Напередодні глобального онлайн-фестивалю Creative Week 2021, який відбудеться 7–11 червня, організація The One Club for Creativity оголосила креативні кампанії, що перемогли в конкурсах The One Show 2021 та ювілейному 100-му ADC Annual Awards, здобувши нагороди Best of Discipline.
Всіх переможців ADC Annual Awards буде названо 9 червня, в рамках програми Creative Week 2021. А повний список переможців The One Show 2021 стане відомим 10 червня.
Кампанії-переможці буде докладніше розглянуто під час Creative Week 2021 в ході дискусії, яка проводитиметься віртуально креативними командами та учасниками журі.
The One Show 2021
Окремо варто зазначити, що агенція AMV BBDO London здобула цього року аж шість перемог в різних категоріях Best of Discipline.
Всі ці перемоги принесли їй кампанії для Essity Bodyform/Libresse. В трьох категоріях перемогла кампанія #wombstories (Branded Entertainment, Moving Image Craft і Music & Sound Craft), ще в двох – #painstories (Creative Use of Data та Digital Craft), а #wombpainstories була визнана кращою в категорії Integrated.
Завдяки кампанії Michelob ULTRA Courtside для Michelob ULTRA, Microsoft і the NBA агенція FCB New York здобула три перемоги в категоріях Experiential & Immersive, Interactive & Online та Out of Home.
Ще дві перемоги, обидві за кампанію True Name для Mastercard, було присуджено агенції McCann New York в категоріях IP & Products і Public Relations.
Серед інших переможців Best of Discipline на конкурсі The One Show 2021 бачимо такі кампанії:
- Creative Effectiveness: Back to School Essentials (BBDO New York, Sandy Hook Promise)
- Design: Boards of Change (FCB Chicago, міська адміністрація Чикаго)
- Direct Marketing: Donation Dollar (Saatchi&Saatchi Australia Southbank, The Royal Australian Mint)
- Film: You Love Me (Translation Brooklyn, Beats by Dr. Dre)
- Health, Wellness & Pharma: The Unfinished Votes (McCann Health New York, Change the Ref)
- In-House: Emergency Bikes (Ecox Paris, Wunderman Thompson Paris)
- Mobile: Best Enjoyed Vertically (DDB Chicago, Starburst Swirlers)
- Print: The New National Anthem Edition (Impact BBDO Dubai, газета An Nahar)
- Radio: A New Jingle for a New Era (Edelman New York, Good Humor)
- Social Media: The OREO Doomsday Vault (The Community Miami, Mondelez/Oreo)
Всі креативні команди, яким належать кампанії-переможці The One Show 2021, візьмуть участь в обговоренні своїх робіт 10 червня в рамках програми Creative Week 2021. Для всіх креативників це стане чудовою нагодою дізнатися, як саме ці кампанії створювалися і чому судді визнали їх гідними нагороди Best of Discipline.
ADC Annual Awards 2021
Тут першість належить агенціям INGO Stockholm/DAVID Miami/Publicis Bucharest та інхауз-команді Spotify, які здобули по дві перемоги Best of Discipline. INGO Stockholm ці перемоги були присуджені за кампанію Moldy Whopper в категоріях Advertising та Integrated, а інхауз-креативникам Spotify – за Alone With Me в категоріях Interactive та, відповідно, In–House.
Повний список переможців Best of Discipline на 100-му конкурсі ADC Annual Awards є таким:
- Advertising: Moldy Whopper (INGO Stockholm/DAVID Miami/Publicis Bucharest, Burger King)
- Brand/Communication Design: Museum of Thousands of Names (DADADA Studio/Rosencrantz & Guildenstern Vilnius, Warsaw Ghetto Museum)
- Experiential Design: The Uncensored Library (DDB Germany Berlin/MediaMonks Hilversum/Blockworks London, Reporters Without Borders)
- Fashion Design: The Spomeniks (Yuzhao Huang London)
- Illustration: Say Their Names (Kadir Nelson, The New Yorker)
- In-House: Alone With Me (Spotify In-House New York, Spotify USA)
- Integrated: Moldy Whopper (INGO Stockholm/DAVID Miami/Publicis Bucharest, Burger King)
- Interactive: Alone With Me (Spotify In-House New York, Spotify USA)
- Motion/Film/Gaming Craft: #ENDviolence – More Than A Mark (BBDO Group Germany Dusseldorf/BWGTBLD Berlin, UNICEF Deutschland)
- Packaging Design: Untouched by Light (Bruketa&Zinic&Grey Zagreb, Radgonske Gorice)
- Photography: Democracy by Mail (The New York Times Magazine)
- Publication Design: Breonna Taylor Cover (Condé Nast, Vanity Fair)
- Product Design: True Name (McCann New York/JSM Music New York/Hungry Man Los Angeles, Mastercard)
- Spatial Design: Musée Atelier Audemars Piguet (Atelier Brückner Stuttgart, Audemars Piguet)
- Typography: Kūtu / Nest Mural (Ben Johnston, Start India)
Серед креативних команд, які виступатимуть 9 червня під час ADC Annual Awards 2021, вже підтвердили свою участь переможці категорій Publication Design, Illustration, Typography та Spatial Design.
Чого можна очікувати від Creative Week 2021
Під слоганом «Поєднуй. Провокуй. Надихай» Creative Week 2021 об’єднає в собі церемонії вручення нагород The One Show 2021, ADC Annual Awards 2021, Young Ones Student Awards і Type Directors Club. На відвідувачів чекають численні воркшопи та дискусії, а також Creative unConference, яка триватиме впродовж одного дня.
Зокрема, увазі відвідувачів пропонуються:
- П’ять сесій від компанії Epic Games про креатив, VFX, кінематограф та інтерактивні заходи в індустрії відеоігор;
- Поради від Health Pharm та McCann Health щодо реклами в сфері охорони здоров’я;
- Global Media Talks, в ході яких рекламні видання з 10 різних країн обговорюватимуть тренди в креативі;
- Віртуальні візити до офісів провідних рекламних агенцій та дизайнерських студій;
- Саміт освітян, аналіз портфоліо, рекрутингові сесії та багато іншого.
Реєстрацію та продаж квитків на Creative Week 2021 наразі відкрито. Ціна квитка варіюється залежно від регіону, щоб зробити цей фестиваль доступнішим для креативників з усього світу. А контент, присвячений врученню нагород, буде доступним безкоштовно.