Агенція DIEVO долучилась до проєкту «Як я живу на твої гроші»

Агенція DIEVO, що входить до рекламно-комунікаційного холдингу NCG (Nostra Communications Group), долучилась до проєкту «Як я живу на твої гроші». Проєкт реалізує благодійний фонд «Таблеточки» задля збору за 1 місяць 1 мільйона гривень на лікування онкохворих дітей, підопічних фонду.

В Україні онкозахворювання щорічно діагностують у понад тисячі дітей. Проте у них є високі шанси на одужання, а значить — прожити довге життя, протягом якого здобути освіту і піти працювати, народити і виховати власних дітей, щодня отримувати нові враження, знайомства, любов, радощі і перемоги.

Дитячий рак може тривати роками. Іноді після примарного одужання рак повертається, і дитину можна вважати повністю здоровою лише якщо вона перейшла 5-річний рубіж, протягом якого онкологія більше не діагностувалася. Це гарантія того, що хворобу вдалося перемогти, і вона не повернеться.

За 8 років своєї роботи фонд «Таблеточки» допоміг понад 4000 дітей з онкологічними захворюваннями — за цей час було чимало історій дітей, які перейшли 5-річний рубіж. Історію саме такої дитини і можна почути у проєкті «Як я живу на твої гроші».

Digital-медійну кампанію з відеоролику про Артема, який одужав та перейшов 5-річний рубіж, а також веб-сторінки проєкту реалізує DIEVO. Агенція довела своєю пропозицією, що розуміє важливість проєкту для підопічних фонду «Таблеточки», а також найбільш ефективно пропрацювала таргетинг на аудиторії в рамках проведеного тендеру.

Креативні матеріали розроблені агентством Leo Burnett Ukraine і є частиною концепції «Далі буде». Кампанія триватиме з 25 травня до 25 червня. За цей період необхідно зібрати 1 000 000 гривень, і партнер Фонду подвоїть його — саме тому проєкт ще має назву «Мільйон подвійної сили».

Агенція DIEVO долучилась до проєкту «Як я живу на твої гроші»
Агенція DIEVO долучилась до проєкту «Як я живу на твої гроші»
Агенція DIEVO долучилась до проєкту «Як я живу на твої гроші»

На даний момент уже зібрано понад 700 тисяч гривень. Тому участь кожного зараз допоможе докласти вдвічі більше зусиль для боротьби з раком у дітей і реалізувати їхню мрію – жити.

Всі пожертви здійснюються на веб-сторінці проєкту.


А до Дня захисту дітей, який світ традиційно відзначає 1 червня, ми також зібрали глобальні соціальні кампанії, які привертають увагу до проблем та ситуацій, з якими миритися не можна: від примусової праці дітей до цькування в інтернеті.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Національний відбір на #ViralCreativeExpress 2021 розпочато

Клуб арт-директорів України ADC*UA запрошує всіх молодих креаторів взяти участь у Національному відборі на європейську програму ADC Europe — #ViralCreativeExpress ...

Сильвестр Сталлоне зніме фільм про братів Кличків

Сильвестр Сталлоне зніме фільм «Брати-легенди», присвячений Віталію та Володимиру Кличкам. Герой серіалу «Роккі» виступить режисером і сценаристом стрічки. Спочатку зйомки ...

Ogilvy Warsaw

Ogilvy Warsaw та Lego пропонують відбудувати нову Польщу

У межах глобального позиціонування Lego «Відбудуй світ» Ogilvy Warsaw створив локальну рекламну кампанію, спрямовану на нову зростаючу генерацію поляків. У ...

Depositphotos запустив новий онлайн-інструмент для зручної роботи з контентом

Міжнародний фотобанк Depositphotos запустив безкоштовний онлайн-інструмент для автоматичного видалення фонів, який не потребує навичок дизайну. Він працює на базі штучного ...

Автомобілебудівник Volvo назвав головний креш-тест

Креативна команда справді вирушила за Арктичне полярне коло, щоб зняти для Volvo відео про головний креш-тест сьогодення.

Врятувати кролика Ральфа: голлівудські зірки озвучили відео проти випробувань на тваринах

Тайка Вайтіті, Зак Ефрон, Олівія Манн та інші голлівудські зірки разом із Humane Society International виступили проти випробувань косметики на тваринах.