• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Ліванська газета друкує чорнилом із кров’ю

19 Лютого, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A

Empty, blank, white newspaper Mock up, front page on isolated grey background.; Shutterstock ID 1350806414; Purchase Order: -

Share on FacebookShare on Twitter

Ліванська газета An-Nahar не вперше застосовує креативність, щоб зробити сміливу політичну заяву. Нещодавно у своєму випуску, що вийшов на День святого Валентина, вона зробила доволі специфічну першу сторінку. Її було надруковано чорнилом, змішаним зі справжньою кров’ю, щоб виразити у такий спосіб любов, пам’ять та спротив.

Випуск Bloodline Edition має на першій сторінці зображення кедра (символ Лівану, розміщений на його прапорі), який росте із анатомічно правильного серця. Таким чином видання виводить причинно-наслідковий зв’язок вбивства ліванського прем’єр-міністра Рафіка Харірі у 2005 році й неспокійної політичної ситуації та суспільного розколу, які відтоді можна спостерігати в Лівані.

Цей випуск Bloodline Edition був підготований агенцією Impact BBDO і став центральним символом руху за справедливість End the Bleed.

Розповідаючи про свій проєкт, креативна команда пояснює: «Ліван – країна, що стікає кров’ю. Навіть Валентинів день для нас заплямований кров’ю, оскільки саме у цей день відбулося вбивство прем’єр-міністра. Але навіть у найскладніші часи все це не зупинить нас від того, щоб висловити любов до своєї країни. У день святого Валентина газета An-Nahar випустила Bloodline Edition як послання любові, пам’яті та спротиву. Тому ми і надрукували цю газету чорнилом, змішаним зі справжньою кров’ю. Це – данина всій тій крові, яку проливали у боротьбі за справедливість, і нагода спитати самих себе: чи любимо ми й досі цю країну, попри її нинішній занепад. Також це стало посланням руху опору: #EndTheBleed».

Не перша смілива кампанія…

Співпраця газети An-Nahar та агенції Impact BBDO вже приносила свої результати у вигляді доволі сміливих кампаній. В 2019 році вони отримали Гран-при в категорії Print & Publishing на фестивалі креативності Cannes Lions за свою кампанію Blank Edition. Тоді ця газета висловила своє розчарування політиками відмовою друкувати будь-які новини. А в 2020 році їх кампанія, яка закликала змінити гімн Лівану так, щоб у ньому мова йшла й про жінок, увійшла в четвірку кампаній з усього світу, які здобули Immortal Award.

Джерело

Зрештою, кому, як не журналістам бути соціальними активістами…

Теги: медіапринтсуспільство

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Таня Поставна: сьогодні мама, завтра продюсерка
Відео

Таня Поставна: сьогодні мама, завтра продюсерка

24 Квітня, 2025

Таня Поставна — сценаристка, продюсерка та засновниця студії Craft Story, яка створює соціально важливі проєкти. Її шлях розпочався з шоу про українські стартапи з Володимиром Дантесом, яке показало бізнес з...

Читати даліDetails

Retail Media: чому бренди переходять на рекламу всередині маркетплейсів?

Експансія на закордонні ринки. Як бренди використовують 360 медіастратегії для масштабування

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

30+ визнаних експертів реклами і маркетингу виступлять на Ukrainian Creative Stories 2025

13 Травня, 2025
Ідеї

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle

29 Квітня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency
Ідеї

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency

23 Травня, 2025
Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025
Бізнес та Інновації

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025

20 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.