• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Агенція DIEVO долучилась до проєкту «Як я живу на твої гроші»

12 Червня, 2020
Час прочитання: 2 хв.
A A
Агенція DIEVO долучилась до проєкту «Як я живу на твої гроші»
Share on FacebookShare on Twitter

Агенція DIEVO, що входить до рекламно-комунікаційного холдингу NCG (Nostra Communications Group), долучилась до проєкту «Як я живу на твої гроші». Проєкт реалізує благодійний фонд «Таблеточки» задля збору за 1 місяць 1 мільйона гривень на лікування онкохворих дітей, підопічних фонду.

В Україні онкозахворювання щорічно діагностують у понад тисячі дітей. Проте у них є високі шанси на одужання, а значить — прожити довге життя, протягом якого здобути освіту і піти працювати, народити і виховати власних дітей, щодня отримувати нові враження, знайомства, любов, радощі і перемоги.

Дитячий рак може тривати роками. Іноді після примарного одужання рак повертається, і дитину можна вважати повністю здоровою лише якщо вона перейшла 5-річний рубіж, протягом якого онкологія більше не діагностувалася. Це гарантія того, що хворобу вдалося перемогти, і вона не повернеться.

За 8 років своєї роботи фонд «Таблеточки» допоміг понад 4000 дітей з онкологічними захворюваннями — за цей час було чимало історій дітей, які перейшли 5-річний рубіж. Історію саме такої дитини і можна почути у проєкті «Як я живу на твої гроші».

Digital-медійну кампанію з відеоролику про Артема, який одужав та перейшов 5-річний рубіж, а також веб-сторінки проєкту реалізує DIEVO. Агенція довела своєю пропозицією, що розуміє важливість проєкту для підопічних фонду «Таблеточки», а також найбільш ефективно пропрацювала таргетинг на аудиторії в рамках проведеного тендеру.

Креативні матеріали розроблені агентством Leo Burnett Ukraine і є частиною концепції «Далі буде». Кампанія триватиме з 25 травня до 25 червня. За цей період необхідно зібрати 1 000 000 гривень, і партнер Фонду подвоїть його — саме тому проєкт ще має назву «Мільйон подвійної сили».

Агенція DIEVO долучилась до проєкту «Як я живу на твої гроші»
Агенція DIEVO долучилась до проєкту «Як я живу на твої гроші»
Агенція DIEVO долучилась до проєкту «Як я живу на твої гроші»

На даний момент уже зібрано понад 700 тисяч гривень. Тому участь кожного зараз допоможе докласти вдвічі більше зусиль для боротьби з раком у дітей і реалізувати їхню мрію – жити.

Всі пожертви здійснюються на веб-сторінці проєкту.


А до Дня захисту дітей, який світ традиційно відзначає 1 червня, ми також зібрали глобальні соціальні кампанії, які привертають увагу до проблем та ситуацій, з якими миритися не можна: від примусової праці дітей до цькування в інтернеті.

Теги: благодійністьздоров'якреативсуспільствотаблеточки

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025
Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.