Євангеліє від Назара. Сезон перший

Назар Гриник, директор агенції з мобільного маркетингу LEAD9, відзняв перший сезон коротких відео-лекцій про сучасні і потенційно ефективні способи цифрових комунікацій. Задача обговорити як FMCG брендам та роздрібним мережам перестати спамити, достукатись до споживача і почати з ним взаємно вигідний діалог. Першу серію вже можна переглянути на сайті LEAD9 або на корпоративній сторінці у фейсбук.

Відео-розповіді євангелісту мобільного маркетингу – це 2-3 хвилинні сіт-апи, де Назар звертається до аудиторії і розповідає про необхідність бути більш інтерактивними, більш цифровими та не ігнорувати смартфонізацію громадян. Тому що, як вважає Назар, окрім як до цифрового майбутнього, зворотьної дороги у бізнеса немає.

Причинами загальмованості нашого ринку спеціаліст називає відсутніть довгострокової стратегії розвитку бізнесів, зосередження на швидкому заробітку, що у кінці кінців може привести до відставання за потребами і запитами споживачів, які часто є більш інноваційними за виробника. “Брендам треба перестати думати тільки про себе, і почати думати про споживача – його контекст та потреби”.

При цьому директор LEAD9 згадує і про гравців рекламної індустрії України. “На жаль, дехто думає, як скоріше запустити кампанію та підвищити миттєві показники, а не розвивати ринок та запускати цифрові інновації. Адже роблячи друге – ти неодмінно отримаєш і перше, але для цього потрібне бажання йти вперед і експертиза в цифрі. Всі говорять про пріоритетність лояльності та нішеві потреби, але при цьому продовжують парити набридливі примітивні банери замість вивчення своїх споживачів та відчутно ефективніших особистих пропозицій”.

За допомогою серіалу пан Гриник сподівається збільшити частку тих маркетологів та спеціалістів з рекламних технологій, хто готовий відкинути стереотипи і рухатись вперед до світлого технологічного майбутнього 🙂

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Мозковий штурм остаточно застарів. Прийшов час вільної дискусії

Мозковий штурм остаточно застарів. Прийшов час вільної дискусії

Класичний мозковий штурм як інструмент пошуку нових ідей сьогодні під великим питанням. Чим його замінити, які інструменти для пошуку нових ...

Креативні індустрії мовою цифр, або Чому культурі важливо заявляти про себе не лише емоційно

Луіза Мороз, менеджерка міжнародного форуму «Креативна Україна», про те, чому креативні індустрії України повинні підкріплювати інтелектуальну інтуїцію, моральне почуття та ...

Жайвір

Переодеть бренд и не потерять аудиторию: осознанность в ребрендинге и редизайне упаковки

Максим Лесняк, основатель и креативный директор Dozen Agency, об осознанном ребрендинге и редизайне упаковки в кризис, когда маркетинг-директора пытаются освежить ...

Аудиокниги для вдохновения и развития креативности

Аудиокниги для вдохновения и развития креативности

Совершать творческие прорывы способен любой человек вне зависимости от профессии. Все мы от природы креативны, но для развития творческого потенциала ...

Алек Барр, head of experience and service design в CHE Proximity, розмірковує про те, як змінилась робота представників креативних індустрій через пандемію.

Робота 3.0: як завдяки кризі ми стаємо свідками народження нової робочої моделі

Алек Барр, head of experience and service design в австралійському офісі CHE Proximity, розмірковує про те, які кардинальні зміни принесла пандемія ...

Цена вопроса: сколько стоит блогерство

Цена вопроса: сколько стоит блогерство

Какое будущее ждет блогерство? Почему Tik-Tok захватывает онлайн-рынок? Сколько зарабатывают и тратят блоггеры на разных социальных сетях? Об этом в эфире ...