Український маркетинг-форум оголошує програму свого Першого маркетингового онлайн-шоу

Лихо не без добра. Через всім відомі обставини у 2020 році Український маркетинг-форум реалізує новий форматмаркетингове онлайн-шоу.

Оргкомітет 13 Українського маркетинг-форуму оголошує оновлену програму події. Зокрема, у ній приділено увагу темам, що допоможуть маркетинговим командам і бізнесам адаптуватися до нових викликів та реалій.

Отже, програма 13-го УМФ:

  • «Тільки вперед! Краш-тест стратегії». Андрій Федорів, засновник компанії FEDORIV Group
  • «Як зустріти шторм?». В’ячеслав Климов, співвласник «Нова Пошта»
  • «Як бренду не розгубитися у божевільні часи». Павло Вржещ, співзасновник креативного агентства Banda Agency
  • «Враження як майбутнє маркетингу». Ярослава Гресь, партнерка Gres Todorchuk
  • «Що повинен робити маркетинг, щоб компанія вийшла з кризи конкурентоспроможною і ефективною». Ігор Гут, співзасновник шведського проекту DYB | Develop Your Business, системний дослідник бізнесу і конкуренції
  • «CMO сьогодні — Chief Motor Officer». Наталя Кошова, членкиня Наглядової ради Comfy
  • «Як “Сільпо” дарує радість Гостям, створюючи яскраві враження». Катерина Огуряєва, директорка з маркетингу «Сільпо» 
  • «Що нас чекає там, де нас не чекають. Як SHERP підкоряв західні ринки». Ярослав Пригара, CEO Sherp International 
  • «З локальної компанії в глобальну, або Як Kormotech 15 років йшов на ринок США». Ростислав Вовк, співвласник «Кормотех»
  • «Техніки і технології просування інноваційного продукту на 90 ринків. Кейс Ajax Systems». Валентин Гриценко, CMO Ajax Systems
  • «Про виклики для лідера та ідеї, які дозволяють рости в кризу». Василь Дмитрів, директор з маркетингу «ОККО»
  • «Змінюйся сам і змінюй інших. Трансформація команди маркетингу EVA». Анна Грішина, директорка з маркетингу лінії магазинів EVA
  • «Лідерство на ринку: інновації як шлях розвитку бізнесу і вплив кризи». Дмитро Расновський, генеральний менеджер компанії Glovo в Україні
  • «Бренди на карантині. Нейромаркетингові інсайти». Катерина Ільченко, керівна партнерка нейромаркетингового агентства Neuro-knowledge 

Один із найочікуваніших форматів Першого маркетингового онлайн-шоу – talks.

Галузеві дискусії будуть на такі теми:

  • Які СМО потрібні бізнесу сьогодні і завтра?
  • Чи може ребрендинг сьогодні драйвити зростання завтра?
  • Чи виробив карантин імунітет до споживання?
  • Marketing Now. Розбір стратегій в режимі реального часу
  • Нова реальність комунікацій: як правильно переживати кризи?
  • Рух у бік Sustainability – чи варто на це наважуватися зараз?
  • Майбутнє подієвої індустрії. Виклик прийнятий?

Joe MacLeod, засновник компанії andEnd, автор бестселера «Ends» (Лондон) проведе майстер-клас «The end. Як і навіщо створювати правильний досвід для завершення життєвого циклу клієнта».

Майстер-клас «Корпоративний ЗОЖ: як зміцнити здоров’я компанії» проведе Філіп Гузенюк, автор проекту «Щастя в діяльності» (Санкт-Петербург).

Повна ​​програма Українського маркетинг-форуму 2020 доступна за посиланням.

Украинский маркетинг форум_2020

В інтерактивному просторі 13-го УМФ кожен учасник безпосередньо візьме участь в обміні знаннями, ідеями та емоціями. Два активних дні, три ефірних потоки, 13 секцій, більше 80 яскравих спікерів, спілкування у професійній маркетинг-спільноті, розіграші, квести, майстер-класи, спеціальні «кабінети» і гучна вечірка live у віртуальній реальності ZMeet. Для технічного забезпечення події залучені телевізійні режисери, гейміфікатори, творці платформ і технічні фахівці.

13 Український маркетинг-форум відбудеться 3–4 червня 2020. Придбані квитки конвертуються у VIP-квитки нового шоу, на сайті форуму триває продаж квитків.

Партнерами першого маркетингового онлайн-шоу стали Univest Advertising Production, «ФРІДОМ ФІНАНС УКРАЇНА», razom communications, 42 Agency, StarLightMedia, Rider.


Нагадаємо, що до 16 червня 2020 року триває реєстрація на конкурс Young Lions Marketers Competition Ukraine 2020. У рамках конкурсу учасники (представники відділу маркетингу компанії/брендів віком до 30 років) за 24 години створюють комунікаційну стратегію за брифом неприбуткової організації.

Щоб привідкрити завісу таємничості, анонсуємо організації, що підготували бриф для молодих маркетологів. Новина №1 — у Young Marketers Competition Ukraine таких партнерів два.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Cannes-Lions-2017-229707-scaled

Дайджест Lions Live: інсайти від членів журі Cannes Lions і не тільки

Нагадуємо, через пандемію COVID-19 Міжнародний фестиваль креативності Cannes Lions скасували. Замість цього організатори запросили світову креативну спільноту на безкоштовний онлайн-захід ...

11 липня стануть доступними доповіді про кризовий менеджмент та комунікації в рамках онлайн-конференції CASES

11 липня відбудеться онлайн-конференція CASES: Marketing, Strategy & PR. Фахівці з проєкту «Дія», Українського фонду стартапів, Українського культурного фонду, Kyiv ...

Спекотний сезон Pit Bull FIGHT невдовзі розпочнеться. Рекламна кампанія вже розпочалася

З 1 липня розпочалася рекламна кампанія, приурочена до початку гаряче очікуваного другого сезону Pit Bull FIGHT – найзухвалішого бійцівського інтернет-шоу ...

Піца vs. курча: мережа фастфуду випустила на вулиці Портленда «перехоплювача піци»

Мережа Popeyes на кілька днів відправила на вулиці Портленда «перехоплювача піци», чиєю місією було переконати людей, що смажене курча краще за піцу.

У новій кампанії Durex закликає не повертатися до «нормального» життя

Час іде невпинно, і карантинні обмеження потроху зменшуються. Час повертатися до нормального життя. Але чи було життя до карантину насправді ...

Чи є креатив після карантину? Робота креативних команд у нових умовах

Креативні директори британської агенції Five by Five Global Раві Біхарі та Енді Манкузо розмірковують про те, чи є креатив після карантину, ...