Якщо нас пандемія чому й навчила, то це вмінню дати раду всім тим картонним коробкам, які разом із доставкою регулярно захаращують наші домівки. Скласти їх у плаский стос непросто, а контейнери для паперу постійно повні-повнісінькі (якщо вони, звісно, поблизу від вас взагалі є). Тому універсальна коробка, яку пропонує стартап LivingPackets, є ідеєю, покликаною вирішити саме цю проблему. За умови, що її хтось підхопить.
Коробка від LivingPackets є по суті своїй, як і всі інші коробки, контейнером для транспортування речей. Але смарт-контейнером, який можна використовувати багаторазово. Створена після чотирьох років досліджень та пошуків вона обладнана сенсорами та, як стверджує компанія, може пережити 1000 циклів доставки, перш ніж їй може знадобитися заміна.
Працює це все так: ви отримуєте своє замовлення у коробці LivingPackets, а потім безкоштовно надсилаєте цю коробку назад доставнику. Після чого її можна використовувати для доставки знову.
Переваги смарт-коробки
Така річ могла б значно скоротити кількість картону, що викидається на смітник. Чіпляти на неї наліпки з адресою отримувача не потрібно, оскільки все виводиться на вбудований дисплей з електронним чорнилом. Всередині в ній є механізм, який дозволяє надійно зафіксувати її вміст. Відповідно, ніякої повітряно-бульбашкової плівки для пакування не треба, що, знов-таки, зменшує шкідливий вплив на довкілля.
Електронний замок такої коробки може бути відчинений лише отримувачем. До того ж смарт-коробка, яку пропонує стартап LivingPackets, містить внутрішні сенсори, які моментально попередять відправника чи доставника, якщо з її вмістом щось станеться в дорозі. А вбудований трекер дозволяє відстежити, де ця коробка зараз, що може стати в пригоді, якщо поштова служба її помилково відправить кудись не туди.
Аргумент для компаній
Щоб переконати підприємців спробувати смарт-коробку LivingPackets, цей стартап наголошує на можливості для компаній у такий спосіб скоротити свої витрати. Як стверджує LivingPackets, кожна з цих коробок здатна заощадити компанії від 2000 до 5000 євро. З одного боку, сума немаленька, але з іншого – для цього компанії-користувачеві доведеться радикально змінити своє мислення, а роблять це корпорації зазвичай дуже неохоче.
Втім, деякі європейські компанії готові принаймні спробувати. Зокрема, серед партнерів LivingPackets вже є Orange, найбільша телекомунікаційна компанія Франції, та Cdiscount, теж французька компанія, що займається електронною комерцією.