Експеримент FCB Canada: чи можуть фізичні вправи покращити когнітивні здібності людей з синдромом Дауна

Американець Кріс Нікіч минулого року став першим спортсменом з синдромом Дауна, якому вдалося пройти триатлонне змагання Ironman. В ході цього змагання він проплив близько чотирьох кілометрів, проїхав 180 кілометрів на велосипеді та пробіг марафон – і все це менш, ніж за 17 годин. Тому не дивно, що саме він став обличчям ініціативи Mindsets, яка покликана з’ясувати, чи не є фізичні вправи дієвим способом покращити когнітивні здібності людей з синдромом Дауна.

Організація Canadian Down Syndrome Society та агенція FCB Canada вчора розпочала дослідження, присвячене зв’язку між фізичними та розумовими здібностями, яке має розвіяти упередження щодо того, чого здатні досягти люди з синдромом Дауна.

Батько спортсмена Нік Нікіч пригадує: «Коли Кріс готувався до участі в Ironman, ми стали помічати неймовірний прогрес у його когнітивних здібностях. Його пам’ять та соціальні навички покращилися, а повсякденні речі, з якими у нього раніше були проблеми, стали даватися йому набагато простіше. Його впевненість у собі також зросла. Результат був вражаючим».

Проєкт Mindsets був розроблений спільно з Університетом Англія Раскін та Posit Science. В основі його – концепція зв’язку фізичного та ментального тонусу для людей з синдромом Дауна. Ця концепція бере початок від численних історій про те, як регулярні фізичні вправи допомогли вдосконалити мислення людини.

А тепер цю ідею спробує перевірити глобальне дослідження, в якому візьмуть участь 200 людей впродовж восьми тижнів. Дієвість фізичних та розумових вправ буде вимірюватися за допомогою спеціального застосунка Mindsets. Після завершення цього експерименту, команда опублікує свої висновки. FCB Canada сподівається, що це допоможе зробити фізичну підготовку невіддільною частиною терапії для людей з синдромом Дауна.

Кому це адресовано

Більшість проведених в цьому напрямі експериментів охоплює ширшу групу людей, у яких проблеми з когнітивними здібностями. До того ж всі ці дослідження лишаються відомими переважно вченим колам, але не широкому загалу.

Тому ініціатива Mindsets має три цільові аудиторії. Перша – сама спільнота людей з синдромом Дауна та їх родини. Агенція сподівається переконати їх, що інтенсивніші фізичні навантаження будуть на користь їх як фізичному, так і розумовому здоров’ю. Лікарі та доглядальники – ще одна важлива категорія. Хоча деякі медики призначають своїм пацієнтам з синдромом Дауна фізичні вправи, однозначного доказу їх сприятливого впливу на когнітивні здібності немає. Третьою цільовою аудиторією є наукова спільнота, для якої цей проєкт може стати основою для подальших досліджень.

Джерело

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Creative Digest CIAU. Випуск #037

Добірка креативних рекрутингових кампаній. Інсайти з вебінару про контент-стратегію в SMM. Гумор у комунікації брендів. А також цікаві книги від ...

Віртуальна вишиванка: український бренд UkrLook розробив першу у світі колекцію цифрового етно-одягу

Український бренд UkrLook розробив і випустив першу у світі віртуальну колекцію етно-одягу. Про це для bit.ua розповіли творці бренду UkrLook. ...

Одеський кінофестиваль представив офіційний постер

12-й Одеський міжнародний кінофестиваль, який відбудеться з 14 до 21 серпня, представив офіційний постер. Оскільки цього року Україна святкуватиме 30-річчя незалежності ...

Деконструкція, біомімікрія, екоактивізм: як архітектура здатна протидіяти зміні клімату

Від принципів безвідходності та озеленення міст до лобіювання екологічних законопроєктів – ось десять способів, як архітектура може протидіяти зміні клімату.

Американська фотографиня задокументувала замасковані вежі мобільного зв’язку

В Америці замасковані вежі мобільного зв’язку часом прикидаються соснами, часом – кактусами, а іноді навіть хрестами на церкві.

Бренд Liquid Death допомагає надсилати пластикові пляшки туди, звідки вони беруться

Від думок про те, як можна применшити власний внесок у забруднення одноразовим пластиком, часом аж голова пухне. Тому бренд води ...