• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Інсайти

Робота 3.0: як завдяки кризі ми стаємо свідками народження нової робочої моделі

21 Травня, 2020
Час прочитання: 2 хв.
A A
Алек Барр, head of experience and service design в CHE Proximity, розмірковує про те, як змінилась робота представників креативних індустрій через пандемію.
Share on FacebookShare on Twitter

Алек Барр, head of experience and service design в австралійському офісі CHE Proximity, розмірковує про те, які кардинальні зміни принесла пандемія коронавірусу в режим та стиль роботи представників креативних індустрій загалом та рекламної галузі зокрема.

Маленький, невидимий неозброєним оком вірус фактично перегорнув сторінку історії бізнесу. Ми вимушено перейшли до нового рівня комунікацій та нового типу буденної роботи. І мимоволі ми стикаємося з питанням, як саме виглядатиме «нормальне» життя для креативної галузі.

Рекламісти, як і інші представники креативних професій, давно відчували себе комфортно в офісних приміщеннях відкритого типу. Такі офіси сприймалися як місця, спеціально розроблені для втілення спільного, інноваційного мислення. Це були простори, в яких панувала творча робота, лунали надихаючі «вау!» клієнтів та вирощувалася корпоративна культура.

Однак в цієї моделі було і є багато критиків, які стверджують, що насправді вона робить зовсім протилежне тому, що від неї очікували. Вони посилаються на «ефект Рінглмана»: чим більше зростає чисельність творчого колективу, тим менш продуктивною стає робота окремої особистості, яка працює в цьому колективі.

Оскільки 88% австралійських креативних компаній сьогодні заохочують (або навіть вимагають) від співробітників працювати вдома (тобто віддалено), ми опинилися в новому дивному робочому весвіті, якого ми не могли передбачити ще кілька тижнів тому. Ключовим моментом тут є те, що COVID-19 став великим переворотом: ця тимчасова, на перший погляд, зміна стилю роботи однаково вплинула на всіх — від джуніор-копірайтерів до топ-менеджерів. Але, за великим рахунком, цей швидкий демонтаж традиційних робочих моделей продемонстрував одне: режим віддаленої роботи працює і працює ефективно.

Простота та легкість, з якою креатори ввійшли в цю нову систему, взагалі-то не повинна бути сюрпризом. Теорія самовизначення вчить нас, що формула екзистенційного задоволення виводиться на перетині майстерності, мети та самостійності.

Вдома креатор має ту саму самостійність, тобто свободу та можливість контролювати своє робоче довкілля, створювати умови, які дозволяють йому працювати найбільш ефективно. У звичному офісі багато складових, що формують робочий простір та атмосферу, знаходяться повністю поза нашим контролем. В офісі більшість з нас не може нічого вирішувати в таких питаннях умов праці, як температура повітря в приміщенні, доступ до ванної кімнати, наявність (або відсутність) домашніх тварин. Не кажучи вже про можливість працювати в улюбленій піжамі.

Алек Барр, head of experience and service design в CHE Proximity, розмірковує про те, як змінилась робота представників креативних індустрій через пандемію.

Дані останніх досліджень в Австралії свідчать, що віддалена робота співвідноситься з більш високим рівнем задоволення та нижчим рівнем прогулів, що призводить до підвищення ефективності роботи на 13% та загальної економії в мільярд доларів на рік.

Чи означає це, що рекламні агенції всі гуртом розірвуть угоди про оренду приміщень, зачинять двері офісів та вкладуть значні кошти у віртуальні зали для зустрічей? Напевно, ні. (Хоча такі світові компанії, як InVision, уже використовують цю модель). Як може засвідчити будь-хто, кого засмучували пропущені відеодзвінки, віддалена робота теж має свої вади. Насправді, негатив від таких випадків в більшості лежить в психологічній площині: через випадкове ігнорування дзвінка деякі з ваших колег можуть сприймати вас як ненадійну та недружню істоту. Якщо серед таких колег трапляться ваші керівники, наслідки простої випадковості або технічного збою можуть бути досить серйозні.  

Але з офісними приміщеннями, які, ймовірно, потребуватимуть перебудови у відповідності з новими вимогами соціального дистанціювання (прощавайте, корпоративні фуршети!), перед нами постає захоплююча проблема і водночас чимала можливість, якщо ми будемо готові скористуватися нагодою.

Який мій прогноз? Крок вперед полягає в гібридній моделі: тобто коли робота в офісі поєднуватиметься з віддаленою.

Ймовірно, таке поєднання будуватиметься на основі вахтового методу або чергування співробітників в офісі за графіком. У такій системі ми можемо знайти бажаний баланс між ефективною продуктивністю та креативною свободою.

І все-таки варто подумати ще й про те, як ми можемо не просто ефективно перебудувати роботу в нових реаліях, але й процвітати в них. Акцент поки що робиться на переносі функцій звичайних офісів у віддалену модель, коли співробітники по всій галузі намагаються просто створити віртуальний офіс вдома. Коли ми починаємо намічати шлях в економіці, який кардинально не схожий на ті, що панували лише шість тижнів тому, зрозуміло, що такий спосіб роботи можна і навіть потрібно вдосконалити.

У нас є небачена раніше можливість кардинально змінити існуючий режим роботи за допомогою асинхронної моделі, яка дозволяє роботодавцям розподіляти творчий процес між регіонами по всьому світу.

Наприклад, творча команда, члени якої базуються в Австралії, Європі та Америці, змогла досягти за 24 години того, що потребує як мінімум трьох днів у будь-якому одному регіоні. Це можливо за умови, що координація між часовими поясами буде добре керована. Глобалізація творчого процесу може кардинально змінити функціонування всієї галузі. Вихід за локальні рамки матиме потенціал для відкриття глобальних потоків доходів на ринку реклами, що може революційно змінити весь ринок загалом.

Зважаючи на те, що глобальні обставини змусили багатьох з нас вимушено перейти до віддаленої роботи — а згодом і оцінити її переваги, малоймовірно, що після пандемії ми повернемося до традиційної моделі. Якщо ми це зробимо, це буде суперечити домінуючому дискурсу та викличе загальне несприйняття. Ми повернемось до інтенсивної роботи досить скоро, але це буде зовсім не так, як ми звикли.

Джерело

Фото на головній та у тексті: Kari Shea / Unsplash


В тему:

Головна UX-дизайнерка Microsoft, художниця-ілюстраторка Джоанна Нгай ділиться власними рецептами боротьби з невдачами та проблемами в креативному процесі.

Джефф Тан, Innovation Solutions Officer в Dentsu Aegis Network USA, про те, чому ви — найкреативніша людина в світі і чому нинішня коронавірусна криза — чудовий рушій креативності.

Відповідь на технологічний мінімалізм, або Чому арт-деко стане візуальною мовою 2021 року.

Теги: креативкреативні індустріїменеджмент

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей
Відео

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

15 Травня, 2025

Національна мережа зоомаркетів MasterZoo спільно з креативною агенцією Taktika випустила нову рекламну кампанію, присвячену снам домашніх улюбленців. Особливістю промороликів стало поєднання різних технік: зйомка улюбленців, 3D-моделювання, AI-генерування. Для MasterZoo кожен...

Читати даліDetails

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

MAKE SENSE розробили міжнародну маркетинг стратегію для Motorimpex — українського лідера у сфері гідравліки

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

30+ визнаних експертів реклами і маркетингу виступлять на Ukrainian Creative Stories 2025

13 Травня, 2025
Культура і Життя

Прийом заявок на конкурсну програму №3 «Ти та Київ»: креативне відео про Київ

23 Квітня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

19 Травня, 2025
MRKTNG MRTHN 2025 «Під сонцем інсайтів»: реєстрація відкрита
Інсайти

MRKTNG MRTHN 2025 «Під сонцем інсайтів»: реєстрація відкрита

16 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.