Міністерство культури та інформаційної політики оголосило конкурс з розробки айдентики до 30-ї річниці незалежності України.
Айдентика має розкрити тематику Дня незалежності України як свята усієї нації, акцентуючи увагу на концепції єдності, багаторічному цивілізаційному розвитку українського народу та державності, а також історичному процесі відновлення незалежності.
Айдентика має включати: логотип, графічну концепцію, маркетинговий план популяризації, але не обмежується набором цих елементів. Також потрібно буде представити комунікаційні та PR-матеріали: рекламні плакати, маркетинговий та комунікаційний плани, сценарії промовідео, шаблони публікацій для соціальних мереж, прес-кіт, макети для промоційних матеріалів (мерчу) тощо.
Айдентика має бути розроблена українською мовою, для логотипа також треба зробити версію англійською мовою.
Максимальна вартість проєкту — 350 тисяч гривень.
Взяти участь у конкурсі можуть творчі спілки, підприємства, установи, організації незалежно від форм власності. Для цього треба до 15:00 1 березня подати заявку електронною поштою.
Переможця визначать в результаті конкурсу, який пройде в три етапи:
- 2-9 березня: онлайн-голосування на сайті МКІП;
- 10 березня: експертне оцінювання проєктів;
- 12 березня: презентації проєктів відібраними учасниками, їхнє оцінювання та визначення переможця.
А ми нагадуємо, що до 28 лютого включно триває онлайн-голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро еkonomika+. Усі охочі можуть віддати голос за агенцію чи компанію, які, на їхню думку, найкраще адаптувалися до викликів 2020 року та вразили своїми маркетинг-рішеннями, комунікацією та ребрендингом.