• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Натхнення

Корабель рабів, всюдисущий Че та прапор убивць: постери, які змінили світ

12 Жовтня, 2020
Час прочитання: 3 хв.
A A
Корабель рабів, всюдисущий Че та прапор убивць: постери, які змінили світ
Share on FacebookShare on Twitter

Історія зовнішньої реклами та наочної агітації знає чимало прикладів, коли плакати серйозно впливали на нашу думку та наше життя — від закликів до боротьби з рабством до кампаній з підвищення обізнаності щодо сексуального здоров’я, від президентських виборів до реклами товарів.

Лондонське видавництво Pavilion Books випустило ілюстрований альбом «100 постерів, які змінили світ». В альбомі розглядаються кращі зразки ідей та художнього виконання за 300 років існування друкованого плакату. Художня редакторка та оглядачка газети The Guardian Сара Гілберт вибрала постери, які, на її погляд, змінили історію окремих країн, а в деяких випадках — усієї світової спільноти.

Корабель рабів

Корабель рабів

Цей постер, випущений в 1788 році, без перебільшення шокував усю британську спільноту. На ньому зображено схему британського корабля «Брукс», який переправляв африканських рабів до плантацій Північної Америки. Створений Товариством сприяння скасуванню работоргівлі в Англії, цей постер підвищив обізнаність суспільства про жахливу работоргівлю і допоміг схилити громадську думку на користь скасування рабства.

Фру-фру як нове слово в рекламі

Наприкінці 1890-х років у маркетингу та рекламі з’являються методи комунікації і водночас нові революційні прийоми візуалізації. Яскравою ілюстрацією цих прийомів є постер, розроблений художником Леонетто Каппієлло для французького гумористичного журналу Le Frou Frou в 1899 році.

Ми тобі покажемо рівні права!

Жіночий рух суфражисток у Великобританії активно використовував плакат у політичних цілях. На цьому постері 1907 року показано насильницьке годування жінок у в’язниці, які потрапили туди за демонстрації з вимогами рівних виборчих прав.

We can do it!

Знаменитий постер «Ми можемо це зробити!» з культовою Клепальницею Розі був розроблений у 1943 році Дж. Говардом Міллером як частина кампанії під час Другої світової війни. Метою кампанії було заохочення американських жінок до роботи на військових підприємствах. Відтоді це зображення стало символом розширення можливостей жінок у житті суспільства та держави.

Поверни їх живими!

Відносний достаток післявоєнного періоду в Австралії зумовив стрімке зростання продажів автомобілів та широке їх використання для роботи та відпочинку. На жаль, це спричинило також і стрімке зростання кількості ДТП з фатальними наслідками. Протягом 1950-х років австралійська Рада з безпеки дорожнього руху створила постери з пропагандою відповідальності водіїв на дорогах. Особлива увага зверталася на поведінку батьків за кермом у той час, коли в авто знаходяться діти.

Всюдисущий Че

Офіційно названий «Героїчний партизанський боєць», цей плакат з портретом «вічного революціонера» Ернесто Че Гевари був надруковний в пам’ять команданте, який загинув у жовтні 1967 року в Болівії. Образ Че з цього плакату без перебільшення став всюдисущим. Він з’являвся у всьому світі на стінах спалень, на акціях протесту та в сувенірних крамницях. І досьогодні ми час від часу бачимо його на значках або футболках.

Відчуй себе вагітним

Цей плакат, розроблений в 1970 році арт-директором Saathci&Saatchi Россом Крамером для Ради з питань охорони здоров’я Великої Британії, змусив чоловіків замислитися про свою гендерну роль та нести більшу відповідальність за наслідки статевих зносин, зокрема за своєчасну та безпечну контрацепцію.

Прапор убивць

Цей постер, автор якого невідомий до сих пір, створений на початку 1970-х як гнівна реакція на війну у В’єтнамі. Традиційне розташування зірок та смуг на американському прапорі перевертуто догори дригом. Смуги перетворюються на гвинтівки, а зірки — на літаки, що є посиланням на мільйони бомб, скинутих на В’єтнам під час війни.

Щелепи

Щелепи - постер до фільму

Знаменитий дизайн плакатів, створений для фільму «Щелепи» в 1975 році, вважається одним із найкращих та найвідоміших кіноплакатів за всю історію. Цей дизайн миттєво впізнаваний і часто копіюється та пародіюється.

Хто не поінформований, той приречений

плакат із повідомленням: «СНІД: не вмирай від незнання»

У середині 80-х років пандемія ВІЛ/СНІДу була в самому розквіті. Тому британський уряд влаштував мультимедійну кампанію для підвищення обізнаності про хворобу, включаючи цей плакат із повідомленням: «СНІД: не вмирай від незнання».

Залишається надія

Залишається надія - постер Барака Обами

Цей графічний постер з портретом кандидата в президенти США Барака Обами був створений художником Шепардом Фейрі у 2008 році. Спочатку він був випущений із гаслом «Прогрес», але згодом команда Обами змінила гасло на інше — «Надія». Постер цілком відобразив народну уяву та настрої нації. Його популярність зробила свій внесок у перемогу сенатора від штату Іллінойс.

Джерело


Читайте також:

Голлівуд не поспішає шукати натхнення серед споживацьких товарів і не задається питанням: що якби бренди були фільмами? Проте політ уяви не зупинити. Тому пропонуємо вам поглянути, як виглядали би постери до фільмів про бренди.

Як прорекламувати Дракулу? Так, Дракулу. Креативні постери та інші зразки зовнішньої реклами.

Теги: зовнішня рекламакреативплакат

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

У центрі культури й сенсів: що обговорювали на 18-му Українському маркетинг-форумі

12 Травня, 2025
Інсайти

30+ визнаних експертів реклами і маркетингу виступлять на Ukrainian Creative Stories 2025

13 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025
Effie Worldwide назвав найефективніших у світі – результати Effie Index 2024
Інсайти

Effie Worldwide назвав найефективніших у світі – результати Effie Index 2024

9 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.