Агенція DIEVO долучилась до проєкту «Як я живу на твої гроші»

Агенція DIEVO, що входить до рекламно-комунікаційного холдингу NCG (Nostra Communications Group), долучилась до проєкту «Як я живу на твої гроші». Проєкт реалізує благодійний фонд «Таблеточки» задля збору за 1 місяць 1 мільйона гривень на лікування онкохворих дітей, підопічних фонду.

В Україні онкозахворювання щорічно діагностують у понад тисячі дітей. Проте у них є високі шанси на одужання, а значить — прожити довге життя, протягом якого здобути освіту і піти працювати, народити і виховати власних дітей, щодня отримувати нові враження, знайомства, любов, радощі і перемоги.

Дитячий рак може тривати роками. Іноді після примарного одужання рак повертається, і дитину можна вважати повністю здоровою лише якщо вона перейшла 5-річний рубіж, протягом якого онкологія більше не діагностувалася. Це гарантія того, що хворобу вдалося перемогти, і вона не повернеться.

За 8 років своєї роботи фонд «Таблеточки» допоміг понад 4000 дітей з онкологічними захворюваннями — за цей час було чимало історій дітей, які перейшли 5-річний рубіж. Історію саме такої дитини і можна почути у проєкті «Як я живу на твої гроші».

Digital-медійну кампанію з відеоролику про Артема, який одужав та перейшов 5-річний рубіж, а також веб-сторінки проєкту реалізує DIEVO. Агенція довела своєю пропозицією, що розуміє важливість проєкту для підопічних фонду «Таблеточки», а також найбільш ефективно пропрацювала таргетинг на аудиторії в рамках проведеного тендеру.

Креативні матеріали розроблені агентством Leo Burnett Ukraine і є частиною концепції «Далі буде». Кампанія триватиме з 25 травня до 25 червня. За цей період необхідно зібрати 1 000 000 гривень, і партнер Фонду подвоїть його — саме тому проєкт ще має назву «Мільйон подвійної сили».

Агенція DIEVO долучилась до проєкту «Як я живу на твої гроші»
Агенція DIEVO долучилась до проєкту «Як я живу на твої гроші»
Агенція DIEVO долучилась до проєкту «Як я живу на твої гроші»

На даний момент уже зібрано понад 700 тисяч гривень. Тому участь кожного зараз допоможе докласти вдвічі більше зусиль для боротьби з раком у дітей і реалізувати їхню мрію – жити.

Всі пожертви здійснюються на веб-сторінці проєкту.


А до Дня захисту дітей, який світ традиційно відзначає 1 червня, ми також зібрали глобальні соціальні кампанії, які привертають увагу до проблем та ситуацій, з якими миритися не можна: від примусової праці дітей до цькування в інтернеті.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Lions Live: речниця Bacardi радить шукати суперфанатів і деконструює фокус-групи

Компанія Bacardi останнім часом почала орієнтуватися на ті 10% аудиторії, які є її суперфанатами, а не на 90% людей, які становлять основну масу покупців.

TWIGA Ukraine поєднала Pepsi та Львів у новому лімітованому дизайні

TWIGA Ukraine поєднала Pepsi та Львів у новому лімітованому дизайні

Бренд Pepsi випустив нову лімітовану банку, присвячену одному з найгарніших міст України — Львову. Колекція була створена ексклюзивно для цього ...

Нарбут

Вийшла друком книга «Нарбут» з унікальною обкладинкою кожного примірника в накладі

Вийшла друком книга «Нарбут» — перша книга в Україні, кожний екземпляр якої має унікальну обкладинку, згенеровану алгоритмом. Дизайн книжки та ...

2Crack від Roshen

Saatchi & Saatchi Ukraine перекусила «запару» у новому ролику

На перший погляд, це історія про новий ролик Saatchi & Saatchi Ukraine (входить до складу Publicis Groupe Ukraine) для бренду ...

Регіональна кампанія Uklon від IAMIDEA

Дозвіл на хуліганство. Регіональна кампанія Uklon від IAMIDEA

Нещодавно Uklon та IAMIDEA розказали всім про нову стратегію і ключове повідомлення: «Твій рух — твої правила». За результатами першої ...

Підсумки першого дня Lions Live від Ани Анджелік, однієї з найвпливовіших CMO світу

Підсумки першого дня Lions Live було підведено Аною Анджелік, яка назвала п’ять ключових інсайтів, які варто винести для себе з понеділкових сесій Lions Live.