«Каральний сигнал»: ДАІ Мумбаю проти шумового забруднення

В індійському місті Мумбай місцева служба ДАІ знайшла управу на водіїв, які люблять без приводу погудіти у клаксон. Для цього час стояння на світлофорі поставили у пряму залежність від рівня шумового забруднення.

Сигналь, скільки хочеш.
От тільки потім доведеться почекати.

Мумбай можна назвати одним із найгаласливіших міст у світі. І левова частка цього шуму припадає на сигнали автомобільних клаксонів.

В Мумбаї водії сигналять майже безперервно. Навіть тоді, коли на світлофорі взагалі-то ще червоне світло і рушати з місця не можна! Природно, що таке шумове забруднення створює у місті досить нездорові умови для життя. Щоб впоратися нарешті з цією галасливою навалою, ДАІ Мумбаю за допомогою агенції FCB Interface знайшла інноваційне рішення, яке було назване «Каральний сигнал» (The Punishing Signal).

«Каральний сигнал» проти шумового забруднення

Працює воно так. Спеціальні звукові лічильники, що вимірюють рівень децибел, були під’єднані до світлофорів Мумбаю. І коли цей рівень сягав 85 децибел, що вже небезпечно для здоров’я людини, таймер, що рахує секунди до перемикання світла на світлофорі, перезавантажувався. І відлік розпочинався знову. Відповідно, галасливі водії змушені були ще довше лишатися на місці, аж доки не засвоять свій урок. Таке от покарання: чим більше ти сигналиш – тим довше стоїш!

Мадхукар Пандей (Madhukar Pandey), комісар ДАІ Мумбаю зазначив: «Постійно сигналити клаксоном – це погана звичка та прояв недисциплінованості на дорозі. На жаль, чимало місцевих водіїв роблять саме це. Безперервні звуки клаксонів підвищують рівень шумового забруднення, шкодять барабанним перетинкам, впливають на серцевий ритм, спантеличують інших учасників дорожнього руху і призводять до стресу. З проблемою автомобільних гудків тут стикається кожен, але досі жодних заходів для боротьби з нею не вживалося. Цей невеличкий експеримент – лише один з багатьох, до яких вдається ДАІ Мумбаю, щоб встановити порядок на дорогах. Ми сподіваємося, що це спонукає жителів Мумбаю не тиснути щомиті на клаксон, а ситуація на дорогах стане тихішою і не такою напруженою».

Більше сигналиш – довше стоїш.

В рамках кампанії перші такі прилади були встановлені на найбагатолюдніших перехрестях Мумбаю. І, як можна побачити у ролику, водії сигналили, чекали й знову сигналили, допоки не усвідомили на власному гіркому досвіді, що весь цей галас аж ніяк не допоможе їм зрушити з місця.

Роббі Метью (Robby Mathew), креативний директор FCB Interface, пояснив їхній задум так: «Іноді батіг працює краще за пряник. Тому ми вирішили, що сигнал, який трішечки приструнив би водіїв і відучив їх без приводу тиснути на клаксон, буде хорошим рішенням».

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

TWIGA Ukraine поєднала Pepsi та Львів у новому лімітованому дизайні

TWIGA Ukraine поєднала Pepsi та Львів у новому лімітованому дизайні

Бренд Pepsi випустив нову лімітовану банку, присвячену одному з найгарніших міст України — Львову. Колекція була створена ексклюзивно для цього ...

2Crack від Roshen

Saatchi & Saatchi Ukraine перекусила «запару» у новому ролику

На перший погляд, це історія про новий ролик Saatchi & Saatchi Ukraine (входить до складу Publicis Groupe Ukraine) для бренду ...

Регіональна кампанія Uklon від IAMIDEA

Дозвіл на хуліганство. Регіональна кампанія Uklon від IAMIDEA

Нещодавно Uklon та IAMIDEA розказали всім про нову стратегію і ключове повідомлення: «Твій рух — твої правила». За результатами першої ...

crello

Створювати контент просто: Crello запускає глобальну бренд-кампанію

Crello, онлайн-редактор графіки для створення статичних та анімованих дизайнів, разом з маркетинговим агентством Fedoriv створили бренд-кампанію Design it your way. ...

Картонний вболівальник вирушає на пошуки пива у новій рекламі Bud Light

В цьому кумедному відео картонний вболівальник «Нью-Йорк Джаєнтс» раптом оживає і вирушає у епічний квест. Заради пива, звісно.

Страшенний вибір. Фокстрот показав у рекламі рімейк відомого фільму жахів

Для зйомок нового рекламного ролика бренд Фокстрот вирішив використати сюжет із популярного трилеру «Дзвінок» (The Ring) та відзняти одну з ...