Нагадуємо, через пандемію COVID-19 Міжнародний фестиваль креативності «Каннські Леви» скасували. Замість цього організатори запросили світову креативну спільноту на безкоштовний онлайн-захід LIONS Live. Протягом п’яти днів лідери бізнесу та легенди креативної тусовки обговорювали те, що чекає на індустрію після пандемії COVID-19. Контент-серія At Home With… була присвячена розповідям про пошук натхнення й мотивації. А в серії CMOSpotlight, спонсорованій журналом The Economist, провідні маркетинг-директори розповіли, як їм працюється на карантині та чи справді світ маркетингу зміниться назавжди. Детальніше про програму заходу можна прочитати тут.
Редакція creativity.ua слідкувала за трансляцією і робила нотатки найцікавішого та найкориснішого. Якщо ви пропустили наші випуски — ми зібрали всі матеріали в дайджест LIONS Live.
Presidents’ Briefings
Дайджест LIONS Live ми почнемо із добірок інсайтів від голів журі деяких категорій Cannes Lions.
Щороку на Фестивалі голови журі у кожній з категорій розпочинають роботу з брифінгу для своїх колег. У ході цього брифінгу визначаються головні принципи, за якими мають оцінюватися конкурсні роботи. Цього року обговорення щодо оцінювання робіт на Фестивалі 2021-го пройшло в рамках серії Presidents’ Briefings на LIONS Live. Саймон Кук, виконавчий директор Cannes Lions, запросив голів журі таких категорій:
- Creative Business Transformation
- Creative Effectiveness
- Titanium Lions
- Outdoor Lions
- Film Lions
Creative Business Transformation
Креативний директор Isobar Рональда Нг, який очолить журі категорії Creative Business Transformation на Фестивалі наступного року, пояснив, які тренди, на його думку, варті особливої уваги. А також назвав ряд робіт-лауреатів Cannes Lions, що свого часу здійснили справжню креативну трансформацію, задавши високу планку для нинішніх номінантів у цій категорії.
Читати матеріал за посиланням.
Creative Effectiveness
Наступного року на Фестивалі Cannes Lions на журі чекає подвійний обсяг робіт, адже їм доведеться оцінювати креативні кампанії за два роки. В категорії Creative Effectiveness суддівську комісію очолить Енн Мухерджі, гендиректорка компанії-виробника алкогольних напоїв Pernod Ricard. Під час LIONS Live вона розповіла, що, на її думку, є головним для цієї категорії, чим просто хороша креативна робота відрізняється від дійсно чудової, та про що мусять не забувати учасники журі Creative Effectiveness в ході оцінювання робіт.
Читати матеріал за посиланням.
Titanium Lions
Сьюзен Кредл, креативна директорка FCB, яка наступного року очолюватиме журі Titanium Lions, зізналася: до того, як їй вперше (ще кілька років тому) випала можливість увійти до складу суддівської комісії, вона вважала, що номінація Titanium стосується насамперед технологічних інновацій. Але, як вона усвідомлює зараз, головне тут не технології. Головне — це побачити той шлях, який необхідно обрати всій індустрії.
Читати матеріал за посиланням.
Outdoor Lions
Луїс Санчес, креативний директор AlmapBBDO, який наступного року очолить журі Outdoor Lions на Фестивалі в Каннах, поділився з креативною спільнотою своїми думками щодо того, як суддівська комісія має оцінювати креативні кампанії в цій категорії.
Читати матеріал за посиланням.
Film Lions
Варто пригадати, що в далекому 1954 році, коли Фестиваль Cannes Lions проводився вперше (тоді ще у Венеції), він розглядав лише рекламу у кіно та на телебаченні. Наступного року журі Film Lions очолить Річард Брім, креативний директор агенції adam&eveDDB (яка була проголошена Агенцією десятиліття у Європі). І в нього є дуже чітка триступенева система оцінювання креативних робіт.
Читати матеріал за посиланням.
Дослідження від WARC
Експерти-маркетологи Джеймс Гарман та Пітер Філд (Peter Field) представили результати свого нового дослідження, присвяченого креативній ефективності, яке було проведене для Cannes Lions та WARC. У ході цього глобального дослідження було розглянуто майже 5000 кейсів за період з 2011 по 2019 рік (зокрема усі переможці категорії Creative Effectiveness), що робить його одним із наймасштабніших у світі. В результаті цього дослідження маркетологи представили універсальну концепцію шести сходинок креативної ефективності.
Читати матеріал за посиланням.
Пандемія змусила бренди всіх категорій значно пришвидшити перехід до електронної комерції. Але тут постає питання: як вплинуть такі довгострокові зміни на ефективність використання маркетингового бюджету? Відповідь спробував дати у своїй доповіді Девід Тілтман, віцепрезидент платформи WARC. Спостерігаючи за змінами, які зараз відбуваються у сфері комерції, Девід Тілтман виокремив три основні тенденції.
Читати матеріал за посиланням.
Гендерна рівність у рекламі
Культура завжди визначалася тими історіями, які ми розповідаємо. В цьому контексті реклама — це історії, в які вкладають мільярди, щоб гарантувати: вони будуть почутими. А отже, рекламістам під силу змінити те, що суспільство вважає прийнятним, нормальним та ставить за взірець для інших. Те, що ми бачимо, здатне змінити наш світогляд. Тому команда компанії Diageo переконана, що гендерну рівність можна зробити нормою суспільства за допомогою того, що компанії показують в рекламі та кому доручають створювати креативні кампанії. І ділиться уроками, які винесла для себе, намагаючись досягти гендерної рівності в рекламі.
Читати матеріал за посиланням.
AR/VR і сторітеллінг
Багато хто зазначав, що в той час, як діджитал-реклама переживає злет, креативний сторітелінг відступає на другий план. Але директор з інновацій в Unity Technologies та першопроходець у сфері VR та AR Тоні Парізі переконаний: імерсивні технології — ось що приведе сторітелінг до відродження. І все це відкриває перед маркетологами неймовірні перспективи в найближчі роки. Дайджест LIONS Live завершує добірка трендів, які обіцяють у довгостроковій перспективі разючі зміни та справжній переворот у тому, як рекламісти розповідають свої історії.
Читати матеріал за посиланням.