Мандруй Україною: стартував масштабний проєкт популяризації внутрішнього туризму

Державне агентство розвитку туризму України дало старт проєкту «Мандруй Україною», мета якого — популяризувати серед співвітчизників внутрішній туризм. Про це повідомляє пресслужба Держагентства з туризму у Facebook.

«Ми розпочинаємо масштабний всеукраїнський проєкт “Мандруй Україною”. Ця ініціатива народилася в тісній кооперації держави, бізнесу, креативних індустрій та туризму», — йдеться у повідомленні.

Розробкою стратегії займалася команда Fedoriv Agency.

«Ми вирішили посилити і активувати те, що і так органічно працювало, — пише Андрій Федорів на своїй сторінці в Facebook. — В Україні величезна кількість wow місць і люди із задоволенням діляться своїми враженнями в соцмережах. Ми зрозуміли, що для “бренду внутрішнього туризму” зараз потрібно не нове ім’я або слоган. Потрібен просто хештег. Щоб поділитися Україною один з одним. Ми вибрали #мандруйукраїною — в момент нашої зустрічі було вже більше 14,000 постів в Інста і майже всі вони вже рекомендували, куди варто поїхати! Чим зрозуміліше — тим краще».

«На даному етапі не було сенсу робити класичний логотип або бренд бук, але щоб програма не була візуально бідною, за підтримки Фундації Дарини Жолдак ми звернулися до художниці Ольги Селіщевої. Подивіться, які класні віжуали вона створила буквально за пару днів! Готові наклейки і принти! Національне агентство збереже їх у відкритий доступ — якщо подобається можна використовувати для себе, а підприємці можуть створити сумки, футболки, сувеніри та трохи заробити», — додає Андрій Федорів.

Мандруй Україною: стартував масштабний проєкт популяризації внутрішнього туризму
Мандруй Україною: стартував масштабний проєкт популяризації внутрішнього туризму

Відомі українці також діляться у соцмережах своїми улюбленими локаціями в Україні. До челенджу вже приєдналися Олександр Пономарьов, Дмитро Комаров, Катерина Осадча, Оля Полякова, Олексій Потапенко, Марія Єфросиніна, Дмитро Монатік, Макс Барських, Євген Клопотенко, Міла Єрємєєва, Настя Каменських, Світлана Тарабарова та гурт «БЕZ ОБМЕЖЕНЬ».

В агентстві також закликали всіх охочих поділитися своїми улюбленими місцями для подорожей Україною.

«Просто поставте хештег #МандруйУкраїною і геолокацію в будь-якій соцмережі та порекомендуйте, що саме варто побачити, де побувати!», — пояснили в пресслужбі.

Джерело


Fedoriv Agency і «Три Ведмеді» порівняли самоізоляцію з тюрмою у новому ролику.

«Три Ведмеді» і Fedoriv Agency зняли ролик про доглядачів маяків, які сумують за живим спілкуванням.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Усі медичні послуги в смартфоні: Fedoriv Agency презентували оновлений сервіс Doc.ua

Медичний онлайн-хаб Doc.ua презентував нове позиціювання та мобільний застосунок, у якому зібрано 1500 закладів охорони здоров’я, 11400 лікарів і понад ...

Твій екопростір: vandog agency здійснила ребрендинг ботсаду ім. Гришка

Твій екопростір: vandog agency здійснила ребрендинг ботсаду ім. Гришка

Креативна агенція vandog agency здійснила ребрендинг Національного ботанічного саду імені Миколи Гришка (тепер вже ботсаду ім. Гришка). В основу нової ...

Створено пристрій, який здатен імітувати зміни температури у віртуальній реальності

Дослідники знайшли спосіб імітувати зміни температури у віртуальній реальності, впорскуючи в ніс користувача спеціальні хімічні речовини без запаху.

Nova Poshta Global стирає кордони в онлайн-покупках

Щоб заохотити клієнтів до замовлень по всьому світу, Нова пошта Глобал запустила нову комунікаційну платформу. Стратегію та кампанію розробили в ...

Міжнародний конкурс урбаністичного фотомистецтва готується обирати переможців

Міжнародний конкурс Urban Photo Awards, який цього року відбудеться вже водинадцяте, назвав тих фотографів, що змагатимуться за першість у 2020 році.

Проєкт Ukraine WOW для «Укрзалізниці» став переможцем SABRE Awards

Учора в Лондоні відбулася церемонія нагородження премії SABRE Awards EMEA 2020, яка відзначає найкращі світові проєкти у сфері комунікацій. Проєкт ...