Окрім Creative Business Transformation, нової категорії, яку Міжнародний фестиваль креативності вводить цього року, оновлення стосуватиметься й деяких інших категорій, секцій та підкатегорій.
Зокрема:
— у категорії Film Craft Lions з’являються дві нові секції — Production та Post-Production, а також нова підкатегорія Colour Correction / Grading;
— у секції Culture & Context з’являються дві нові підкатегорії — Social Behavior та Cultural Insight, а також секція Culture & Context з’явиться у категоріях Outdoor Lions та Print & Publishing Lions;
— нова підкатегорія Corporate Purpose & Social Responsibility замінить підкатегорію CSR (Corporate social responsibility);
— організатори також переглянуть методи оцінки всіх категорій, щоб відповідати розвитку індустрії.
Оновлення у категорії PR Lions
У 2020 році фестиваль також оновив категорію PR Lions, щоб впевнитися, чи вона справді відповідає індустрії, визнає масштаб роботи піарників, у тому числі й залучення відомих ЗМІ.
Так, у категорії PR Lions з’явиляється нова секція — Social Engagement & Influencer Marketing — яка замінила старі секції Digital і Social. Зараз у рамках секції оцінюватиметься створення контенту, його розширення та виробництво, а також залучення громадськості та інфлюєнсер-маркетингу.
Секція Excellence: PR Craft and PR Techniques відзначає PR як ремесло.
У розширеній секції Culture & Context відзначаються PR-фахівці, які роблять свою роботу, з огляду на культурні нюанси, на найвищому рівні. Вона також відзначає досконалість у роботі, орієнтованій на сферу корпоративних цілей та соціальної відповідальності.
Раніше Cannes Lions оголосив перші теми та перших спікерів 2020 року. А також опублікував тезиси до ключових тем, які розглядатимуться на фестивалі цього року.
А також нагадуємо, що Міжнародний фестиваль креативності об’єднав усі події, рейтинги і досягнення минулого року в одній обширній доповіді — Global Creativity Report.