«Нерозмінна» коробка: стартап LivingPackets пропонує альтернативу купі картонних упаковок

Якщо нас пандемія чому й навчила, то це вмінню дати раду всім тим картонним коробкам, які разом із доставкою регулярно захаращують наші домівки. Скласти їх у плаский стос непросто, а контейнери для паперу постійно повні-повнісінькі (якщо вони, звісно, поблизу від вас взагалі є). Тому універсальна коробка, яку пропонує стартап LivingPackets, є ідеєю, покликаною вирішити саме цю проблему. За умови, що її хтось підхопить.

Коробка від LivingPackets є по суті своїй, як і всі інші коробки, контейнером для транспортування речей. Але смарт-контейнером, який можна використовувати багаторазово. Створена після чотирьох років досліджень та пошуків вона обладнана сенсорами та, як стверджує компанія, може пережити 1000 циклів доставки, перш ніж їй може знадобитися заміна.

Працює це все так: ви отримуєте своє замовлення у коробці LivingPackets, а потім безкоштовно надсилаєте цю коробку назад доставнику. Після чого її можна використовувати для доставки знову.

Переваги смарт-коробки

Така річ могла б значно скоротити кількість картону, що викидається на смітник. Чіпляти на неї наліпки з адресою отримувача не потрібно, оскільки все виводиться на вбудований дисплей з електронним чорнилом. Всередині в ній є механізм, який дозволяє надійно зафіксувати її вміст. Відповідно, ніякої повітряно-бульбашкової плівки для пакування не треба, що, знов-таки, зменшує шкідливий вплив на довкілля.

Електронний замок такої коробки може бути відчинений лише отримувачем. До того ж смарт-коробка, яку пропонує стартап LivingPackets, містить внутрішні сенсори, які моментально попередять відправника чи доставника, якщо з її вмістом щось станеться в дорозі. А вбудований трекер дозволяє відстежити, де ця коробка зараз, що може стати в пригоді, якщо поштова служба її помилково відправить кудись не туди.

Аргумент для компаній

Щоб переконати підприємців спробувати смарт-коробку LivingPackets, цей стартап наголошує на можливості для компаній у такий спосіб скоротити свої витрати. Як стверджує LivingPackets, кожна з цих коробок здатна заощадити компанії від 2000 до 5000 євро. З одного боку, сума немаленька, але з іншого – для цього компанії-користувачеві доведеться радикально змінити своє мислення, а роблять це корпорації зазвичай дуже неохоче.

Втім, деякі європейські компанії готові принаймні спробувати. Зокрема, серед партнерів LivingPackets вже є Orange, найбільша телекомунікаційна компанія Франції, та Cdiscount, теж французька компанія, що займається електронною комерцією.

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Новий Mini Electric Pacesetter кидає виклик римському метро

Бренд Mini, відомий своїми культовими малолітражками, відзначає в новій рекламі випуск першого електромобіля Mini Electric Pacesetter. Щоб привернути увагу до ...

Реп-виконавиця alyona alyona стала голосом орфанних пацієнтів в Україні

Орфанні хвороби — рідкісні хвороби. Ці захворювання мають тяжкий і хронічний перебіг, призводять до інвалідності, а також супроводжуються зниженням якості ...

Екс-керівник Crello Назар Беген приєднався до PromoRepublic

Назар Беген став директором з маркетингу PromoRepublic, міжнародної платформи з автоматизації роботи з соціальними мережами. Перш ніж приєднатися до команди ...

PRIME Group нагородить найсміливішу OOH-кампанію на КМФР-2021

Оператор зовнішньої реклами PRIME Group вручить нагороду «За сміливість» авторам неординарної та запальної кампанії, що буде подана на конкурс Out ...

Creative Digest CIAU. Випуск #034

Новини Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions. Можливості для студентів і молодих креаторів. Новий онлайн-інструмент від Depositphotos. Та нова добірка книг ...

Verizon пропонує геймерам незнищенний ігровий контролер (але швидкий інтернет все ж краще)

Привернути увагу до своїх інтернет-послуг мережа Verizon Fios вирішила у найхарактерніший геймерський спосіб – потроливши всіх.