• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

«Нерозмінна» коробка: стартап LivingPackets пропонує альтернативу купі картонних упаковок

20 Січня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Якщо нас пандемія чому й навчила, то це вмінню дати раду всім тим картонним коробкам, які разом із доставкою регулярно захаращують наші домівки. Скласти їх у плаский стос непросто, а контейнери для паперу постійно повні-повнісінькі (якщо вони, звісно, поблизу від вас взагалі є). Тому універсальна коробка, яку пропонує стартап LivingPackets, є ідеєю, покликаною вирішити саме цю проблему. За умови, що її хтось підхопить.

Коробка від LivingPackets є по суті своїй, як і всі інші коробки, контейнером для транспортування речей. Але смарт-контейнером, який можна використовувати багаторазово. Створена після чотирьох років досліджень та пошуків вона обладнана сенсорами та, як стверджує компанія, може пережити 1000 циклів доставки, перш ніж їй може знадобитися заміна.

Працює це все так: ви отримуєте своє замовлення у коробці LivingPackets, а потім безкоштовно надсилаєте цю коробку назад доставнику. Після чого її можна використовувати для доставки знову.

Переваги смарт-коробки

Така річ могла б значно скоротити кількість картону, що викидається на смітник. Чіпляти на неї наліпки з адресою отримувача не потрібно, оскільки все виводиться на вбудований дисплей з електронним чорнилом. Всередині в ній є механізм, який дозволяє надійно зафіксувати її вміст. Відповідно, ніякої повітряно-бульбашкової плівки для пакування не треба, що, знов-таки, зменшує шкідливий вплив на довкілля.

Електронний замок такої коробки може бути відчинений лише отримувачем. До того ж смарт-коробка, яку пропонує стартап LivingPackets, містить внутрішні сенсори, які моментально попередять відправника чи доставника, якщо з її вмістом щось станеться в дорозі. А вбудований трекер дозволяє відстежити, де ця коробка зараз, що може стати в пригоді, якщо поштова служба її помилково відправить кудись не туди.

Аргумент для компаній

Щоб переконати підприємців спробувати смарт-коробку LivingPackets, цей стартап наголошує на можливості для компаній у такий спосіб скоротити свої витрати. Як стверджує LivingPackets, кожна з цих коробок здатна заощадити компанії від 2000 до 5000 євро. З одного боку, сума немаленька, але з іншого – для цього компанії-користувачеві доведеться радикально змінити своє мислення, а роблять це корпорації зазвичай дуже неохоче.

Втім, деякі європейські компанії готові принаймні спробувати. Зокрема, серед партнерів LivingPackets вже є Orange, найбільша телекомунікаційна компанія Франції, та Cdiscount, теж французька компанія, що займається електронною комерцією.

Джерело

Теги: доставкаекологіясуспільство

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Український феномен відновлюваної енергетики: як формується попит на сонячні станції в умовах війни
Бізнес та Інновації

Український феномен відновлюваної енергетики: як формується попит на сонячні станції в умовах війни

17 Вересня, 2024

Із початком війни і обстрілів енергетичної інфраструктури Україна стала унікальним кейсом у світі, де попит на сонячні електростанції та системи резервного живлення розвивається не завдяки, а всупереч усім чинникам: війні,...

Читати даліDetails

Спецпроєкт “Багатогранність нації”. Говоримо про інклюзивність та толерантність

Інфлюенс-маркетинг чи традиційна реклама? Або чи працюють прогріви? Думка професійного блогера

РЕКОМЕНДОВАНО

Ідеї

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle

29 Квітня, 2025
Відео

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

12 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

19 Травня, 2025
Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025
Бізнес та Інновації

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025

20 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.