Австралійський монетний двір карбує «долари на благодійність»

На одній стороні нової австралійської монети номіналом в один долар викарбуване зображення королеви Єлизавети ІІ. А на другій – слова «Долар на благодійність: віддайте, щоб допомогти іншим» (Donation Dollar: Give to help others).

Це – перша така монета у світі. Її, звісно, можна витратити, як і будь-яку іншу. Але головне її призначення – бути пожертвуваною на допомогу тим, хто цього потребує. Дизайн цієї монети було розроблено в ході творчої колаборації між агенцією Saatchi & Saatchi та численними некомерційними організаціями Австралії. Королівський австралійський монетний двір випустить 25 мільйонів таких монет – по одній на кожного австралійця. Наразі з цієї кількості було викарбувано вже 3,5 мільйони.

У такий спосіб уряд Австралії прагне заохотити людей робити благодійні пожертви безпосередньо. Наприклад, просто взяти й віддати таку монету комусь із людей, які через стихійні лиха опинилися без даху над головою. Та й взагалі «долари на благодійність» мають нагадати людям, як важливо допомагати іншим. Навіть якщо ви не можете дати багато.

Біда не ходить одна

Пандемія прийшла в Австралію одразу після катастрофічного сезону пожеж у січні 2020 року. Як наслідок, ця країна зараз вперше за останні тридцять років зіткнулася з рецесією. І, як це відбувається і в інших країнах, найсильніше це вдарило по благодійних організаціях. Прогнозується, що в Австралії впродовж наступних двох років обсяги благодійних внесків впадуть на 18%.

Під час прес-релізу Зед Сеселя, заступник міністра фінансів з питань благодійності, заявив: «Ми знаємо, що цього року багато австралійців переживають скрутні часи через пандемію COVID-19. І ці економічні проблеми не оминули й 57 тисяч благодійних та некомерційних організацій Австралії. Тому, у той час як ми продовжуємо боротися з пандемією, ми вирішили запустити довгостроковий проєкт Donation Dollar. Сподіваємося, він нагадає австралійцям про дуже просту ідею: якщо ви можете дозволити собі зробити благодійну пожертву – зробіть її, будь ласка».

Згідно з підрахунками уряду, якщо кожен австралієць хоч раз на місяць пожертвує один долар на благодійність, благодійні внески зростуть на 300 мільйонів доларів на рік. Чим довше долари на благодійність перебуватимуть в обігу, тим сильніше стиратиметься зелена фарба в центрі монети, відкриваючи золоті «кола на воді». Це символізує те, що навіть маленька добра справа здатна лишити по собі чималий слід.

Джерело

Читайте також: деякі закономірності дизайну паперових грошей та універсальна світова банкнота.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Nebo ideas agency и магия кофе «Чорна Карта»

Nebo ideas agency выпустило новый магический ролик для бренда «Чорна Карта». В нем креативщики решили показать историю одного дворика итальянского ...

Сміття та футболки на все життя: що продавали британські екоініціативи у Чорну п’ятницю 2020

Ці три екоініціативи у Чорну п’ятницю 2020 скористалися нагодою привернути увагу до пластикового забруднення, вуглецевих викидів та вимирання диких тварин.

https://creativity.ua/wp-content/uploads/2020/11/Hotspot-Commercial-Just-Dont-2-scaled.jpgDon’t come to Hotspot. Вчителі не радять йти до своєї школи

Don’t come to Hotspot. Вчителі не радять йти до своєї школи

Arriba! створила ролик школи англійської мови Hotspot School of English, в якому відкрито заявила, в яких випадках не варто йти ...

На хвороби нема часу: Санофі в Україні та Publicis Ukraine нагадали українцям про важливість вакцинації

Publicis Ukraine створила для Санофі в Україні, зокрема для напряму вакцин Санофі Пастер, кампанію, що нагадує українцям про важливість вакцинації ...

Українські зірки закликають вийти з кола насильства: кампанія від UNFPA

Українські зірки закликають вийти з кола насильства: кампанія від UNFPA

Фонд ООН у галузі народонаселення UNFPA разом з рекламною агенцією Skykillers та командою Shootgroup створили проєкт, націлений на боротьбу з ...

Видання The Drum назвало кращу зовнішню рекламу 2020

Для зовнішньої реклами 2020 рік видався особливо складним, але вона лишається престижною та креативною сферою, не поступаючись діджитал своїми позиціями.