Визначено кращі агенції десятиліття за рейтингами Cannes Lions

На зламі десятиліть організатори Cannes Lions оприлюднили свій рейтинг агенцій, які найкраще себе показали протягом минулих десяти років: створювали кампанії, що входили до шортлистів Фестивалю та здобували Левів. Загалом було присуджено шість регіональних нагород («Агенція десятиліття») та шість глобальних.

Глобальна агенція десятиліття + Агенція десятиліття: Латинська Америка

Впродовж минулого десятиліття 96 агенцій, які представляли 26 країн, потрапляли у рейтингу до топ-20. І найбільш стабільними успіхами тут може похвалитися агенція AlmapBBDO São Paulo, яка здобула титул Глобальної агенції десятиліття за рейтингами Cannes Lions. В період з 2010 до 2017 року її щороку можна було побачити в топ-10, а тричі вона посідала перше місце.

Це десятиліття вона розпочала з Гран-прі й доповнила свою колекцію 23 золотими, 39 срібними та 79 бронзовими Левами (загалом 142).

В рейтингах Латиноамериканського регіону вона щороку опинялася в першій десятці і п’ять разів посідала перше місце, створюючи визначні рекламні кампанії для Billboard, Getty Images та Volkswagen.

Незалежна агенція десятиліття + Агенція десятиліття: Північна Америка

Для агенції Wieden+Kennedy Portland, відзначеної як Незалежна агенція десятиліття, це були успішні десять років, з яких вона чотири рази піднімалася на перше місце в рейтингу (зокрема, і в 2019) і жодного разу не опускалася нижче п’ятого.

За ці десять років до її колекції винагород увійшли: 6 Гран-прі, 36 золотих, 49 срібних та 62 бронзових Леви, а також по 2 винагороди у категоріях Creative Effectiveness Lions та Titanium Lions.

Цей регіональний офіс Wieden+Kennedy в США став Агенцією десятиліття в Північній Америці. І принаймні частиною свого успіху Wieden+Kennedy Portland завдячує своїй плідній колаборації з Nike та Old Spice.

Агенція десятиліття: Європа

Хоча агенція adam&eveDDB London вперше з’явилася в рейтингах лише в 2013 році, вона швидко надолужила цей час, не опускаючись нижче другого місця впродовж 2014–2018 років і здобувши титул Агенції десятиліття у Європі.

Ця агенція створила цілий ряд видовищних кампаній для різдвяних проєктів мережі John Lewis і загалом за ці роки здобула 8 Гран-прі, 27 золотих, 46 срібних і 59 бронзових Леви та Creative Effectiveness Lion.

Агенція десятиліття: Азія

Оскільки агенцію Dentsu Inc. Tokyo вісім разів за ці десять років проголошували азійською Агенцією року (і ще двічі вона фінішувала на другому місці), нікого не здивувало, що звання азійської Агенції десятиліття також дісталося їй.

Міцне партнерство з компанією Honda зробило значний внесок у зібрану нею за ці десять років колекцію з 127 Левів, серед яких 60 бронзових, 40 срібних, 24 золотих, 2 Гран-прі та Titanium Lion.

Агенція десятиліття: Близький Схід та Африка

У цьому регіоні Агенцією десятиліття стала VMLY&R Dubai, яка за винятком 2015 року постійно здобувала місце у топ-10 (двічі – перше). Завдяки своїй співпраці з Interreligious Council of Bosnia and Herzegovina вона два роки поспіль здобувала золотих Левів за кампанії, які допомогли показати християнам та мусульманам, що спільного у них більше, ніж відмінного.

За ці десять років творчий доробок агенції було відзначено 44 Левами (9 золотих, 17 срібних та 18 бронзових).

Агенція десятиліття: Тихоокеанський регіон

Colenso BBDO Auckland стала Агенцією десятиліття в Тихоокеанському регіоні, тримаючись весь цей час у першій десятці й чотири рази посівши перше місце у рейтингу.

Загалом вона здобула 24 золотих, 28 срібних та 42 бронзових Леви, а також Гран-прі, Creative Effectiveness Lion та Titanium Lion. Особливо успішними виявилися її кампанії для Heineken, Pedigree та Fonterra.

Холдингова компанія десятиліття

Холдинговою компанією, чиї агенції набрали найбільше балів за свої креативні роботи, що увійшли до коротких списків та були відзначені винагородами Cannes Lions, стала WPP.

Цю винагороду заснували у 2011 році, і WPP стала її першим лауреатом. Відтоді вона ще шість разів ставала Холдинговою компанією року, тож не дивно, що тут першість однозначно належить їй.

За це десятиліття агенції WPP здобули: 40 Гран-прі, 464 золотих, 844 срібних та 1385 бронзових Левів, 5 Creative Effectiveness Lions, 8 Titanium Lions, 1 Glass Lion, 4 Innovation Lions, 7 Product Design Lions.

Бренд-маркетолог десятиліття

Пригадуючи останнє десятиліття можна побачити, що компанія Procter&Gamble щороку входила до топ-10 і двічі перемагала.

Вона була названа Бренд-маркетологом десятиліття, зокрема, завдяки кампаніям для таких її брендів як Old Spice, Always і Tide, що принесли їй 49 золотих, 77 срібних та 100 бронзових Леви, 7 Гран-прі, 1 Grand Prix for Good, 3 Creative Effectiveness Lions, 2 Titanium Lions, 4 Glass Lions.

«Золота пальмова гілка» Cannes Lions

Ця особлива винагорода Cannes Lions, яка з 1956 року присуджується найкращій продакшн-компанії, за результатами цього десятиліття відійшла компанії MJZ USA.

Впродовж останнього десятиліття не було такого року, коли її роботи не здобували б Левів, що загалом принесло їй 2 Гран-прі, 25 золотих, 41 срібного та 64 бронзових Леви, а також Titanium Lion.

Джерело

А креативною мережею десятиліття було названо BBDO Worldwide.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Українські дизайнери представлять країну на Dutch Design Week

З 17 по 25 жовтня представники України візьмуть участь у Dutch Design Week — найбільшому дизайн-форумі у Північній Європі. Цьогоріч нашу ...

Lions Live: як створювалася кампанія The Truth Is Worth It

Люди цінують правду, але не завжди згодні з тим, що за неї треба платити. Тому кампанія The Truth Is Worth It мала змінити поведінку цілого покоління.

Підсумки другого дня Lions Live від Ансельмо Рамоса, співзасновника агенції GUT

Ансельмо Рамос свого часу здобув понад 200 Левів в Каннах. Ось п’ять ключових інсайтів, які, на його думку, слід засвоїти з програми другого дня Lions Live.

Cannes-Lions-announces-a-new-Home-of-Creativity-LIONS-1_1

Організатори Cannes Lions оголосили про створення нового бренду LIONS

Створення нового бренду LIONS дозволяє організації запропонувати доступ до всіх своїх сервісів з єдиної платформи The Home of Creativity.

Lions Live: речниця Bacardi радить шукати суперфанатів і деконструює фокус-групи

Компанія Bacardi останнім часом почала орієнтуватися на ті 10% аудиторії, які є її суперфанатами, а не на 90% людей, які становлять основну масу покупців.

TWIGA Ukraine поєднала Pepsi та Львів у новому лімітованому дизайні

TWIGA Ukraine поєднала Pepsi та Львів у новому лімітованому дизайні

Бренд Pepsi випустив нову лімітовану банку, присвячену одному з найгарніших міст України — Львову. Колекція була створена ексклюзивно для цього ...