Мандруй Україною: стартував масштабний проєкт популяризації внутрішнього туризму

Державне агентство розвитку туризму України дало старт проєкту «Мандруй Україною», мета якого — популяризувати серед співвітчизників внутрішній туризм. Про це повідомляє пресслужба Держагентства з туризму у Facebook.

«Ми розпочинаємо масштабний всеукраїнський проєкт “Мандруй Україною”. Ця ініціатива народилася в тісній кооперації держави, бізнесу, креативних індустрій та туризму», — йдеться у повідомленні.

Розробкою стратегії займалася команда Fedoriv Agency.

«Ми вирішили посилити і активувати те, що і так органічно працювало, — пише Андрій Федорів на своїй сторінці в Facebook. — В Україні величезна кількість wow місць і люди із задоволенням діляться своїми враженнями в соцмережах. Ми зрозуміли, що для “бренду внутрішнього туризму” зараз потрібно не нове ім’я або слоган. Потрібен просто хештег. Щоб поділитися Україною один з одним. Ми вибрали #мандруйукраїною — в момент нашої зустрічі було вже більше 14,000 постів в Інста і майже всі вони вже рекомендували, куди варто поїхати! Чим зрозуміліше — тим краще».

«На даному етапі не було сенсу робити класичний логотип або бренд бук, але щоб програма не була візуально бідною, за підтримки Фундації Дарини Жолдак ми звернулися до художниці Ольги Селіщевої. Подивіться, які класні віжуали вона створила буквально за пару днів! Готові наклейки і принти! Національне агентство збереже їх у відкритий доступ — якщо подобається можна використовувати для себе, а підприємці можуть створити сумки, футболки, сувеніри та трохи заробити», — додає Андрій Федорів.

Мандруй Україною: стартував масштабний проєкт популяризації внутрішнього туризму
Мандруй Україною: стартував масштабний проєкт популяризації внутрішнього туризму

Відомі українці також діляться у соцмережах своїми улюбленими локаціями в Україні. До челенджу вже приєдналися Олександр Пономарьов, Дмитро Комаров, Катерина Осадча, Оля Полякова, Олексій Потапенко, Марія Єфросиніна, Дмитро Монатік, Макс Барських, Євген Клопотенко, Міла Єрємєєва, Настя Каменських, Світлана Тарабарова та гурт «БЕZ ОБМЕЖЕНЬ».

В агентстві також закликали всіх охочих поділитися своїми улюбленими місцями для подорожей Україною.

«Просто поставте хештег #МандруйУкраїною і геолокацію в будь-якій соцмережі та порекомендуйте, що саме варто побачити, де побувати!», — пояснили в пресслужбі.

Джерело


Fedoriv Agency і «Три Ведмеді» порівняли самоізоляцію з тюрмою у новому ролику.

«Три Ведмеді» і Fedoriv Agency зняли ролик про доглядачів маяків, які сумують за живим спілкуванням.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Мистецтво і фешн: український бренд LITKOVSKAYA представив спеціальну зйомку «Будинок художника»

Мистецтво і фешн: український бренд LITKOVSKAYA представив спеціальну зйомку «Будинок художника»

Український модний бренд LITKOVSKAYA вивчає мистецтво крізь покоління у новому лукбуці колекції «Artisanal» та представляє спеціальну зйомку «Будинок художника». Творча ...

Cannes Lions 2019 : Day One

«Каннські Леви» 2021 оголосили голів журі

Міжнародний фестиваль креативності «Каннські Леви» оголосив склад президентів журі для нагородження робіт Левами у 2021 році. Цього року до складу ...

Grammarly створила перший анотований GEC-корпус української мови і виклала його у відкритий доступ

Компанія Grammarly, анонсувала створення та публікацію у відкритому доступі першого анотованого GEC-корпусу української мови. Компанія розробляє онлайн-сервіс на основі штучного ...

Акторка та дизайнерка Сара Джесіка Паркер виступить у прямому ефірі ЦУМ Київ

26 січня о 17:00 акторка культового серіалу «Секс у великому місті» Сара Джесіка Паркер, а нині дизайнерка власного бренду взуття ...

Creative Digest CIAU. Випуск #023

Креативні тренди 2021 року від Shutterstock. Всеукраїнська акція з популяризації читання. Instagram Guides. А також перша в Україні книга про ...

Коли людей попросили намалювати кетчуп, вони намалювали Heinz

Більшість людей намалювали характерну пляшку кетчупу Heinz, хоча жоден з учасників експерименту не знав, що його ініційовано цим брендом.