Австралійський монетний двір карбує «долари на благодійність»

На одній стороні нової австралійської монети номіналом в один долар викарбуване зображення королеви Єлизавети ІІ. А на другій – слова «Долар на благодійність: віддайте, щоб допомогти іншим» (Donation Dollar: Give to help others).

Це – перша така монета у світі. Її, звісно, можна витратити, як і будь-яку іншу. Але головне її призначення – бути пожертвуваною на допомогу тим, хто цього потребує. Дизайн цієї монети було розроблено в ході творчої колаборації між агенцією Saatchi & Saatchi та численними некомерційними організаціями Австралії. Королівський австралійський монетний двір випустить 25 мільйонів таких монет – по одній на кожного австралійця. Наразі з цієї кількості було викарбувано вже 3,5 мільйони.

У такий спосіб уряд Австралії прагне заохотити людей робити благодійні пожертви безпосередньо. Наприклад, просто взяти й віддати таку монету комусь із людей, які через стихійні лиха опинилися без даху над головою. Та й взагалі «долари на благодійність» мають нагадати людям, як важливо допомагати іншим. Навіть якщо ви не можете дати багато.

Біда не ходить одна

Пандемія прийшла в Австралію одразу після катастрофічного сезону пожеж у січні 2020 року. Як наслідок, ця країна зараз вперше за останні тридцять років зіткнулася з рецесією. І, як це відбувається і в інших країнах, найсильніше це вдарило по благодійних організаціях. Прогнозується, що в Австралії впродовж наступних двох років обсяги благодійних внесків впадуть на 18%.

Під час прес-релізу Зед Сеселя, заступник міністра фінансів з питань благодійності, заявив: «Ми знаємо, що цього року багато австралійців переживають скрутні часи через пандемію COVID-19. І ці економічні проблеми не оминули й 57 тисяч благодійних та некомерційних організацій Австралії. Тому, у той час як ми продовжуємо боротися з пандемією, ми вирішили запустити довгостроковий проєкт Donation Dollar. Сподіваємося, він нагадає австралійцям про дуже просту ідею: якщо ви можете дозволити собі зробити благодійну пожертву – зробіть її, будь ласка».

Згідно з підрахунками уряду, якщо кожен австралієць хоч раз на місяць пожертвує один долар на благодійність, благодійні внески зростуть на 300 мільйонів доларів на рік. Чим довше долари на благодійність перебуватимуть в обігу, тим сильніше стиратиметься зелена фарба в центрі монети, відкриваючи золоті «кола на воді». Це символізує те, що навіть маленька добра справа здатна лишити по собі чималий слід.

Джерело

Читайте також: деякі закономірності дизайну паперових грошей та універсальна світова банкнота.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Ребрендинг для чаю grace від banda

banda розробили нову бренд-стратегію та оновили айдентику для чаю grace. Не новачка на українському ринку чаїв потрібно було повернути у ...

Як страховики доять клієнтів: агенція Zulu Alpha Kilo показує метафору, яку важко ігнорувати

Реклама від агенції Zulu Alpha Kilo для платформи RATESDOTCA, де можна порівняти вартість страхових полісів, врізається у пам’ять надовго. Видовище ...

Літнім людям є що розповісти: Cadbury ділиться історіями і закликає спілкуватися

Cadbury і благодійна організація Age UK вирішили нагадати всім, що чимало людей, на жаль, так і залишаються на самоті навіть після локдауну.

У Києві з’явилися постери, що закликають місцян звернути увагу на масове отруєння собак

Після зафіксованих масових отруєнь собак у центрі Києва креативна агенція ANGRY Agency розробила серію постерів, що закликають місцян звернути увагу ...

Людство + технології — разом ми зможемо! Нова світова кампанія Vodafone

Vodafone оновлює своє позиціонування на світовому ринку, головною ідеєю якого є те, чого може досягти людський дух, поєднавшись із технологіями. ...

WOG випустила LOL-комбо пропозиції, які придумали клієнти

До 1 квітня мережа АЗК WOG випустила серію постерів із наборами LOL-комбо. Авторами таких наборів WOG стали самі клієнти. «Ми ...