Австралійський монетний двір карбує «долари на благодійність»

На одній стороні нової австралійської монети номіналом в один долар викарбуване зображення королеви Єлизавети ІІ. А на другій – слова «Долар на благодійність: віддайте, щоб допомогти іншим» (Donation Dollar: Give to help others).

Це – перша така монета у світі. Її, звісно, можна витратити, як і будь-яку іншу. Але головне її призначення – бути пожертвуваною на допомогу тим, хто цього потребує. Дизайн цієї монети було розроблено в ході творчої колаборації між агенцією Saatchi & Saatchi та численними некомерційними організаціями Австралії. Королівський австралійський монетний двір випустить 25 мільйонів таких монет – по одній на кожного австралійця. Наразі з цієї кількості було викарбувано вже 3,5 мільйони.

У такий спосіб уряд Австралії прагне заохотити людей робити благодійні пожертви безпосередньо. Наприклад, просто взяти й віддати таку монету комусь із людей, які через стихійні лиха опинилися без даху над головою. Та й взагалі «долари на благодійність» мають нагадати людям, як важливо допомагати іншим. Навіть якщо ви не можете дати багато.

Біда не ходить одна

Пандемія прийшла в Австралію одразу після катастрофічного сезону пожеж у січні 2020 року. Як наслідок, ця країна зараз вперше за останні тридцять років зіткнулася з рецесією. І, як це відбувається і в інших країнах, найсильніше це вдарило по благодійних організаціях. Прогнозується, що в Австралії впродовж наступних двох років обсяги благодійних внесків впадуть на 18%.

Під час прес-релізу Зед Сеселя, заступник міністра фінансів з питань благодійності, заявив: «Ми знаємо, що цього року багато австралійців переживають скрутні часи через пандемію COVID-19. І ці економічні проблеми не оминули й 57 тисяч благодійних та некомерційних організацій Австралії. Тому, у той час як ми продовжуємо боротися з пандемією, ми вирішили запустити довгостроковий проєкт Donation Dollar. Сподіваємося, він нагадає австралійцям про дуже просту ідею: якщо ви можете дозволити собі зробити благодійну пожертву – зробіть її, будь ласка».

r10 218 4245 2611 w1200 h678 fmax 1 - Австралійський монетний двір карбує «долари на благодійність»

Згідно з підрахунками уряду, якщо кожен австралієць хоч раз на місяць пожертвує один долар на благодійність, благодійні внески зростуть на 300 мільйонів доларів на рік. Чим довше долари на благодійність перебуватимуть в обігу, тим сильніше стиратиметься зелена фарба в центрі монети, відкриваючи золоті «кола на воді». Це символізує те, що навіть маленька добра справа здатна лишити по собі чималий слід.

Джерело

Читайте також: деякі закономірності дизайну паперових грошей та універсальна світова банкнота.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Креативна агенція IAMIDEA створила нову комунікацію для «Будинку Іграшок»

Креативна агенція IAMIDEA створила нову комунікацію для «Будинку Іграшок»

За певний час «Будинок іграшок» став місцем вибору подарунків дітям переважно за великої, особливої нагоди. При цьому асортимент товарів величезний ...

Під стінами Верховної Ради встановили мистецьку інсталяцію «Йдеш у політику не одна»

Під Верховною Радою встановили лабіринт, який відтворює шлях жінок у політику. Подія відбулась у рамках запуску кампанії з підтримки гендерної ...

Діджиталізація білбордів: 10 прикладів інтерактивної digital outdoor реклами

Діджиталізація білбордів та їх широке застосування в маркетингу – не випадкова тенденція в умовах наростання популярності соцмереж та цифрових технологій.

Шість кампаній, що показують, як можна говорити на гострі соціальні теми

Як переконати людей замислитися про власну громадянську позицію за допомогою сторітелінгу, що висвітлює гострі соціальні проблеми.

У Великобританії обговорюють впровадження повітряних трас для дронів

Великобританія розпочала роботу над проєктом, який, цілком імовірно, приведе до створення першого в світі повітряного коридору для комерційних дронів.

Акцент на ефективність: як TWIGA Ukraine креативила для Effie Awards Ukraine

Цьогоріч премії для маркетологів та рекламістів Effie Awards Ukraine виповнюється 15 років. До річниці комунікаційна група TWIGA Ukraine підготувала промокампанію, ...