• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Новини

«Королева кепських роботів» Симона Гірч пояснює місячні в новій ініціативі Kotex

27 Травня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Говорити про менструації нарешті стало дозволено, і бренди заговорили про них так, наче ця тема ніколи й не була табуйованою. І як це буває з різними колись надто «делікатними» темами, тим, що дозволяє розпочати діалог, часто стає гумор. Саме до цієї тактики вдався і бренд Kotex, який нещодавно приєднався до дискусії, розпочатої брендами гігієнічних товарів. В новій ініціативі Kotex взяла участь винахідниця Симона Гірч на прізвисько «Королева кепських роботів», яка пояснює, як «працюють» місячні, застосувавши для цього своє вміння майструвати різноманітні чудернацькі механізми.

Спільно з Kotex вона створила серію кумедних відео, які пояснюють, що відбувається під час менструального циклу.

Ця кампанія має на меті допомогти дівчатам краще зрозуміти, що таке місячні, і робить це вона в характерному стилі Симони Гірч, поєднуючи просвітницьку роботу з гумором. В одному з відео винахідниця збудувала «менструаційну машину», щоб наочніше продемонструвати менструальний цикл. А в другому відео і за допомогою іншого механізму вона пояснює, звідки беруться болісні спазми під час місячних.

В цьому другому відео Гірч вирішила перевірити, наскільки сильними є такі спазми. Для цього вона спробувала розчавити різні предмети у механічні матці, в якій можна створити характерний для цих спазмів тиск (1 кілограм на квадратний дюйм). Повітряна кулька від цього не луснула, а от пуста бляшанка погнулася і тюбик зубної пасти вичавився.

Гумор та прямолінійність

Відео, в яких Симона Гірч пояснює місячні, є частиною нової She Can Initiative від бренду Kotex. Ця ініціатива кидає виклик тим секретності та сорому, які й досі оточують тему місячних. Кампанія Kotex не настільки графічна, як кампанії Libresse і Thinx, але поради Гірч є прямолінійними та підбадьорливими.

«Пам’ятайте, у вас може текти кров п’ять днів поспіль, і ви не помрете від цього. Не знаю, що може бути крутішим за це», – каже вона.

А креативна директорка Ogilvy Chicago Інгер Тандеруп, яка працювала над цією кампанією, зазначила: «Надворі 2021 рік, а стигма навколо місячних і досі існує. Це негативне ставлення так глибоко вкорінилося в нашій культурі, що воно й зараз становить перепону для жінок та дівчат. Тому, щоб подолати забобони і пояснити як жінкам, так і чоловікам, як працюють місячні, нам потрібні поп-культура і контент на кшталт відео Симони Гірч».

Відео були оприлюднені до Дня менструальної гігієни, який за ініціативи організації WASH United відзначають 28 травня.

Джерело

Теги: гуморпсихологіясуспільство

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Реінтеграція ветеранів у бізнес та цивільне життя: безоплатний навчальний курс для HR та власників бізнесу
Відповідальність

Реінтеграція ветеранів у бізнес та цивільне життя: безоплатний навчальний курс для HR та власників бізнесу

23 Травня, 2024

Колеги повертаються з фронту: як допомогти бізнесу екологічно реінтегрувати ветеранів у команду після пережитого на війні? Як провести аналіз, чи готова компанія трансформувати військовий досвід та військову стратегію ветерана і...

Читати даліDetails

Спецпроєкт “Багатогранність нації”. Говоримо про інклюзивність та толерантність

Інфлюенс-маркетинг чи традиційна реклама? Або чи працюють прогріви? Думка професійного блогера

РЕКОМЕНДОВАНО

Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025
Відповідальність

ВРК створює нову категорію в комунікаціях – Військова реклама (Military advertising)

20 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ
Бізнес та Інновації

“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ

3 Липня, 2025
Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.