Трохи вампірської естетики, або Як прорекламувати Дракулу?

Цей шедевр готичної літератури від Брема Стокера — дар людству, який ось уже понад століття не втрачає своєї популярності. Славою він користується не лише серед фанатів і творців контенту, але й серед маркетологів, для яких можливість прорекламувати Дракулу також є ласим шматком.

Disappearing Dracula (West Australian Ballet, Wunderman Thompson Perth, 2020)

Щоб прорекламувати повернення на сцену своєї вшанованої винагородами постановки, театр балету та креативна команда Wunderman Thompson створили кампанію, що дійсно привертає до себе погляди. В рамках цієї кампанії постери, створені методом лентикулярного друку, були розміщені поблизу від дзеркал під певним чітко вивіреним кутом. Завдяки цьому у дзеркалі видно було лише пустий постер, а Дракула, як і годиться вампірові, у ньому не відображався.

Bloody Legend (BBC One, BBC Creative, 2020)

dracula outdoor ad 2020 - Трохи вампірської естетики, або Як прорекламувати Дракулу?

Британським рекламістам у цій промо-кампанії для серіалу «Дракула» вдалося впіймати саму суть вампірської естетики і передати її засобами зовнішньої реклами. Вдень здається наче рекламний білборд серіалу BBC One простромлено численними дерев’яними кілками. Але з настанням ночі вони починають кидати тінь, поступово утворюючи легковпізнаваний обрис головної зірки серіалу. Зрештою, коли, як не під покровом ночі, має з’являтися нечисть?

Втім, ця кампанія була не першою, яка обіграла значення дня та ночі для вампірів…

The Vampire Poster (Fox, BETC/Havas São Paulo, 2019)

У 2019 році їй передувала інша кампанія для серіалу про вампірів. Телесеріал «Переродження» (The Passage) протримався лише один сезон на екранах, але його промо-кампанія була дійсно вражаючою. Для неї було створено постери, які спалахували на світанку. Їх було зроблено з використанням займистої фарби з перманганату калію та сульфатної кислоти, щоб портрети персонажів-вампірів перетворювалися на попіл під дією сонячних променів.

Також існує цілий ряд кампаній, яким вдалося прорекламувати Дракулу, щоб прорекламувати друковане (і не тільки) слово. Зокрема:

Your book your cast (Steimatzky Book Stores, Grey, 2014)

dracula aotw 1 scaled - Трохи вампірської естетики, або Як прорекламувати Дракулу?

Принт-кампанія мережі книжкових магазинів Steimatzky на перший погляд може здатися чимось, що стосується, скоріше, кіно чи телебачення, аніж книжок. На цих постерах можна побачити претендентів на роль Дракули (а також Шерлока Холмса, Дона Кіхота та Червоної Шапочки), які чекають у черзі перед дверима студії. Але слоган «Ваша книга – ваш акторський склад» одразу все розставляє по місцях, показуючи, як багато залежить від читача, коли він сторінка за сторінкою уявляє собі історію, яку читає.

Dracula (Newton Compton, Lowe, 2010)

draculainglese 1 - Трохи вампірської естетики, або Як прорекламувати Дракулу?

А кампанія, присвячена електронним книжкам, нагадує, що самі історії зроблені не з паперу.

Dracula Selfie (National Library of Romania, Publicis Bucharest, 2015)

dracula selfie aotw 1 scaled - Трохи вампірської естетики, або Як прорекламувати Дракулу?

Ще одна кампанія була адресована безпосередньо «цифровому поколінню». Вона була покликана зацікавити людей у допомозі проєкту оцифрування книжкового фонду Національної бібліотеки Румунії.

Captured in Audio (Penguin, Y&R, 2014)

draculax 1 - Трохи вампірської естетики, або Як прорекламувати Дракулу?

Видавничий дім Penguin, щоб привернути увагу публіки до аудіокниг, розташував на обкладинках класичних книжок свого однойменного птаха з мікрофоном напоготові. Тут Дракулі компанію склали Дон Кіхот, Прометей, Аліса та інші.

Але для того, щоб прорекламувати Дракулу, насправді багато не потрібно, настільки це іконічний образ. Двома зразками таких мінімалістичних кампаній можуть бути постери того ж таки австралійського театру балету та одного з індійських кінотеатрів.

Dracula (West Australian Ballet, Meerkats, 2018)

xzwk4sxpt qntpyqao9clvg7vfxukdmiga 1 - Трохи вампірської естетики, або Як прорекламувати Дракулу?

Dracula (New Excelsior Theatre, Flea Communication, 2007)

excelsior theatre dracula 1 - Трохи вампірської естетики, або Як прорекламувати Дракулу?

Джерело 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Хутро — криваве жлобство, цирк без тварин: в Україні проведуть перший інста-мітинг за тварин

В останні вихідні вересня гуманістичний рух UAnimals запрошує українців виходити на інста-мітинг за тварин. 25-27 вересня зоозахисники та усі охочі ...

Панголіни та кажани: дві кампанії на захист тварин, яким пандемія зіпсувала репутацію

Обидві кампанії доводять, що пандемії можна було б уникнути, якби всі тварини, не лише панголіни та кажани, могли спокійно жити в своєму природному ареалі.

Креативна агенція IAMIDEA створила нову комунікацію для «Будинку Іграшок»

Креативна агенція IAMIDEA створила нову комунікацію для «Будинку Іграшок»

За певний час «Будинок іграшок» став місцем вибору подарунків дітям переважно за великої, особливої нагоди. При цьому асортимент товарів величезний ...

Під стінами Верховної Ради встановили мистецьку інсталяцію «Йдеш у політику не одна»

Під Верховною Радою встановили лабіринт, який відтворює шлях жінок у політику. Подія відбулась у рамках запуску кампанії з підтримки гендерної ...

Діджиталізація білбордів: 10 прикладів інтерактивної digital outdoor реклами

Діджиталізація білбордів та їх широке застосування в маркетингу – не випадкова тенденція в умовах наростання популярності соцмереж та цифрових технологій.

Шість кампаній, що показують, як можна говорити на гострі соціальні теми

Як переконати людей замислитися про власну громадянську позицію за допомогою сторітелінгу, що висвітлює гострі соціальні проблеми.