«Каральний сигнал»: ДАІ Мумбаю проти шумового забруднення

В індійському місті Мумбай місцева служба ДАІ знайшла управу на водіїв, які люблять без приводу погудіти у клаксон. Для цього час стояння на світлофорі поставили у пряму залежність від рівня шумового забруднення.

Сигналь, скільки хочеш.
От тільки потім доведеться почекати.

Мумбай можна назвати одним із найгаласливіших міст у світі. І левова частка цього шуму припадає на сигнали автомобільних клаксонів.

В Мумбаї водії сигналять майже безперервно. Навіть тоді, коли на світлофорі взагалі-то ще червоне світло і рушати з місця не можна! Природно, що таке шумове забруднення створює у місті досить нездорові умови для життя. Щоб впоратися нарешті з цією галасливою навалою, ДАІ Мумбаю за допомогою агенції FCB Interface знайшла інноваційне рішення, яке було назване «Каральний сигнал» (The Punishing Signal).

«Каральний сигнал» проти шумового забруднення

Працює воно так. Спеціальні звукові лічильники, що вимірюють рівень децибел, були під’єднані до світлофорів Мумбаю. І коли цей рівень сягав 85 децибел, що вже небезпечно для здоров’я людини, таймер, що рахує секунди до перемикання світла на світлофорі, перезавантажувався. І відлік розпочинався знову. Відповідно, галасливі водії змушені були ще довше лишатися на місці, аж доки не засвоять свій урок. Таке от покарання: чим більше ти сигналиш – тим довше стоїш!

Мадхукар Пандей (Madhukar Pandey), комісар ДАІ Мумбаю зазначив: «Постійно сигналити клаксоном – це погана звичка та прояв недисциплінованості на дорозі. На жаль, чимало місцевих водіїв роблять саме це. Безперервні звуки клаксонів підвищують рівень шумового забруднення, шкодять барабанним перетинкам, впливають на серцевий ритм, спантеличують інших учасників дорожнього руху і призводять до стресу. З проблемою автомобільних гудків тут стикається кожен, але досі жодних заходів для боротьби з нею не вживалося. Цей невеличкий експеримент – лише один з багатьох, до яких вдається ДАІ Мумбаю, щоб встановити порядок на дорогах. Ми сподіваємося, що це спонукає жителів Мумбаю не тиснути щомиті на клаксон, а ситуація на дорогах стане тихішою і не такою напруженою».

Більше сигналиш – довше стоїш.

В рамках кампанії перші такі прилади були встановлені на найбагатолюдніших перехрестях Мумбаю. І, як можна побачити у ролику, водії сигналили, чекали й знову сигналили, допоки не усвідомили на власному гіркому досвіді, що весь цей галас аж ніяк не допоможе їм зрушити з місця.

Роббі Метью (Robby Mathew), креативний директор FCB Interface, пояснив їхній задум так: «Іноді батіг працює краще за пряник. Тому ми вирішили, що сигнал, який трішечки приструнив би водіїв і відучив їх без приводу тиснути на клаксон, буде хорошим рішенням».

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Реп-виконавиця alyona alyona стала голосом орфанних пацієнтів в Україні

Орфанні хвороби — рідкісні хвороби. Ці захворювання мають тяжкий і хронічний перебіг, призводять до інвалідності, а також супроводжуються зниженням якості ...

«Май повагу до тітоньки», – каже реклама філіппінської мережі пекарень Julie’s

Події ролика для мережі пекарень Julie’s розгортаються у спортзалі, де немолоді тітоньки спокійно вправляються собі перед дзеркалом.

Verizon пропонує геймерам незнищенний ігровий контролер (але швидкий інтернет все ж краще)

Привернути увагу до своїх інтернет-послуг мережа Verizon Fios вирішила у найхарактерніший геймерський спосіб – потроливши всіх.

Львівські стартапери відтворять 3D-моделі втрачених пам’яток Львова

Львівські фахівці працюють на створенням нового виду туризму — інтерактивний туризм. Команда Chameleon Age відтворює 3D-моделі втрачених пам’яток Львова. Зокрема, ...

Вакцина робить світ відкритим. Google випустив новий життєствердний ролик

Google опублікував на YouTube ролик, який закликає людей вакцинуватися. Використовуючи пошукові запити Google, ролик наочно демонструє повернення країн та людей від ...

Пошуки кращого. Hyundai запускає кампанію на користь електрифікації автомобілів

Hyundai та агенція Innocean Berlin запустили європейську кампанію з метою сприяння електрифікації своїх автомобілів. Ролик для кампанії знято Себастьяном Штрассером, ...