Український маркетинг-форум оголошує програму свого Першого маркетингового онлайн-шоу

Лихо не без добра. Через всім відомі обставини у 2020 році Український маркетинг-форум реалізує новий форматмаркетингове онлайн-шоу.

Оргкомітет 13 Українського маркетинг-форуму оголошує оновлену програму події. Зокрема, у ній приділено увагу темам, що допоможуть маркетинговим командам і бізнесам адаптуватися до нових викликів та реалій.

Отже, програма 13-го УМФ:

  • «Тільки вперед! Краш-тест стратегії». Андрій Федорів, засновник компанії FEDORIV Group
  • «Як зустріти шторм?». В’ячеслав Климов, співвласник «Нова Пошта»
  • «Як бренду не розгубитися у божевільні часи». Павло Вржещ, співзасновник креативного агентства Banda Agency
  • «Враження як майбутнє маркетингу». Ярослава Гресь, партнерка Gres Todorchuk
  • «Що повинен робити маркетинг, щоб компанія вийшла з кризи конкурентоспроможною і ефективною». Ігор Гут, співзасновник шведського проекту DYB | Develop Your Business, системний дослідник бізнесу і конкуренції
  • «CMO сьогодні — Chief Motor Officer». Наталя Кошова, членкиня Наглядової ради Comfy
  • «Як “Сільпо” дарує радість Гостям, створюючи яскраві враження». Катерина Огуряєва, директорка з маркетингу «Сільпо» 
  • «Що нас чекає там, де нас не чекають. Як SHERP підкоряв західні ринки». Ярослав Пригара, CEO Sherp International 
  • «З локальної компанії в глобальну, або Як Kormotech 15 років йшов на ринок США». Ростислав Вовк, співвласник «Кормотех»
  • «Техніки і технології просування інноваційного продукту на 90 ринків. Кейс Ajax Systems». Валентин Гриценко, CMO Ajax Systems
  • «Про виклики для лідера та ідеї, які дозволяють рости в кризу». Василь Дмитрів, директор з маркетингу «ОККО»
  • «Змінюйся сам і змінюй інших. Трансформація команди маркетингу EVA». Анна Грішина, директорка з маркетингу лінії магазинів EVA
  • «Лідерство на ринку: інновації як шлях розвитку бізнесу і вплив кризи». Дмитро Расновський, генеральний менеджер компанії Glovo в Україні
  • «Бренди на карантині. Нейромаркетингові інсайти». Катерина Ільченко, керівна партнерка нейромаркетингового агентства Neuro-knowledge 

Один із найочікуваніших форматів Першого маркетингового онлайн-шоу – talks.

Галузеві дискусії будуть на такі теми:

  • Які СМО потрібні бізнесу сьогодні і завтра?
  • Чи може ребрендинг сьогодні драйвити зростання завтра?
  • Чи виробив карантин імунітет до споживання?
  • Marketing Now. Розбір стратегій в режимі реального часу
  • Нова реальність комунікацій: як правильно переживати кризи?
  • Рух у бік Sustainability – чи варто на це наважуватися зараз?
  • Майбутнє подієвої індустрії. Виклик прийнятий?

Joe MacLeod, засновник компанії andEnd, автор бестселера «Ends» (Лондон) проведе майстер-клас «The end. Як і навіщо створювати правильний досвід для завершення життєвого циклу клієнта».

Майстер-клас «Корпоративний ЗОЖ: як зміцнити здоров’я компанії» проведе Філіп Гузенюк, автор проекту «Щастя в діяльності» (Санкт-Петербург).

Повна ​​програма Українського маркетинг-форуму 2020 доступна за посиланням.

Украинский маркетинг форум_2020

В інтерактивному просторі 13-го УМФ кожен учасник безпосередньо візьме участь в обміні знаннями, ідеями та емоціями. Два активних дні, три ефірних потоки, 13 секцій, більше 80 яскравих спікерів, спілкування у професійній маркетинг-спільноті, розіграші, квести, майстер-класи, спеціальні «кабінети» і гучна вечірка live у віртуальній реальності ZMeet. Для технічного забезпечення події залучені телевізійні режисери, гейміфікатори, творці платформ і технічні фахівці.

13 Український маркетинг-форум відбудеться 3–4 червня 2020. Придбані квитки конвертуються у VIP-квитки нового шоу, на сайті форуму триває продаж квитків.

Партнерами першого маркетингового онлайн-шоу стали Univest Advertising Production, «ФРІДОМ ФІНАНС УКРАЇНА», razom communications, 42 Agency, StarLightMedia, Rider.


Нагадаємо, що до 16 червня 2020 року триває реєстрація на конкурс Young Lions Marketers Competition Ukraine 2020. У рамках конкурсу учасники (представники відділу маркетингу компанії/брендів віком до 30 років) за 24 години створюють комунікаційну стратегію за брифом неприбуткової організації.

Щоб привідкрити завісу таємничості, анонсуємо організації, що підготували бриф для молодих маркетологів. Новина №1 — у Young Marketers Competition Ukraine таких партнерів два.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Реклама на поштових марках. Частина друга: українська практика

З перших випусків поштові марки незалежної України привернули увагу світової філателістичної спільноти. І не лише тому, що на мапі з’явилася ...

Вакцина робить світ відкритим. Google випустив новий життєствердний ролик

Google опублікував на YouTube ролик, який закликає людей вакцинуватися. Використовуючи пошукові запити Google, ролик наочно демонструє повернення країн та людей від ...

Пошуки кращого. Hyundai запускає кампанію на користь електрифікації автомобілів

Hyundai та агенція Innocean Berlin запустили європейську кампанію з метою сприяння електрифікації своїх автомобілів. Ролик для кампанії знято Себастьяном Штрассером, ...

В Італії офіційно заборонили цензуру в кінематографі

Міністерство культури Італії остаточно врегулювало закон про цензуру в кінематографі. Згідно закону, в країні забороняється перешкоджати виходу фільму або намагатися ...

Ogilvy Warsaw

Ogilvy Warsaw та Lego пропонують відбудувати нову Польщу

У межах глобального позиціонування Lego «Відбудуй світ» Ogilvy Warsaw створив локальну рекламну кампанію, спрямовану на нову зростаючу генерацію поляків. У ...

Фантастична подорож та цілий натовп Сьюзен: Zillow запускає нову кампанію

Зловісними ландшафтами сервіс із продажу нерухомості Zillow показав страх перед переїздом, коли дорога до нового дому – то справжня фантастична подорож.