Освітні серіали з цифрової грамотності будуть доступні на MEGOGO

22 липня MEGOGO підписав меморандум про співпрацю із Міністерством цифрової трансформації України, про що йдеться в заяві на офіційному сайті. Вже скоро на медіасервісі будуть доступні освітні серіали з цифрової грамотності Національної онлайн-платформи Дія.Цифрова освіта. 

Контент поступово з’являтиметься на MEGOGO від початку серпня, переглянути його можна буде абсолютно безкоштовно. 

Завдяки освітнім серіалам кожен українець зможе опанувати цифрові навички у сучасному форматі. Проєкт розповідатиме про таке: підключення інтернету, завантаження мобільних додатків, оплата комунальних послуг, протидія кібербулінгу, створення власного блогу та багато іншого.

Освітні серіали орієнтуються на різні цільові аудиторії — вчителів, лікарів, батьків, людей поважного віку тощо.

Освітні серіали з цифрової грамотності будуть доступні на MEGOGO

«Співпраця із MEGOGO дозволить розширити аудиторію освітніх серіалів із цифрової грамотності. Вже зовсім скоро кожен громадянин отримає можливість безкоштовно подивитися освітні серіали з цифрової грамотності на відомому і популярному медіасервісі. У наших серіалах беруть участь селебріті та експерти, тож українці зможуть поєднати приємне з корисним — навчатися через розваги», — підкреслила Валерія Іонан, заступниця Міністра цифрової трансформації з питань євроінтеграції.   

«MEGOGO став першим і поки що єдиним майданчиком, окрім безпосередньо платформи Дія.Цифрова освіта, який розміщуватиме освітні серіали з цифрової грамотності. Ми раді стати частиною такої важливої ініціативи, адже  цифрові знання вкрай необхідні для кожного українця. Тому зручний функціонал MEGOGO дозволить без перешкод усім охочим отримувати знання із будь-якого пристрою у зручний час», — повідомив Іван Шестаков, директор зі стратегічного розвитку MEGOGO.

Нагадаємо, у квітні цього року мeдіасервіс MEGOGO долучився як ще один майданчик до наймасштабнішого освітнього проєкту «Всеукраїнська школа онлайн».


Нагадаємо, що нещодавно медіасервіс MEGOGO повідомив про старт власного виробництва аудіокнижок.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Canyon

Ідентичність, що приваблює молоде покоління: Canyon презентує оновлений бренд

Canyon, виробник мобільних аксесуарів, комп’ютерної техніки та носимих пристроїв, що динамічно розвивається, представляє споживачам новий фірмовий стиль, логотип та салоган. ...

Дотримуйтесь дистанції: арт-директор Y agency про соціальний проєкт Special Edition

Нещодавно українська брендингова агенція Y agency отримала золото на Міжнародному фестивалі реклами White Square в номінації Change for Good / ...

Морган Фрімен озвучив документальний фільм про пластик, що «живе» в океані

Короткий документальний фільм «Life Below Water» від ООН, Google та Tribeca Enterprises розповідає про нового мешканця океанських глибин.

Креативна агенція IAMIDEA розробила нову стратегію та рекламну кампанію для UKLON

Основним завданням агенції IAMIDEA було консолідувати комунікацію бренда під одним дахом, створити впізнаваний голос та нове стратегічне повідомлення. І розказати ...

Руслана Лижичко і Юрій Дивисенко про соціальну кампанію «Карпати. Місце Сили»

У липні стартувала соціальна кампанія зі збереження Карпат, ініціаторкою та ідейною натхненницею якої стала українська співачка Руслана Лижичко. Мета кампанії ...

науковий метод_fb cover

No fakes, no drama. В Україні запустили платформу «Науковий метод»

В Україні з’явилася платформа «Науковий метод», яка просуває науковий підхід та якісну комунікацію на теми науки та медицини, зокрема COVID-19. ...