Мандруй Україною: стартував масштабний проєкт популяризації внутрішнього туризму

Державне агентство розвитку туризму України дало старт проєкту «Мандруй Україною», мета якого — популяризувати серед співвітчизників внутрішній туризм. Про це повідомляє пресслужба Держагентства з туризму у Facebook.

«Ми розпочинаємо масштабний всеукраїнський проєкт “Мандруй Україною”. Ця ініціатива народилася в тісній кооперації держави, бізнесу, креативних індустрій та туризму», — йдеться у повідомленні.

Розробкою стратегії займалася команда Fedoriv Agency.

«Ми вирішили посилити і активувати те, що і так органічно працювало, — пише Андрій Федорів на своїй сторінці в Facebook. — В Україні величезна кількість wow місць і люди із задоволенням діляться своїми враженнями в соцмережах. Ми зрозуміли, що для “бренду внутрішнього туризму” зараз потрібно не нове ім’я або слоган. Потрібен просто хештег. Щоб поділитися Україною один з одним. Ми вибрали #мандруйукраїною — в момент нашої зустрічі було вже більше 14,000 постів в Інста і майже всі вони вже рекомендували, куди варто поїхати! Чим зрозуміліше — тим краще».

«На даному етапі не було сенсу робити класичний логотип або бренд бук, але щоб програма не була візуально бідною, за підтримки Фундації Дарини Жолдак ми звернулися до художниці Ольги Селіщевої. Подивіться, які класні віжуали вона створила буквально за пару днів! Готові наклейки і принти! Національне агентство збереже їх у відкритий доступ — якщо подобається можна використовувати для себе, а підприємці можуть створити сумки, футболки, сувеніри та трохи заробити», — додає Андрій Федорів.

Мандруй Україною: стартував масштабний проєкт популяризації внутрішнього туризму
Мандруй Україною: стартував масштабний проєкт популяризації внутрішнього туризму

Відомі українці також діляться у соцмережах своїми улюбленими локаціями в Україні. До челенджу вже приєдналися Олександр Пономарьов, Дмитро Комаров, Катерина Осадча, Оля Полякова, Олексій Потапенко, Марія Єфросиніна, Дмитро Монатік, Макс Барських, Євген Клопотенко, Міла Єрємєєва, Настя Каменських, Світлана Тарабарова та гурт «БЕZ ОБМЕЖЕНЬ».

В агентстві також закликали всіх охочих поділитися своїми улюбленими місцями для подорожей Україною.

«Просто поставте хештег #МандруйУкраїною і геолокацію в будь-якій соцмережі та порекомендуйте, що саме варто побачити, де побувати!», — пояснили в пресслужбі.

Джерело


Fedoriv Agency і «Три Ведмеді» порівняли самоізоляцію з тюрмою у новому ролику.

«Три Ведмеді» і Fedoriv Agency зняли ролик про доглядачів маяків, які сумують за живим спілкуванням.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Lions Live: речниця Bacardi радить шукати суперфанатів і деконструює фокус-групи

Компанія Bacardi останнім часом почала орієнтуватися на ті 10% аудиторії, які є її суперфанатами, а не на 90% людей, які становлять основну масу покупців.

TWIGA Ukraine поєднала Pepsi та Львів у новому лімітованому дизайні

TWIGA Ukraine поєднала Pepsi та Львів у новому лімітованому дизайні

Бренд Pepsi випустив нову лімітовану банку, присвячену одному з найгарніших міст України — Львову. Колекція була створена ексклюзивно для цього ...

Нарбут

Вийшла друком книга «Нарбут» з унікальною обкладинкою кожного примірника в накладі

Вийшла друком книга «Нарбут» — перша книга в Україні, кожний екземпляр якої має унікальну обкладинку, згенеровану алгоритмом. Дизайн книжки та ...

2Crack від Roshen

Saatchi & Saatchi Ukraine перекусила «запару» у новому ролику

На перший погляд, це історія про новий ролик Saatchi & Saatchi Ukraine (входить до складу Publicis Groupe Ukraine) для бренду ...

Регіональна кампанія Uklon від IAMIDEA

Дозвіл на хуліганство. Регіональна кампанія Uklon від IAMIDEA

Нещодавно Uklon та IAMIDEA розказали всім про нову стратегію і ключове повідомлення: «Твій рух — твої правила». За результатами першої ...

Підсумки першого дня Lions Live від Ани Анджелік, однієї з найвпливовіших CMO світу

Підсумки першого дня Lions Live було підведено Аною Анджелік, яка назвала п’ять ключових інсайтів, які варто винести для себе з понеділкових сесій Lions Live.