• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Організація Грети Тунберг саркастично рекламує втечу із Землі на Марс

18 Лютого, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Чому ми витрачаємо мільярди, заради того, щоб потрапити на Марс, замість того, щоб спрямувати ці кошти на відновлення Землі? Таке питання задає організація Грети Тунберг Fridays For Future у своєму відео «1%», оприлюдненому напередодні прибуття на Марс марсоходу NASA «Персеверанс». Відео, розроблене агенцією Fred & Farid Los Angeles, набуло форми саркастичної реклами марсіанського туризму. А звернене воно до тих 99% населення планети, які ніколи не зможуть дозволити собі втечу із Землі на Марс.

Зрештою, життя на Землі зараз не те щоб приємна штука. Ми дихаємо крізь маски, сидимо по домівках на карантині, і чимало речей, які давали життю смак (подорожі, вечірки з друзями, живі концерти, обійми тощо) все відкладаються й відкладаються на невизначений час. Нинішня «нова норма» багатьох змушує замислитися про те, яке майбутнє ми готуємо прийдешнім поколінням: війни, насильство, пандемії, забруднення… і все це на планеті, охопленій зміною клімату.

Порятунок не для всіх

Бажання втекти звідси у якийсь новий Едем, відкрити незвідані землі та збудувати кращий світ, зараз сильне як ніколи. Втіленням цієї фантазії стала ідея колонізації Червоної планети, на яку витрачаються численні мільярди доларів. Сьогодні, 18 лютого, марсохід «Персеверанс» висадиться на поверхню Марсу. І це слідом за арабським та китайським орбітальними зондами «Надія» і «Тяньвень-1», які вийшли на навколомарсову орбіту кількома днями раніше. Спочатку марсоходи, потім люди… А Ілон Маск практично впевнений, що SpaceX висадить людей на Марс до 2026 року.

Новини, здавалося б непогані. Але непогані вони лише для мільярдерів та можновладців. Всім іншим навряд чи можна на щось розраховувати.

Тому-то фільм, влучно названий «1%», саркастично рекламує марсіанський туризм. Він обіцяє глядачам втечу на Марс, де немає воєн, злочинності, пандемій та забруднення. А наприкінці одним рядком спускає нас із небес на землю, нагадуючи, що тим 99% населення, які нікуди не полетять, краще б зупинити зміну клімату. Адже, як зазначає організація Грети Тунберг, ніхто нас не врятує, якщо ми не врятуємо себе самі.

Це – вже третя колаборація між Fred & Farid Los Angeles та Fridays For Future. Першою спільною роботою стала для них ініціатива House on Fire. А тепер ці дві організації вирішили створити фільм, який дійсно мотивуватиме людей діяти і послання якого неможливо буде проігнорувати.

Креативна команда, зокрема, зазначає, що жанри ретрофутуризму та пропаганди є, мабуть, найбільш дієвими та провокативними, коли треба підкреслити шокуючи дані.

Джерело

Теги: екологіясоціальна рекламасуспільство та держава

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

У центрі культури й сенсів: що обговорювали на 18-му Українському маркетинг-форумі
Бізнес та Інновації

У центрі культури й сенсів: що обговорювали на 18-му Українському маркетинг-форумі

12 Травня, 2025

29–30 квітня у Києві відбувся 18-й Український маркетинг-форум — щорічна подія у галузі маркетингу та комунікацій. Цьогоріч захід пройшов під гаслом «Сенсотворці: шукай своє», відкриваючи дискусію про нову роль бізнесу...

Читати даліDetails

Камери, світло, сенси: 18-й Український маркетинг-форум запрошує шукати своє серед героїв нашого часу

GET Business Festival: сила зростання бізнесу у часи викликів

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью
Відео

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

3 Червня, 2025
Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.