Как скажется на мобильном маркетинге обязательная регистрация SIM-карты

На днях Нацкомиссия (НКРСИ) приняла решение о поддержке проекта постановления, предусматривающий обязательную идентификацию и регистрацию SIM-карт абонентов. В ходе пресс-конференции «SIM-ка по паспорту спасет от мошенничества?», которая прошла в ИА «Главком», основатель и директор агентства мобильного маркетинга LEAD9 Назар Грынык выразил свою точку зрения и о влиянии законопроекта на мобильный маркетинг в Украине.

И хотя на первый взгляд тема довольно актуальная для такой страны как Украина, как считает Назар Грынык, подобные меры слабо отразятся на мошенничестве, в том числе в мобильных промо акциях.

«Теоретически это могло бы повлиять на мошенничество, так как некоторые участники пробуют подбирать кода, используя разные телефоны. Но это отпугнет лишь аматоров, а настоящих профи – нет, ведь часто у них на кону довольно большие заработки», – пессимистически настроен директор LEAD9.

 

Назар уверен – профессиональные мошенники все равно будут искать способы как сломать систему и не будут использовать карты зарегистрированные на свое имя. «К примеру, отправка промо-кодов будет осуществляться через купленные на черном рынке или краденные карты или же через интернет”, – говорит директор LEAD9.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Прийоми проти ЛОМу: що таке кенселінг і як інфлюенсеру не потрапити під публічне засудження

ХХІ століття відзначилося силою-силенною нових професій. Блогер — одна з перших. Соціальні мережі — давно один із найпотужніших публічних рупорів, ...

Трансформації та можливості: бліц спікерів онлайн-марафону NO LIMITS: transformACTION 2021 (оновлено)

Новий освітній український проєкт LIFTA.SPACE анонсував безкоштовний онлайн-марафон NO LIMITS: transformACTION 2021, який відбудеться 15-21 лютого 2021. Ключова тема івенту — трансформації як ...

5 речей, необхідних для народження інновацій

Ідеї є всюди, або 5 речей, необхідних для народження інновацій

Найкращі ідеї народжуються там, де люди найменше сподіваються їх знайти — вважає Емі Стентон, засновниця та керівниця PR-агенції Stanton & ...

Повчання, переспіви та підмочені репутації: найгірша реклама до Супербоулу 2021

Міфічні «ідеальні люди» є невмирущим рекламним кліше, але ми не для того витерпіли цей рік, щоб найгірша реклама до Супербоулу 2021 повчала нас, як жити.

Секрети ефективної соціальної комунікації та контроль інфодемії: про що говорили на SHKALA 2021

Секрети ефективної соціальної комунікації та контроль інфодемії: про що говорили на SHKALA 2021

2 та 3 лютого 2021 року відбувся Форум з комунікацій для соціальних та поведінкових змін SHKALA 2021. Подія у сфері трансформації українського ...

Дивні шрифти, освіта, соціальний брендинг: тренди в дизайні від студії LLIWELL

Ринок дизайну в Україні стрімко змінюється, так само як і суміжні індустрії. Глобально можемо спостерігати все більшу актуалізацію невеликих студій ...