritech та Pantone випустили прогноз кольорів та відтінків, які пануватимуть у світі моди цієї осені.