Локдауни виявилися просто жахливими для найстаршого покоління. Навіть до пандемії у Великобританії для 225000 літніх людей часто міг минути тиждень без жодної можливості з кимось словом перекинутися. У вересні бренд Cadbury та агенція VCCP вирішили допомогти, заходившись збирати численні цікаві історії, якими могли б поділитися літні люди, якби їх хоч хтось про це спитав. А тепер, коли карантинні заходи у Великобританії поступово послаблюють, а британці планують зустрічі з рідними та друзями, Cadbury і благодійна організація Age UK вирішили нагадати всім, що чимало людей, на жаль, так і залишаються на самоті навіть зараз.
Тизер на обгортці
Кампанію від VCCP було розширено. Cadbury Dairy Milk, який є одним з найпопулярніших брендів шоколаду у Великобританії, замість брендингу на своїх обгортках розмістив цікаві фрагменти того, про що могли б розповісти ті, кому зараз 70-80 років. Цими історіями Cadbury ділиться, щоб нагадати, що ізоляція та самотність лишаються проблемою для літніх людей.
Серед оповідачів є, наприклад, 84-річний Гаррі. Він в 11 років кинув школу і разом із родиною подався світ за очі із мандрівним цирком. А 79-річна Анна свого часу перетнула Альпи на мотоциклі із немовлям у колясці. Повну версію кожної історії можна прочитати онлайн.
В рамках кампанії Donate Your Words у такому дизайні (в шести варіантах) буде випущено десять мільйонів шоколадних батончиків Cadbury, поширюючи історії далі. Також бренд планує передати на благодійність 150 тисяч доларів від продажу солодощів.
Лорі Булт, директорка з питань збору коштів Age UK, зазначила: «Нова версія солодощів Donate Your Words від Cadbury нагадує всім нам, що багато літніх людей мають свої цікаві та мудрі історії, і нам всім не завадило б приділити трохи часу на спілкування із ними».
Піппа Роджерс, бренд-менеджерка Mondelez International, додала, що бренду Cadbury в партнерстві з Age UK вдалося переконати сотні тисяч людей підійти та заговорити із потенційно самотньою літньою людиною. Бренд має намір ще більше примножити кількість таких розмов. А найкращий спосіб спонукати британців до подібних маленьких добрих справ – надрукувати шість тизерів-нагадувань на десяти мільйонах шоколадок.
У Великобританії Cadbury ділиться історіями, а в Канаді пропонує повисіти на телефоні, розмовляючи з мамою.