Как не переборщить с данными и технологиями в стратегическом планировании

На семинаре WARC «Будущее стратегий», который состоялся в рамках Международного фестиваля Cannes Lions, Харджот Сингх, директор по стратегическому планированию McCann Worldgroup, пояснял, что технологии – как соль. Их нельзя сыпать слишком уж щедрой рукой.

Сингх также назвал главные шесть истин, которые следовало бы принять всем современным стратегам. И главная из них – осознать, что пришло «время убеждений». Будущее, сказал он, принадлежит тем, у кого есть точка зрения, а не тем, кто просто хочет выделиться.

Он также призывал принимать во внимание разные точки зрения, не путать инновации с креативностью, быть готовыми переступать границы и использовать данные для решения проблем, а не для того, чтобы продать побольше.

«Когда мы говорим о данных – все зависит от контекста. Главное тут не отбрасывать здравый смысл в пользу данных. У нас больше данных, чем идей. У нас уйма данных о том, что у нас уйма данных. И из-за них у нас уже синдром упущенных возможностей развивается. Пора с этим завязывать.»

Также на семинаре выступила Дейдра МакГлашан, директор по цифровым технологиям MediaCom. Она посоветовала стратегам быть друзьями «со всеми в классе, от зубрилки в очках, до популярных ребят». Таким образом, когда возникает проблема, кто-то обязательно найдет решение. Поэтому очень важно сотрудничать с самыми разными специалистами, не только внутри агентства, но и за его пределами.

Источник

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Прийоми проти ЛОМу: що таке кенселінг і як інфлюенсеру не потрапити під публічне засудження

ХХІ століття відзначилося силою-силенною нових професій. Блогер — одна з перших. Соціальні мережі — давно один із найпотужніших публічних рупорів, ...

Трансформації та можливості: бліц спікерів онлайн-марафону NO LIMITS: transformACTION 2021 (оновлено)

Новий освітній український проєкт LIFTA.SPACE анонсував безкоштовний онлайн-марафон NO LIMITS: transformACTION 2021, який відбудеться 15-21 лютого 2021. Ключова тема івенту — трансформації як ...

5 речей, необхідних для народження інновацій

Ідеї є всюди, або 5 речей, необхідних для народження інновацій

Найкращі ідеї народжуються там, де люди найменше сподіваються їх знайти — вважає Емі Стентон, засновниця та керівниця PR-агенції Stanton & ...

Повчання, переспіви та підмочені репутації: найгірша реклама до Супербоулу 2021

Міфічні «ідеальні люди» є невмирущим рекламним кліше, але ми не для того витерпіли цей рік, щоб найгірша реклама до Супербоулу 2021 повчала нас, як жити.

Секрети ефективної соціальної комунікації та контроль інфодемії: про що говорили на SHKALA 2021

Секрети ефективної соціальної комунікації та контроль інфодемії: про що говорили на SHKALA 2021

2 та 3 лютого 2021 року відбувся Форум з комунікацій для соціальних та поведінкових змін SHKALA 2021. Подія у сфері трансформації українського ...