Агенція DIEVO, що входить до рекламно-комунікаційного холдингу NCG (Nostra Communications Group), долучилась до проєкту «Як я живу на твої гроші». Проєкт реалізує благодійний фонд «Таблеточки» задля збору за 1 місяць 1 мільйона гривень на лікування онкохворих дітей, підопічних фонду.
В Україні онкозахворювання щорічно діагностують у понад тисячі дітей. Проте у них є високі шанси на одужання, а значить — прожити довге життя, протягом якого здобути освіту і піти працювати, народити і виховати власних дітей, щодня отримувати нові враження, знайомства, любов, радощі і перемоги.
Дитячий рак може тривати роками. Іноді після примарного одужання рак повертається, і дитину можна вважати повністю здоровою лише якщо вона перейшла 5-річний рубіж, протягом якого онкологія більше не діагностувалася. Це гарантія того, що хворобу вдалося перемогти, і вона не повернеться.
За 8 років своєї роботи фонд «Таблеточки» допоміг понад 4000 дітей з онкологічними захворюваннями — за цей час було чимало історій дітей, які перейшли 5-річний рубіж. Історію саме такої дитини і можна почути у проєкті «Як я живу на твої гроші».
Digital-медійну кампанію з відеоролику про Артема, який одужав та перейшов 5-річний рубіж, а також веб-сторінки проєкту реалізує DIEVO. Агенція довела своєю пропозицією, що розуміє важливість проєкту для підопічних фонду «Таблеточки», а також найбільш ефективно пропрацювала таргетинг на аудиторії в рамках проведеного тендеру.
Креативні матеріали розроблені агентством Leo Burnett Ukraine і є частиною концепції «Далі буде». Кампанія триватиме з 25 травня до 25 червня. За цей період необхідно зібрати 1 000 000 гривень, і партнер Фонду подвоїть його — саме тому проєкт ще має назву «Мільйон подвійної сили».
На даний момент уже зібрано понад 700 тисяч гривень. Тому участь кожного зараз допоможе докласти вдвічі більше зусиль для боротьби з раком у дітей і реалізувати їхню мрію – жити.
Всі пожертви здійснюються на веб-сторінці проєкту.
А до Дня захисту дітей, який світ традиційно відзначає 1 червня, ми також зібрали глобальні соціальні кампанії, які привертають увагу до проблем та ситуацій, з якими миритися не можна: від примусової праці дітей до цькування в інтернеті.