«Каральний сигнал»: ДАІ Мумбаю проти шумового забруднення

В індійському місті Мумбай місцева служба ДАІ знайшла управу на водіїв, які люблять без приводу погудіти у клаксон. Для цього час стояння на світлофорі поставили у пряму залежність від рівня шумового забруднення.

Сигналь, скільки хочеш.
От тільки потім доведеться почекати.

Мумбай можна назвати одним із найгаласливіших міст у світі. І левова частка цього шуму припадає на сигнали автомобільних клаксонів.

В Мумбаї водії сигналять майже безперервно. Навіть тоді, коли на світлофорі взагалі-то ще червоне світло і рушати з місця не можна! Природно, що таке шумове забруднення створює у місті досить нездорові умови для життя. Щоб впоратися нарешті з цією галасливою навалою, ДАІ Мумбаю за допомогою агенції FCB Interface знайшла інноваційне рішення, яке було назване «Каральний сигнал» (The Punishing Signal).

«Каральний сигнал» проти шумового забруднення

Працює воно так. Спеціальні звукові лічильники, що вимірюють рівень децибел, були під’єднані до світлофорів Мумбаю. І коли цей рівень сягав 85 децибел, що вже небезпечно для здоров’я людини, таймер, що рахує секунди до перемикання світла на світлофорі, перезавантажувався. І відлік розпочинався знову. Відповідно, галасливі водії змушені були ще довше лишатися на місці, аж доки не засвоять свій урок. Таке от покарання: чим більше ти сигналиш – тим довше стоїш!

Мадхукар Пандей (Madhukar Pandey), комісар ДАІ Мумбаю зазначив: «Постійно сигналити клаксоном – це погана звичка та прояв недисциплінованості на дорозі. На жаль, чимало місцевих водіїв роблять саме це. Безперервні звуки клаксонів підвищують рівень шумового забруднення, шкодять барабанним перетинкам, впливають на серцевий ритм, спантеличують інших учасників дорожнього руху і призводять до стресу. З проблемою автомобільних гудків тут стикається кожен, але досі жодних заходів для боротьби з нею не вживалося. Цей невеличкий експеримент – лише один з багатьох, до яких вдається ДАІ Мумбаю, щоб встановити порядок на дорогах. Ми сподіваємося, що це спонукає жителів Мумбаю не тиснути щомиті на клаксон, а ситуація на дорогах стане тихішою і не такою напруженою».

Більше сигналиш – довше стоїш.

В рамках кампанії перші такі прилади були встановлені на найбагатолюдніших перехрестях Мумбаю. І, як можна побачити у ролику, водії сигналили, чекали й знову сигналили, допоки не усвідомили на власному гіркому досвіді, що весь цей галас аж ніяк не допоможе їм зрушити з місця.

Роббі Метью (Robby Mathew), креативний директор FCB Interface, пояснив їхній задум так: «Іноді батіг працює краще за пряник. Тому ми вирішили, що сигнал, який трішечки приструнив би водіїв і відучив їх без приводу тиснути на клаксон, буде хорошим рішенням».

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Мистецтво і фешн: український бренд LITKOVSKAYA представив спеціальну зйомку «Будинок художника»

Український модний бренд LITKOVSKAYA вивчає мистецтво крізь покоління у новому лукбуці колекції «Artisanal» та представляє спеціальну зйомку «Будинок художника». Творча ...

Grammarly створила перший анотований GEC-корпус української мови і виклала його у відкритий доступ

Компанія Grammarly, анонсувала створення та публікацію у відкритому доступі першого анотованого GEC-корпусу української мови. Компанія розробляє онлайн-сервіс на основі штучного ...

«Довго й нещасливо»: страхова компанія переінакшила віршик про Хитуна-Бовтуна

Partners Life планує анімувати ряд класичних дитячих віршиків, починаючи з Хитуна-Бовтуна, і перетворити їх на історії про фінансово хиткі ситуації.

Коли людей попросили намалювати кетчуп, вони намалювали Heinz

Більшість людей намалювали характерну пляшку кетчупу Heinz, хоча жоден з учасників експерименту не знав, що його ініційовано цим брендом.

Шість креативних кампаній, які завдячують своїм успіхом фанатам

Своїм розголосом кожна така кампанія завдячує саме суперфанатам. Це – приклад того, як можна активізувати та винагородити за лояльність своїх прихильників.

Британська компанія Moodbeam розробила браслет для визначення емоцій співробітників

Британська компанія Moodbeam розробила гаджет, який допоможе керівникам контролювати емоційний стан співробітників. Щоб передати дані, користувачу гаджету потрібно натиснути одну ...