Агенція DIEVO долучилась до проєкту «Як я живу на твої гроші»

Агенція DIEVO, що входить до рекламно-комунікаційного холдингу NCG (Nostra Communications Group), долучилась до проєкту «Як я живу на твої гроші». Проєкт реалізує благодійний фонд «Таблеточки» задля збору за 1 місяць 1 мільйона гривень на лікування онкохворих дітей, підопічних фонду.

В Україні онкозахворювання щорічно діагностують у понад тисячі дітей. Проте у них є високі шанси на одужання, а значить — прожити довге життя, протягом якого здобути освіту і піти працювати, народити і виховати власних дітей, щодня отримувати нові враження, знайомства, любов, радощі і перемоги.

Дитячий рак може тривати роками. Іноді після примарного одужання рак повертається, і дитину можна вважати повністю здоровою лише якщо вона перейшла 5-річний рубіж, протягом якого онкологія більше не діагностувалася. Це гарантія того, що хворобу вдалося перемогти, і вона не повернеться.

За 8 років своєї роботи фонд «Таблеточки» допоміг понад 4000 дітей з онкологічними захворюваннями — за цей час було чимало історій дітей, які перейшли 5-річний рубіж. Історію саме такої дитини і можна почути у проєкті «Як я живу на твої гроші».

Digital-медійну кампанію з відеоролику про Артема, який одужав та перейшов 5-річний рубіж, а також веб-сторінки проєкту реалізує DIEVO. Агенція довела своєю пропозицією, що розуміє важливість проєкту для підопічних фонду «Таблеточки», а також найбільш ефективно пропрацювала таргетинг на аудиторії в рамках проведеного тендеру.

Креативні матеріали розроблені агентством Leo Burnett Ukraine і є частиною концепції «Далі буде». Кампанія триватиме з 25 травня до 25 червня. За цей період необхідно зібрати 1 000 000 гривень, і партнер Фонду подвоїть його — саме тому проєкт ще має назву «Мільйон подвійної сили».

Агенція DIEVO долучилась до проєкту «Як я живу на твої гроші»
Агенція DIEVO долучилась до проєкту «Як я живу на твої гроші»
Агенція DIEVO долучилась до проєкту «Як я живу на твої гроші»

На даний момент уже зібрано понад 700 тисяч гривень. Тому участь кожного зараз допоможе докласти вдвічі більше зусиль для боротьби з раком у дітей і реалізувати їхню мрію – жити.

Всі пожертви здійснюються на веб-сторінці проєкту.


А до Дня захисту дітей, який світ традиційно відзначає 1 червня, ми також зібрали глобальні соціальні кампанії, які привертають увагу до проблем та ситуацій, з якими миритися не можна: від примусової праці дітей до цькування в інтернеті.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Вікіпедія відзначає 20-річний ювілей (Інфографіка)

Двадцять років тому, 15 січня 2001 року, Джиммі Вейлз та Ларрі Сенгер запустили сайт під назвою «Вікіпедія» — мережевий інформаційний ...

Creative Digest CIAU. Випуск #022

Чао, креатори! На зв’язку Creative Digest! Вітаємо всіх з Новим роком! Сподіваємось, ви добре відпочили за зимові свята та надихнулися ...

Новорічна реклама без оленів від Bolt: кампанія з України здобула два золота Effie Awards Europe 2021

Новорічна реклама Bolt здобула два золота однієї з найавторитетніших європейських щорічних премій в галузі маркетингових комунікацій ― Effie Awards Europe ...

Ритейл та ескапізм: як мода і дизайн опановують віртуальний простір

Цифрова мода та віртуальний простір стають дедалі дивнішими, апелюючи до уяви та розмиваючи ті межі, у яких досі існував ритейл.

Експонати, які ще ніхто не бачив: британські музеї показують фото, у яких нуль переглядів

Щоразу, коли ви оновлюєте сторінку, перед вами постає нова, випадковим чином обрана фотографія музейного експонату, у якої не було жодного перегляду.

Новини від Cannes Lions: Левів буде вдвічі більше

Організатори Cannes Lions підтвердили, що цього року вручення Левів відбуватиметься, як зазвичай, протягом третього тижня червня 2021 року. Після перенесення минулорічних нагород журі ...